Αθηνα - Σιγκαπουρη και επιστροφη. Μεταβαση στην οικονομικη και επιστροφη business. Κοστος 620 ευρω.
Ολα καλα στο πρωτο σκελος, ο χρονος αναμονης στην Ντοχα μολις 45 λεπτα . Μονο απα ευθειας με την πανακριβη Singapore πας πιο γρηγορα. Χωρις καθυστερησεις, αψογα αεροσκαφη, καλο προσωπικο και σχετικα καλα καθισματα για οικονομικη.
Επιστροφη:
Το Dnata Lounge στο υπεραεροδρομιο Changi ειναι μια οαση... απογοητευσης. Σχετικα μικρο, παλιο χωρις καν usb υποδοχες (στο changi στους ελευθερους χωρους, υπαρχουν παντου) και περιορισμενο φαγητο με σνακ και σαντουιτσακια.
Μετα απο 2 ωρες αναμονη, ηρθε η ωρα να για επιβιβαση στο Α350 και στην ψηφισμενη ως καλυτερη business class στον κοσμο.
Πραγματι ωραιο καθισμα, απλετοι χωροι, αψογο αεροσκαφος. Η αεροσυνοδος μου συστηθηκε προσωπικα και με ρωτησε ποτε θα ηθελε να μου ετοιμασει το γευμα
upload image freeμετα απο το φαγητο, καφε και τα σχετικα ηρθε η ωρα του υπνου για λιγες ωρες. Πρωινο και προσγειωση στη Ντοχα. Απ οτι ακουσα ειχε λιγες αναταραξεις αλλα εγω δε καταλαβα τιποτα.
Στη Ντοχα ειχα κανα 2 ωρες αναμοnνη οποτε ειχα την ευκαιρια να δοκιμασω το Al Mourjan Lounge της Qatar. Εδω η εταιρεια παιζει στη εδρα της και τα πραγματα ειναι εντελως αναβαθμισμενα. Τεραστιο, πολυτελεστατο lounge δυο επιπεδων με καναπεδες, καθισματα, δυο καφετεριες, μπαρ με πολλες δεκαδες ειδη αλκοολ και ενα αρκετα αξιολογο εστιατοριο που σερβιρει φαγητο σε αστειρευτες ποσοτητες.
Ωρα επιβιβασης για το δευτερο κομματι της επιστροφης. Μετα χαρας προσεξα οτι η business ειναι πλεον ανανεωμενη και τα καθισματα γινονται πλεον κρεββατια με πληρης ανακλιση και οχι απλα ανετοι καναπεδες οπως στα παλαιοτερα αεροσκαφη. Η μονη διαφορα ειναι στη διαταξη: 2-2-2 αντι 1-2-1 στο μεγαλυτερο Α350. Γεγονος που ενοχλησε ελαφρως καποιες ηλικιωμενες κυριες ξεπεσμενης αριστοκρατιας που προφανως ονειρευοντουσαν αλλες εποχες και κανανε ταξιδια αλλου επιπεδου και κοστους, τωρα απλα βολευονται με τα λεφτα του μακαριτη συζυγου. Το ελληνικο στοιχειο σ αυτη την πτηση ειναι πιο εντονο και με τα αρνητικα του βεβαια.
Το ταξιδι ηταν ηρεμο παντως και ολα καλα. Επιστροφη στο κρυο και στην σκληρη πραγματικοτητα. Τουλαχιστον τωρα δεν ειχε απεργεια το μετρο.
Η ξεπεσμενη θειτσα μπηκε στο Saab 9000 του 5χιλιαρου (βγαλμενο απο την εποχη που ζουσε ο μακαριτης) και την εκανε με τη φιλη της...