το θυγατρικο το αναφερω γιατι υστερα απο την αποτυχια την thai airways να δημιουργησει μια θυγατρικη ωστε να μειωσει το κοστος πτησεων σε εσωτερικες μεταφορες,εστρεψε το ενδιαφερον σε εταιριες που ηδη υπηρχαν.αυτο πυ σου λεω πριν κανενα 6 μηνο περιπου.Η αρμοδια επιτροπη πτησεων δεν της ειχε δωσει την αδεια για νεα αεροπορικη εταιρια.
Η οριεντ ται εχει και την one to go.μαλιστα η thai στραφηκε προς αυτην υστερα απο την κατακορυφη μειωση πτησεων την οριεντ υστερα απο ενα ατυχημα στο πουκετ πριν 3-4 χρονια.τοτε ειχε αποτυχει στα τεστ για την ασφαλεια πτησεων,την ασφαλους διεξαγωγη πλανου και ειχε υποθει οτι το προσωπικο δουλευε αρκετες ωρες ωστε να μπορει να εγγυηθει την ασφαλεια μιας πτησης.
ιστορικα η εταιρια ξεκινησε ως μια καμποτζιανη αεροπορικη εταιρια,οταν διεκοπη η αδεια της δημιουργησε νεα αεροπορικη εταιρια με εδρα την μπανγκοκ ως οριεντ εξπρες ερ για να μπουν ταιλανδοι επιχειρηματιες και να μετατραπει σε οριεντ ται.
το ονομα της ειχε εμπλακει και σε μια ιστορια με κατι χαμενες μηχανες τζετ απο ενα αεροδρομιο βορεια της ταιλανδης και τοτε ειχε υποθει οτι τις πουλησε εξαιτιας των οικονομικων προβληματων.
ξερω οτι ειχε ξεκινησει η διαδικασια ωστε να γινει θυγατρικη αλλα δεν ξερω αν τελικα τελειωσε.νομιζω παντως οτι ειχε αισιο τελος.
για το αεροδρομιο λειτουργει και απο τα δυο τουλαχιστον εγω προσωπικα πριν εναμιση χρονο ειχα δει αεροπλανα της στο σουβαρναμπουμι.αν αλλαξε καιτ τελευταια δεν ξερω.
δεν μιλησα οτι οι καθυστερησεις πτησεων οφειλονται στην παλαιοτητα,απλα στατιστικα τα παλια αεροσκαφη παρουσιαζουν "βλαβες" που πρεπει να επιδιορθωθουν.
τα 737-200 δεν ξερω που πετανε αλλα τα 737-300,2 στον αριθμο και μερικα macdonald-douglas που εχει ειναι πολυ παλια αεροσκαφη.