0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δυο φορες εχω αλλαξει ημερομηνια επιστροφης και το εκανα με τον πρακτορα που μου εβγαλε τα εισιτηρια στην Ελλαδα. Ετσι ειχα την πτηση μου σιγουρη και το πεναλτυ (100 Ε με ΤΗΑΙ), το πληρωσα στον πρακτορα οταν γυρισα. Οτι κι αν αποφασισεις εκεινο που πρεπει να κανεις ειναι να σιγουρεψεις την πτηση σου.
ΟΚ, ενδιαφερον αυτο. Αν ομως καποιος, φτασει στην Ελλαδα και δεν πληρωσει, τι γινεται τοτε, το ρισκαρει αυτο ο πρακτορας, ή, η εταιρια
Πηρα της ΒΚΚ, μου λεει, ιδια μερα, ιδια τιμη, περιπου, δλδ 5000μπατ(~125+ευρω), αλλα η πληρωμη σε τραπεζικο λογαριασμο, μου ειπε και τραπεζα και εχει και εδω καταστημα της. Της λεω μα για αεροδρομιο οταν παω να πληρωσω και τετοια, οχι μου λεει, γιατι θα φτιαχτει νεο ε-τκτ, κτλ κτλ, μονο απ'τα γραφεια τους(ΒΚΚ), ή σε τραπεζα.
Δεν περιμενα αυτη την απαντηση σου, εννοωντας οτι θα περιμενα εμπειρο ειδικα απο μια περιοχη οπως ΒΚΚ. Επεμενα και του ειπα, μα θελω απο αεροδρομιο, μα αεροδρομιο θα παω, μα απο αεροδρομιο δεν γινεται, και τεσπα, δεν, και μου λεει ή απο ΒΚΚ γραφεια τους, ή απο τραπεζα καταθεση ποσου.Της Ελλαδος ηταν εμπειρη, γενικα, και αμεσως μετα την καταθεση ηρθαν στο εμαιλ και 2 το ε-τκτ, το αρχικο που ειχα κλεισει στην αρχη, και τωρα το νεο με τις αλλαγες.Παντως εγω νομιζα, και παιζει να ειναι πολιτικη της συγκεκριμενης εταιριας αυτο, οποτε σου λεει κατεθεσε το ποσο ASAP, γιατι με τη μη σταθεροτητα στην περιοχη και γενικα στον κοσμο, ποιος ξερει τι θα γινει, ή μπορει οντως να ετυχα σε οχι και τοσο εμπειρο υπαλληλο.
Yiannis, σου έχει απόλυτη εμπιστοσύνη ο πράκτοράς σου γιαυτό σου είπε: Θα πληρώσεις όταν γυρίσεις, σε διαφορετική περίπτωση (και δεν πάς να πληρώσεις) αυτός τα έχει ήδη πληρώνει στην αεροπορική εταιρεία επειδή έκανε την αλλαγή.
Δεν είναι όλοι οι υπάλληλοι ίδιοι (εννοώ σε απόδοση και γνώσης), επίσης εάν σαν και εσένα πάνε δέκα στο αεροδρόμιο....
Δλδ, αν πανε 10 τετοιοι στο αεροδρομιο, τι γινεται σ'αυτην την περιπτωση, εντελως πληροφοριακα ρωταω. Αφου θα εχουν κανει τις αλλαγες, εστω και αργα, και απλα πανε να πληρωσουν τοτε. Το συστημα υποτιθεται θα ξερει ποιος πεταει, σε ποια πτηση, ποτε κτλ.Χμμ δεν ξερω, μου ξεφευγει κατι ?
Οι τελευταίοι στο Check in τους ενημερώνουν ότι γέμισε το αεροπλάνο. Έτυχε μια τέτοια περίπτωση με τη Golf air σε ένα γνωστό μου και του βρήκαν εισιτήριο την ίδια μέρα με Emirates. Είχε βγάλει κανονικά το εισιτήριο από πρακτορείο το είχε πληρώσει όχι απο αλλαγή στην ημερομηνία, όταν μου διηγούταν την ιστορία του ήταν στο στάδιο που προσπαθούσε να πάρει κάποια αποζημίωση από την Gulf.
Μιλάμε πάντα για τα εισιτήρια και όχι κρατήσεις.Λοιπόν θα μιλήσουμε για την δική σου περίπτωση,Μόλις του πείς στα εκδοτήρια του αεροδρομιου ότι έκανες αλλαγή, τότε αυτός βρίσκει το εισιτήριό σου μέσα στο κομπιούτερ και τότε του "δίνει" εντολή να προχωρήση στο: Να πάρει το παλιό σου εισιτήριο και να βγάλει ένα καινούργιο με ίδιο ομοματεπώνυμο ίδια διαδρομή και διαφορετικό αριθμό εισιτηρίου αφου θα βγεί άλλο, αυτός τότε αρχίζει να πιστώνει τους φόρους όλους που πλήρωσες για να μην τους ξαναχρεώσει το σύστημα στο καινούργιο σου εισιτήριο , και να γράψει τον παλιό αριθμό εισιτηρίου στο καινούργιο και την ημερομηνία που εκδόθηκε και που εκδόθηκε και πώς πληρώθηκε το παλιό εισιτήριο, πόσο έκανε το παλιό και πόσο το καινούργιο και πόση είναι η διαφορά και πώς θα πληρωθεί η διαφορά και το penalty (μετρητά ή πιστωτική κάρτα), και το άσχημο σε αυτόν αφού έκανε όλη αυτή την δουλειά, η πιστωτική να μην έχει αντίκρυσμα (λέω τώρα, διότι πολλές φορές μου έτυχε σε εμένα όταν δούλευα απο πολλούς πελάτες), και ο πελάτης να του λέει: για ξαναδοκίμασε ..Και η ουρά να περιμένει...Πράγματι για ένα μη έμπειρο είναι λίγο πρόβλημα και σίγουρα ειδοποιήσανε τα κεντρικά να αποφεύγουν να στέλνουν στο αεροδρόμιο διότι στα εκδοτήρια θα έχουν και άλλες δουλειές π.χ. υπέρβαρο, αγορά εισιτηρίων, άλλοι που χάνουν λόγω καθυστέρησης το αεροπλάνο πρέπει ν ατους "φτιάξουν" τα εισιτήρια, κ.λ.π.Πιστεύω να κατάλαβες τώρα τί γίνεται.
Η συμβουλή μου είναι να κάνουμε πάντοτε επιβεβαίωση της κράτησής μας και να δίνουμε το ξενοδοχείο και το τηλέφωνό μας όταν φθάσουμε στον προορισμό, και ποτέ απο εκεί που ξεκινάμε, και να είμαστε πάντα γύρω στις δυόμιση ώρες πρίν στο αεροδρόμιο.Υ.Γ. Στις ευρωπαϊκές εταιρείες αποζημιώνονται αμέσως με χρηματικό ποσό ανάλογα με τα μίλια της διαδρομής, σου δίνουν ξενοδοχείο με φαγητό και σου βρίσκουν θέσεις σε άλλο αεροπλάνο ή άλλη αεροπορική και της πληρώνουν το εισιτήριο (της αεροπορικής εταιρείας)Δεν ξέρω όμως για τρίτες χώρες (Ταυλάνδη). Ας ρωτήση την αεροπορική εταιρεία ή το Civil Aviation στο αεροδρόμιο της Ταυλάνδης.
Αα εγω νομιζα, οτι πχ: πες οτι αν εκανα την αλλαγη με της ΒΚΚ και μου ελεγε οτι το πεν+διαφ ειναι 100Ε(4000 ΒΗΤ), και μου ελεγε ειναι ΟΚ να παω να πληρωσω στο αεροδομιο την μερα που ταξιδευω. Οτι εγω απλως θα πηγαινα, και θα πληρωνα το ποσο που εκανα την αλλαγη με το τμημα της ΒΚΚ. Δλδ, ολη αυτη την διαδιακσια που περιγραφεις, νομιζα, οτι θα την ειχε κανει ηδη ο υπαλληλος της ΒΚΚ που μιλησα και συμφωνησαμε για την αλλαγη, και εγω απλως θα πηγαινα στο αεροδρομιο και θα πληρωνα αυτο το ποσο. Αλλιως ο υπαλληλος της ΒΚΚ τι κανει δλδ, απλως αλλαζει τα δεδομενα, για να τα βρει μετα στον υπολογιστη ο αλλος υπαλληλος του αεροδρομιου και αυτος να συνεχισει και να κλεισει το θεμα.Στην περιπτωση μου, που πληρωσα την αλλαγη του εισητ, πηρα και ε-τκτ, χρειαζεται να επιβεβαιωσω την πτηση, και ξαναπαιρνω τηλ τον ελληνα πρακτορα ? Και συγνωμη αλλα τι εννοεις με το: "να δίνουμε το ξενοδοχείο και το τηλέφωνό μας όταν φθάσουμε στον προορισμό, και ποτέ απο εκεί που ξεκινάμε". Μηπως μπορεις να δωσεις καποιο παραδειγμα. Φανταζομαι αναφερεσαι σε περιπτωση OVER, μαλλον. Εχει κολλησει το μυαλο μου με το σε ποια ακριβως περιπτωση και σε ποιους τα δινουμε αυτα τα στοιχεια, στην αερ. εταιρια, σε υπαλληλο εκει σε περιπτωση OVER, αφου φτασουμε στο ξενοδοχειο ξενοδοχειο μενουμε, και γιατι μετα.
πολλες φορες γινονται αλλαγες οποτε και η εταιρια σε παιρνει τηλεφωνο να σε ενημερωση οτι για παραδειγμα αλλαξε ωρα η πτηση η οτι θα ταξιδεψεις με μια αλλη πτηση μια μερα νωριτερα η αργοτερα.ειχε τυχει σε μια παρεα πριν 3 χρονια που η γκαλφ πηρε τηλεφωνο για να τους πει οτι τελικα θα πεταξουν μια μερα νωριτερα απο μπανγκοκ.ειχαν δωσει τηλεφωνο σπιτιου και ευτυχως ενημερωθηκαν απο τους συγγενεις τους.καλο λοιπον ειναι να δινεις τηλεφωνο προορισμου ωστε αν γινει καποια αλλαγη να μπορουν να σε ειδοποιησουν
Απ'οσο θυμαμαι μονο τηλ σπιτιου Ελλαδας και email εχω δωσει, για επικοινωνια, τα αλλα δεν τα ηξερα οτι θα'ταν καλο να δωθουν, αλλα πιο πριν δεν γινοταν διοτι δεν ειχα καν thai νουμερο, ουτε ηξερα που θα εμενα. Αλλα τωρα που το αναφερετε, ακουγεται πολυ λογικο.Στις 2-3 επικοινωνιες μας, με ρωτησε, και παντα ανεφερα στον υπαλληλο οτι επαιρνα τηλ απο thai για να αλλαξω το εισητ, και δεν μου ζητησε τπτ, ουτε διευθυνση, ουτε thai νουμερο. Οποτε, ειτε ξεχαστηκε, ειτε δεν τον ενδιεφερε(χρεωσεις κλησεων κλπ ??), ειτε, το νουμερο μου του εμφανιζοταν ηδη, εξου και η ερωτηση του απο που επαιρνα, δεν ξερω.Για επιβεβαιωση εκ μερους μου, φανταζομαι οι αρμοδιοι υπαλληλοι κανουν τις οποιες αλλαγες, ημερομηνιας πτησεων και στα συνδεδεμενα προγραμματα τους(αμαντεους κλπ), και περναει ολο αυτο και απο'κει φανταζομαι, και σε sites τυπου checkmytrip.com που υποστηριζονται απο το Amadeus IT Group, οποτε για αυτου του ειδους επιβεβαιωση να ελεγξω εκ μερους μου για την ισχυ της πτησης, φανταζομαι οποιες αλλαγες θα περασουν και απο'κει. Δλδ, φανταζεστε μια κατασταση, που, για Χ λογο, δεν υπαρχει/δουλευει νουμ Ελλαδος, ουτε κινητου/μερους που ζεις/προορισμου, ουτε βρισκεις τηλεφωνο, και δουλευει, πιανεις μονο το Internet, ή τελοσπαντον μονο απο το Internet μπορεις να δεις/κανεις κατι.(το ξερω πολυ ακραια , μη κολλαμε στο παραδειγμα)(Βεβαια το checkmytrip.com αναφερει οτι το Amadeus IT Group δεν εγγυαται καμια διαθεσιμοτητα, ακριβεια, φερρεγυοτητα κλπ σχετικα με πληροφοριες του στο site κλπ. Παντως η αλλαγη που εκανε ο Ελληνας υπαλληλος περασε μεσα σε λιγα λεπτα)Με λιγα λογια αυτο που εννοω ειναι αν περνανε ψηφιακα/ηλεκτρονικα στο συστημα/προγραμμα τις οποιες, ξαφνικες, αλλαγες στις ωρες/πτησεις ..., και δεν ειναι μονο προφορικες, ή μαλλον, να ενημερωθεις μονο μεσω τηλεφωνου. Το ξερω πριν το Internet μονο μεσω τηλεφωνου γινονταν, απλως ρωταω..Δεν θυμαμαι καλα, αλλα στο transit της Καϊρου, για να παρω τη πτηση για ΒΚΚ, τελευταια στιγμη(~20λεπτα πριν), αλλαξαν θύρα επιβίβασης(νομιζω και αεροπλανο, ή πτηση!?) για το αεροπλανο, και εγω ημουν στην αλλη ακρη, παρακολουθουσα τον αγωνα πορτογαλια-ισπανια του Euro σε καφετερια, και στο ημιχρονο ετυχε να παω να δω την οθονη με τις πτησεις. Και νομιζω η αλλαγη δεν ειχε περασει, αλλα εκφωνητρια το ανεφερε σε διαφορες γλωσσες(οχι οτι καταλαβα τα ΑραβΑγγλικα), δεν θυμαμαι καλα, ετσι νομιζω, αλλα δεν εχει σημασια, μπορει και να οφειλεται σε πολλους λογους διαχειρησης αερολιμενα, χωρας, νοοτροπιας κλπ, δεν εχει σημασια, βεβαια αν ημουν κουφος(και δεν δουλευαν, ή δεν ειχα τα ειδικα ακουστικα ), μονο οπτικα θα ενημερωνομουν