Αποστολέας Θέμα: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?και λοιπες ερωτησεις  (Αναγνώστηκε 65930 φορές)

0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MAIKOA

  • ***
  • Μηνύματα: 347
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #60 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 12:50:02 μμ »
Δυο φορες εχω αλλαξει ημερομηνια επιστροφης και το εκανα με τον πρακτορα που μου εβγαλε τα εισιτηρια στην Ελλαδα. Ετσι ειχα την πτηση μου σιγουρη και το πεναλτυ (100 Ε με ΤΗΑΙ), το πληρωσα στον πρακτορα οταν γυρισα.

Οτι κι αν αποφασισεις εκεινο που πρεπει να κανεις ειναι να σιγουρεψεις την πτηση σου.
ΟΚ, ενδιαφερον αυτο. Αν ομως καποιος, φτασει στην Ελλαδα και δεν πληρωσει, τι γινεται τοτε, το ρισκαρει αυτο ο πρακτορας, ή, η εταιρια  ;D

Yiannis, σου έχει απόλυτη εμπιστοσύνη ο πράκτοράς σου γιαυτό σου είπε: Θα πληρώσεις όταν γυρίσεις, σε διαφορετική περίπτωση (και δεν πάς να πληρώσεις)  αυτός τα έχει ήδη  πληρώνει στην αεροπορική εταιρεία επειδή έκανε την αλλαγή.


Να είμαστε πάντα όλοι   καλά  !!

Αποσυνδεδεμένος billko

  • **
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 21.0.1180.89 Chrome 21.0.1180.89
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #61 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 12:54:06 μμ »
Πηρα της ΒΚΚ, μου λεει, ιδια μερα, ιδια τιμη, περιπου, δλδ 5000μπατ(~125+ευρω), αλλα η πληρωμη σε τραπεζικο λογαριασμο, μου ειπε και τραπεζα και εχει και εδω καταστημα της. Της λεω μα για αεροδρομιο οταν παω να πληρωσω και τετοια, οχι μου λεει, γιατι θα φτιαχτει νεο ε-τκτ, κτλ κτλ, μονο απ'τα γραφεια τους(ΒΚΚ), ή σε τραπεζα. ΟΚ, παραλιγο να το κανω, αλλα μια φωνη μεσα μου λεει, να ρωτησω μια και της Ελλαδος ξανα. Τεσπα, παιρνω της Ελλαδος, και λεω να μου πει τιμες για τις 2 μερες που με ενδιεφεραν, ψαχνει, πληκτρολογει, μετα απο 2-3λεπτα, προκυπτει οτι μια μερα πιο πριν, η τιμη, πεν+διαφ, ειναι, 68, και ακριβως την επομενη μερα, αυτη που ισχυε στα 124. Ειστε σιγουρος ρωταω  :D, δεν το πιστευα, αλλα και'δω μου λεει να περασει καποιος απ'τα γραφεια τους να πληρωσει, λεω δεν γινεται, μεχρι να βρει το μερος κλπ, οποτε καταληξαμε στη τραπεζα. Τοτε καλεσα αμεσως συγγενη, κατεθεσε το ποσο, ελαβα ε-τκτ, ολα τα στοιχεια σωστα, ειδα και στο www.checkmytrip.com, ολα σωστα, και εζησα εγω καλά και εσεις...(ελπιζω) καλυτερα. Εε μετα απ'αυτο, λεω να παιξω κανα τζοκερ στην Ελλαδα.  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2012, 12:58:04 μμ από billko »

Αποσυνδεδεμένος MAIKOA

  • ***
  • Μηνύματα: 347
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #62 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 13:06:00 μμ »
Πηρα της ΒΚΚ, μου λεει, ιδια μερα, ιδια τιμη, περιπου, δλδ 5000μπατ(~125+ευρω), αλλα η πληρωμη σε τραπεζικο λογαριασμο, μου ειπε και τραπεζα και εχει και εδω καταστημα της. Της λεω μα για αεροδρομιο οταν παω να πληρωσω και τετοια, οχι μου λεει, γιατι θα φτιαχτει νεο ε-τκτ, κτλ κτλ, μονο απ'τα γραφεια τους(ΒΚΚ), ή σε τραπεζα.
Μάλλον δεν έχουνε έμπειρους υπαλλήλους διότι το καινούργιο Ε τκτ βγαίνει σε τρία  λεπτά περίπου (παίρνει το παλιό σου μέσα απο το σύστημα και προσθέτη αυτά που θέλει να προσθέση, αλλά δεν είναι τόσο απλό όσο φαίνεται εάν δεν είσαι έμπειρος), ενώ για ένα μή έμπειρο και να πιέζεται απο την ουρά που θα έχει,  μπορεί να μην μπορεί να το βγάλει, γιαυτό  ¨κλοτσούσε" .

Να είμαστε πάντα όλοι   καλά  !!

Αποσυνδεδεμένος billko

  • **
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 21.0.1180.89 Chrome 21.0.1180.89
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #63 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 13:21:12 μμ »
Δεν περιμενα αυτη την απαντηση σου, εννοωντας οτι θα περιμενα εμπειρο ειδικα απο μια περιοχη οπως ΒΚΚ. Επεμενα και του ειπα, μα θελω απο αεροδρομιο, μα αεροδρομιο θα παω, μα απο αεροδρομιο δεν γινεται, και τεσπα, δεν, και μου λεει ή απο ΒΚΚ γραφεια τους, ή απο τραπεζα καταθεση ποσου.
Της Ελλαδος ηταν εμπειρη, γενικα, και αμεσως μετα την καταθεση ηρθαν στο εμαιλ και 2 το ε-τκτ, το αρχικο που ειχα κλεισει στην αρχη, και τωρα το νεο με τις αλλαγες.

Παντως εγω νομιζα, και παιζει να ειναι πολιτικη της συγκεκριμενης εταιριας αυτο, οποτε σου λεει κατεθεσε το ποσο ASAP, γιατι με τη μη σταθεροτητα στην περιοχη και γενικα στον κοσμο, ποιος ξερει τι θα γινει, ή μπορει οντως να ετυχα σε οχι και τοσο εμπειρο υπαλληλο.

Αποσυνδεδεμένος MAIKOA

  • ***
  • Μηνύματα: 347
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #64 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 14:55:19 μμ »
Δεν περιμενα αυτη την απαντηση σου, εννοωντας οτι θα περιμενα εμπειρο ειδικα απο μια περιοχη οπως ΒΚΚ. Επεμενα και του ειπα, μα θελω απο αεροδρομιο, μα αεροδρομιο θα παω, μα απο αεροδρομιο δεν γινεται, και τεσπα, δεν, και μου λεει ή απο ΒΚΚ γραφεια τους, ή απο τραπεζα καταθεση ποσου.
Της Ελλαδος ηταν εμπειρη, γενικα, και αμεσως μετα την καταθεση ηρθαν στο εμαιλ και 2 το ε-τκτ, το αρχικο που ειχα κλεισει στην αρχη, και τωρα το νεο με τις αλλαγες.

Παντως εγω νομιζα, και παιζει να ειναι πολιτικη της συγκεκριμενης εταιριας αυτο, οποτε σου λεει κατεθεσε το ποσο ASAP, γιατι με τη μη σταθεροτητα στην περιοχη και γενικα στον κοσμο, ποιος ξερει τι θα γινει, ή μπορει οντως να ετυχα σε οχι και τοσο εμπειρο υπαλληλο.
Δεν είναι όλοι οι υπάλληλοι ίδιοι (εννοώ σε απόδοση και γνώσης), επίσης εάν σαν και εσένα πάνε δέκα στο αεροδρόμιο.....
Να είμαστε πάντα όλοι   καλά  !!

Αποσυνδεδεμένος Yiannis

  • ****
  • Μηνύματα: 625
  • Φύλο: Άντρας
  • Yiannis... Ταξιδευειν…:)
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #65 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 20:55:32 μμ »
Yiannis, σου έχει απόλυτη εμπιστοσύνη ο πράκτοράς σου γιαυτό σου είπε: Θα πληρώσεις όταν γυρίσεις, σε διαφορετική περίπτωση (και δεν πάς να πληρώσεις)  αυτός τα έχει ήδη  πληρώνει στην αεροπορική εταιρεία επειδή έκανε την αλλαγή.


Ε, ναι ειναι φιλος πλεον αφου μου εχει βγαλει πανω απο 20 εισιτηρια. Και πραγματι αυτος τα ειχε πληρωσει στην εταιρεια και βεβαια εγω τον πληρωσα αμεσως μολις γυρισα Ελλαδα, ηταν το λιγοτερο που μπορουσα να κανω, διοτι εκτος απο την υποχρεωση να καταβαλλω τα χρηματα, σιγουρεψα την αναχωρηση μου με ενα απλο τηλεφωνημα στο πρακτορειο μου χωρις αλλες εγνοιες.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2012, 20:57:42 μμ από Yiannis »
Ποτέ δεν είναι αργά !!!!

Αποσυνδεδεμένος billko

  • **
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 22.0.1229.94 Chrome 22.0.1229.94
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #66 στις: Οκτωβρίου 18, 2012, 00:14:27 πμ »
Δεν είναι όλοι οι υπάλληλοι ίδιοι (εννοώ σε απόδοση και γνώσης), επίσης εάν σαν και εσένα πάνε δέκα στο αεροδρόμιο....
Δλδ, αν πανε 10 τετοιοι στο αεροδρομιο, τι γινεται σ'αυτην την περιπτωση, εντελως πληροφοριακα ρωταω. Αφου θα εχουν κανει τις αλλαγες, εστω και αργα, και απλα πανε να πληρωσουν τοτε. Το συστημα υποτιθεται θα ξερει ποιος πεταει, σε ποια πτηση, ποτε κτλ.

Χμμ δεν ξερω, μου ξεφευγει κατι ? 

Αποσυνδεδεμένος MAIKOA

  • ***
  • Μηνύματα: 347
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #67 στις: Οκτωβρίου 18, 2012, 11:53:22 πμ »
Δλδ, αν πανε 10 τετοιοι στο αεροδρομιο, τι γινεται σ'αυτην την περιπτωση, εντελως πληροφοριακα ρωταω. Αφου θα εχουν κανει τις αλλαγες, εστω και αργα, και απλα πανε να πληρωσουν τοτε. Το συστημα υποτιθεται θα ξερει ποιος πεταει, σε ποια πτηση, ποτε κτλ.

Χμμ δεν ξερω, μου ξεφευγει κατι ? 
Μιλάμε πάντα για τα εισιτήρια και όχι κρατήσεις.
Λοιπόν θα μιλήσουμε για την δική σου περίπτωση,
Μόλις του πείς στα εκδοτήρια του  αεροδρομιου ότι έκανες αλλαγή, τότε αυτός βρίσκει το εισιτήριό σου μέσα στο κομπιούτερ και τότε του "δίνει" εντολή να προχωρήση στο: Να πάρει το παλιό σου εισιτήριο και να βγάλει ένα καινούργιο με ίδιο ομοματεπώνυμο ίδια διαδρομή και διαφορετικό αριθμό εισιτηρίου αφου θα βγεί άλλο, αυτός τότε αρχίζει να πιστώνει τους φόρους όλους που πλήρωσες για να μην τους ξαναχρεώσει το σύστημα στο καινούργιο σου εισιτήριο , και να γράψει τον  παλιό αριθμό εισιτηρίου στο καινούργιο και την ημερομηνία που εκδόθηκε και που εκδόθηκε και πώς πληρώθηκε το παλιό εισιτήριο, πόσο έκανε το παλιό και πόσο το καινούργιο και πόση είναι η διαφορά και πώς θα πληρωθεί η διαφορά και το penalty (μετρητά ή πιστωτική κάρτα), και το άσχημο σε αυτόν αφού έκανε όλη αυτή την δουλειά, η πιστωτική να μην έχει αντίκρυσμα (λέω τώρα,  διότι πολλές φορές μου έτυχε σε εμένα όταν δούλευα απο πολλούς πελάτες), και ο πελάτης να του λέει: για ξαναδοκίμασε ..Και η ουρά να περιμένει...
Πράγματι για ένα μη έμπειρο είναι λίγο πρόβλημα και σίγουρα ειδοποιήσανε τα κεντρικά να αποφεύγουν να στέλνουν στο αεροδρόμιο διότι στα εκδοτήρια θα έχουν και άλλες δουλειές π.χ. υπέρβαρο, αγορά εισιτηρίων,  άλλοι που χάνουν λόγω καθυστέρησης το αεροπλάνο πρέπει ν ατους  "φτιάξουν" τα εισιτήρια, κ.λ.π.
Πιστεύω να κατάλαβες τώρα τί γίνεται.

Να είμαστε πάντα όλοι   καλά  !!

Αποσυνδεδεμένος AsprosGatos

  • **
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 9.0 MS Internet Explorer 9.0
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #68 στις: Οκτωβρίου 18, 2012, 12:35:12 μμ »
Δλδ, αν πανε 10 τετοιοι στο αεροδρομιο, τι γινεται σ'αυτην την περιπτωση, εντελως πληροφοριακα ρωταω. Αφου θα εχουν κανει τις αλλαγες, εστω και αργα, και απλα πανε να πληρωσουν τοτε. Το συστημα υποτιθεται θα ξερει ποιος πεταει, σε ποια πτηση, ποτε κτλ.

Χμμ δεν ξερω, μου ξεφευγει κατι ? 
Οι τελευταίοι στο Check in τους ενημερώνουν ότι γέμισε το αεροπλάνο. Έτυχε μια τέτοια περίπτωση με τη Golf air σε ένα γνωστό μου και του βρήκαν εισιτήριο την ίδια μέρα με Emirates.  Είχε βγάλει κανονικά το εισιτήριο από πρακτορείο το είχε πληρώσει όχι απο αλλαγή στην ημερομηνία, όταν μου διηγούταν την ιστορία του ήταν στο στάδιο που προσπαθούσε να πάρει κάποια αποζημίωση από την Gulf.
Η άποψη σου για την πραγματικότητα δεν αλλάζει την πραγματικότητα.

Αποσυνδεδεμένος MAIKOA

  • ***
  • Μηνύματα: 347
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #69 στις: Οκτωβρίου 18, 2012, 15:25:04 μμ »
Οι τελευταίοι στο Check in τους ενημερώνουν ότι γέμισε το αεροπλάνο. Έτυχε μια τέτοια περίπτωση με τη Golf air σε ένα γνωστό μου και του βρήκαν εισιτήριο την ίδια μέρα με Emirates.  Είχε βγάλει κανονικά το εισιτήριο από πρακτορείο το είχε πληρώσει όχι απο αλλαγή στην ημερομηνία, όταν μου διηγούταν την ιστορία του ήταν στο στάδιο που προσπαθούσε να πάρει κάποια αποζημίωση από την Gulf.
Είναι το  περιβόητο OVER, δηλαδή γέμισε και μείνατε έξω απο το αεροπλάνο.
Πώς γίνεται αυτό;

1) Όταν παρουσιαστεί μιά βλάβη στο αεροπλάνο και είναι σοβαρή και θα φτιαχτεί μετά απο πολλές ώρες, η εταιρεία προσπαθεί να βρεί άλλο αεροπλάνο, εάν βρεί στον ίδιο τύπο (δηλαδή με τις ίδιες θέσεις ) όλα τέλεια, εάν δεν βρεί τότε φέρνει μικρότερο διότι δεν βρίσκει μεγαλύτερο αεροπλάνο και τότε θα βρεθούν ορισμένοι ίσως αρκετοί έξω απο το αεροπλάνο. Αυτό λέγεται  Over.

2) Κάθε αεροπορική εταιρεία έχει δικαίωμα να πουλά Over,  δηλαδή να πουλά θέσεις παραπάνω απο ότι χωράει το αεροπλάνο (και είναι νόμιμο) και το εξηγώ.
Π.χ.  τo A320-200  χωράει περίπου 150 επιβάτες και έχει δικαίωμα ο προϊστάμενος να πουλήση περίπου παραπάνω ένα 7% δηλαδή να δώσει θέσεις άλλες δέκα (εξαρτάται όμως διότι εάν δεί ότι μέσα στο αεροπλάνο έχει αρκετά γκρουπ τότε μπορεί να δώσει δύο-τρείς μόνο).
Γιατί το κάνουν αυτό οι αεροπορικές εταιρείες;
Οι στατιστικές λένε:
  Ότι κάποιος αποφάσισε την τελευταία στιγμή να μην ταξιδεύσει.
 Άλλος δεν πρόλαβε την πτήση λόγω κίνησης ή δεν εβρισκε μεταφορικό μέσο.
Άλλος διότι κατάλαβε άλλη ημερομηνία.
Άλλος διότι είχε φουρτούνα και το πλοίο που είχε πάει στο νησάκι καθυστέρησε.
 Ότι το άλλο αεροπλάνο (είχε διαφορετικά εισιτήρια ) καθυστέρησε και έτσι δεν πρόλαβε αυτό.
Κ.λ.Π.
Γιαυτούς τους λόγους λοιπόν δίνουν παραπάνω θέσεις διότι ξέρουν ότι ορισμένοι δεν θα έρθουν, όχι όμως σε οποιαδήποτε επιβάτη αλλά σε επιβάτες  που έχασαν το προηγούμενο αεροπλάνο για τον άλφα ή Βήτα λόγο, σε πελάτες που σου εξηγούν το μεγάλο πρόβλημα και θέλουν να ταξιδεύσουν με αυτήν την πτήση, σε πελάτες που ακυρώθηκε μία πτήση τους και πρέπει να πάρουν αυτό το αεροπλάνο και να προλάβουν το άλλο, και βέβαια παίζει ρόλο και η "γνωριμία".

Συμβαίνει όμως το εξής αρκετές φορές να έρθουν όλοι!!!!!!!!  Δηλαδή να μην "χάσει" κανένας το αεροπλάνο και να έρθουν όλοι, και βγαίνει  Over  το αεροπλάνο, δηλαδή μένουν άτομα με κανονικά εισιτήρια έξω!!!!
Τότε πέφτει πανικός και τρέχουν όλοι!!! (οι υπάλληλοι) και ιδίως ο προϊστάμενος βάρδιας.

Η συμβουλή μου είναι να κάνουμε πάντοτε επιβεβαίωση της κράτησής μας και να δίνουμε το ξενοδοχείο και το τηλέφωνό μας όταν φθάσουμε στον προορισμό,  και ποτέ απο εκεί που ξεκινάμε, και να είμαστε πάντα γύρω στις δυόμιση ώρες πρίν  στο αεροδρόμιο.

Υ.Γ.
Στις  ευρωπαϊκές εταιρείες αποζημιώνονται αμέσως με χρηματικό ποσό ανάλογα με τα μίλια της διαδρομής, σου δίνουν ξενοδοχείο με φαγητό και σου βρίσκουν θέσεις σε άλλο αεροπλάνο ή άλλη αεροπορική και της πληρώνουν το εισιτήριο (της αεροπορικής εταιρείας)
Δεν ξέρω όμως για τρίτες χώρες (Ταυλάνδη). Ας ρωτήση την αεροπορική εταιρεία ή το Civil Aviation στο αεροδρόμιο της Ταυλάνδης.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 18, 2012, 15:30:36 μμ από MAIKOA »
Να είμαστε πάντα όλοι   καλά  !!

Αποσυνδεδεμένος billko

  • **
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 22.0.1229.94 Chrome 22.0.1229.94
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #70 στις: Οκτωβρίου 18, 2012, 21:18:40 μμ »
Μιλάμε πάντα για τα εισιτήρια και όχι κρατήσεις.
Λοιπόν θα μιλήσουμε για την δική σου περίπτωση,
Μόλις του πείς στα εκδοτήρια του  αεροδρομιου ότι έκανες αλλαγή, τότε αυτός βρίσκει το εισιτήριό σου μέσα στο κομπιούτερ και τότε του "δίνει" εντολή να προχωρήση στο: Να πάρει το παλιό σου εισιτήριο και να βγάλει ένα καινούργιο με ίδιο ομοματεπώνυμο ίδια διαδρομή και διαφορετικό αριθμό εισιτηρίου αφου θα βγεί άλλο, αυτός τότε αρχίζει να πιστώνει τους φόρους όλους που πλήρωσες για να μην τους ξαναχρεώσει το σύστημα στο καινούργιο σου εισιτήριο , και να γράψει τον  παλιό αριθμό εισιτηρίου στο καινούργιο και την ημερομηνία που εκδόθηκε και που εκδόθηκε και πώς πληρώθηκε το παλιό εισιτήριο, πόσο έκανε το παλιό και πόσο το καινούργιο και πόση είναι η διαφορά και πώς θα πληρωθεί η διαφορά και το penalty (μετρητά ή πιστωτική κάρτα), και το άσχημο σε αυτόν αφού έκανε όλη αυτή την δουλειά, η πιστωτική να μην έχει αντίκρυσμα (λέω τώρα,  διότι πολλές φορές μου έτυχε σε εμένα όταν δούλευα απο πολλούς πελάτες), και ο πελάτης να του λέει: για ξαναδοκίμασε ..Και η ουρά να περιμένει...
Πράγματι για ένα μη έμπειρο είναι λίγο πρόβλημα και σίγουρα ειδοποιήσανε τα κεντρικά να αποφεύγουν να στέλνουν στο αεροδρόμιο διότι στα εκδοτήρια θα έχουν και άλλες δουλειές π.χ. υπέρβαρο, αγορά εισιτηρίων,  άλλοι που χάνουν λόγω καθυστέρησης το αεροπλάνο πρέπει ν ατους  "φτιάξουν" τα εισιτήρια, κ.λ.π.
Πιστεύω να κατάλαβες τώρα τί γίνεται.
Αα εγω νομιζα, οτι πχ: πες οτι αν εκανα την αλλαγη με της ΒΚΚ και μου ελεγε οτι το πεν+διαφ ειναι 100Ε(4000 ΒΗΤ), και μου ελεγε ειναι ΟΚ να παω να πληρωσω στο αεροδομιο την μερα που ταξιδευω. Οτι εγω απλως θα πηγαινα, και θα πληρωνα το ποσο που εκανα την αλλαγη με το τμημα της ΒΚΚ. Δλδ, ολη αυτη την διαδιακσια που περιγραφεις, νομιζα, οτι θα την ειχε κανει ηδη ο υπαλληλος της ΒΚΚ που μιλησα και συμφωνησαμε για την αλλαγη, και εγω απλως θα πηγαινα στο αεροδρομιο και θα πληρωνα αυτο το ποσο. Αλλιως ο υπαλληλος της ΒΚΚ τι κανει δλδ, απλως αλλαζει τα δεδομενα, για να τα βρει μετα στον υπολογιστη ο αλλος υπαλληλος του αεροδρομιου και αυτος να συνεχισει και να κλεισει το θεμα.
Η συμβουλή μου είναι να κάνουμε πάντοτε επιβεβαίωση της κράτησής μας και να δίνουμε το ξενοδοχείο και το τηλέφωνό μας όταν φθάσουμε στον προορισμό,  και ποτέ απο εκεί που ξεκινάμε, και να είμαστε πάντα γύρω στις δυόμιση ώρες πρίν  στο αεροδρόμιο.

Υ.Γ.
Στις  ευρωπαϊκές εταιρείες αποζημιώνονται αμέσως με χρηματικό ποσό ανάλογα με τα μίλια της διαδρομής, σου δίνουν ξενοδοχείο με φαγητό και σου βρίσκουν θέσεις σε άλλο αεροπλάνο ή άλλη αεροπορική και της πληρώνουν το εισιτήριο (της αεροπορικής εταιρείας)
Δεν ξέρω όμως για τρίτες χώρες (Ταυλάνδη). Ας ρωτήση την αεροπορική εταιρεία ή το Civil Aviation στο αεροδρόμιο της Ταυλάνδης.

Στην περιπτωση μου, που πληρωσα την αλλαγη του εισητ, πηρα και ε-τκτ, χρειαζεται να επιβεβαιωσω την πτηση, και ξαναπαιρνω τηλ τον ελληνα πρακτορα ?
Και συγνωμη αλλα τι εννοεις με το: "να δίνουμε το ξενοδοχείο και το τηλέφωνό μας όταν φθάσουμε στον προορισμό,  και ποτέ απο εκεί που ξεκινάμε".  Μηπως μπορεις να δωσεις καποιο παραδειγμα. Φανταζομαι αναφερεσαι σε περιπτωση OVER, μαλλον. Εχει κολλησει το μυαλο μου με το σε ποια ακριβως περιπτωση και σε ποιους τα δινουμε αυτα τα στοιχεια, στην αερ. εταιρια, σε υπαλληλο εκει σε περιπτωση OVER, αφου φτασουμε στο ξενοδοχειο ξενοδοχειο μενουμε, και γιατι μετα.

Αποσυνδεδεμένος lostromos

  • Συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 4351
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Chrome 22.0.1229.94 Chrome 22.0.1229.94
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #71 στις: Οκτωβρίου 18, 2012, 21:58:45 μμ »
πολλες φορες γινονται αλλαγες οποτε και η εταιρια σε παιρνει τηλεφωνο να σε ενημερωση οτι για παραδειγμα αλλαξε ωρα η πτηση η οτι θα ταξιδεψεις με μια αλλη πτηση μια μερα νωριτερα η αργοτερα.

ειχε τυχει σε μια παρεα πριν 3 χρονια που η γκαλφ πηρε τηλεφωνο για να τους πει οτι τελικα θα πεταξουν μια μερα νωριτερα απο μπανγκοκ.ειχαν δωσει τηλεφωνο σπιτιου και ευτυχως ενημερωθηκαν απο τους συγγενεις τους.

καλο λοιπον ειναι να δινεις τηλεφωνο προορισμου ωστε αν γινει καποια αλλαγη να μπορουν να σε ειδοποιησουν

Αποσυνδεδεμένος MAIKOA

  • ***
  • Μηνύματα: 347
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #72 στις: Οκτωβρίου 18, 2012, 22:50:13 μμ »
Αα εγω νομιζα, οτι πχ: πες οτι αν εκανα την αλλαγη με της ΒΚΚ και μου ελεγε οτι το πεν+διαφ ειναι 100Ε(4000 ΒΗΤ), και μου ελεγε ειναι ΟΚ να παω να πληρωσω στο αεροδομιο την μερα που ταξιδευω. Οτι εγω απλως θα πηγαινα, και θα πληρωνα το ποσο που εκανα την αλλαγη με το τμημα της ΒΚΚ. Δλδ, ολη αυτη την διαδιακσια που περιγραφεις, νομιζα, οτι θα την ειχε κανει ηδη ο υπαλληλος της ΒΚΚ που μιλησα και συμφωνησαμε για την αλλαγη, και εγω απλως θα πηγαινα στο αεροδρομιο και θα πληρωνα αυτο το ποσο. Αλλιως ο υπαλληλος της ΒΚΚ τι κανει δλδ, απλως αλλαζει τα δεδομενα, για να τα βρει μετα στον υπολογιστη ο αλλος υπαλληλος του αεροδρομιου και αυτος να συνεχισει και να κλεισει το θεμα.
Στην περιπτωση μου, που πληρωσα την αλλαγη του εισητ, πηρα και ε-τκτ, χρειαζεται να επιβεβαιωσω την πτηση, και ξαναπαιρνω τηλ τον ελληνα πρακτορα ?
Και συγνωμη αλλα τι εννοεις με το: "να δίνουμε το ξενοδοχείο και το τηλέφωνό μας όταν φθάσουμε στον προορισμό,  και ποτέ απο εκεί που ξεκινάμε".  Μηπως μπορεις να δωσεις καποιο παραδειγμα. Φανταζομαι αναφερεσαι σε περιπτωση OVER, μαλλον. Εχει κολλησει το μυαλο μου με το σε ποια ακριβως περιπτωση και σε ποιους τα δινουμε αυτα τα στοιχεια, στην αερ. εταιρια, σε υπαλληλο εκει σε περιπτωση OVER, αφου φτασουμε στο ξενοδοχειο ξενοδοχειο μενουμε, και γιατι μετα.
πολλες φορες γινονται αλλαγες οποτε και η εταιρια σε παιρνει τηλεφωνο να σε ενημερωση οτι για παραδειγμα αλλαξε ωρα η πτηση η οτι θα ταξιδεψεις με μια αλλη πτηση μια μερα νωριτερα η αργοτερα.

ειχε τυχει σε μια παρεα πριν 3 χρονια που η γκαλφ πηρε τηλεφωνο για να τους πει οτι τελικα θα πεταξουν μια μερα νωριτερα απο μπανγκοκ.ειχαν δωσει τηλεφωνο σπιτιου και ευτυχως ενημερωθηκαν απο τους συγγενεις τους.

καλο λοιπον ειναι να δινεις τηλεφωνο προορισμου ωστε αν γινει καποια αλλαγη να μπορουν να σε ειδοποιησουν
Με  "κάλυψε" απόλυτα ο Lostromos kαι να συμπληρώσω ότι ακόμη και εάν δεν κάνεις αλλαγή, πρέπει να δίνεις τα τηλέφωνά σου στον προορισμό και να κάνεις επιβεβαίωση, ή ασχέτος ποιός σε κάνει αλλαγή ( ο πράκτοράς σου ή το Μπανκοκ) πάλι κάνεις το ίδιο  γιατί σε βρίσκουν πιό εύκολα (σκέψου να έχεις τηλέφωνο σπιτιού σου και αυτός ο υπάλληλος να ψάχνει κωδικούς χώρας κ.λ.π.).

Για την πρώτη σου ερώτηση τώρα.
Πραγματικά είναι πολύ εύστοχη η ερώτησή σου γιατί δεν ετοιμάζει ο υπάλληλος όλη αυτή την διαδικασία ούτως ώστε να είναι έτοιμο το εισιτήριο και αμέσως βγαίνει όταν πάς στο αεροδρόμιο.
1) Ο υπαλληλος των κρατήσεων (διότι δεν είναι εκδοτήρια που ξέρουν όλοι) μάλλον ξέρει μόνο κρατήσεις να κάνει και όχι να εκδίδει (στην προκειμένη περίπτωση εμείς το λέγαμε: να "γεμίσει" το εισιτήριο) ούτως ώστε να είναι έτοιμο και να βγεί σε ένα δευτερόλεπτο (πράγματι θέλει μόνο ένα δευτερόλεπτο). Και ακόμη και εάν ξέρει δεν θα το κάνει διότι επειδή δεν είναι έμπειρος θα κάνει τουλάχιστον δέκα λεπτά (φαντάσου πόσα άλλα σαν και το δικό  σου) και έτσι δεν θα απαντά στα τηλέφωνα και θα αρχίσουν τα παράπονα.
2) Δεν θα το κάνει διότι δεν είναι σίγουρος ότι θα ταξιδεύσεις σε αυτή την ημερομηνία διότι δεν το παίρνεις εκείνη την στιγμή, μπορεί να μετανιώσεις και να θέλης πάλι αλλαγή οπότε πάει η δουλειά χαμένη και μένει πίσω η δική του δουλειά.
Πήγαινε σου λέει στα κεντρικά να πληρώσεις και να πάρης το καινούργιο εισιτήριο.

Να είμαστε πάντα όλοι   καλά  !!

Αποσυνδεδεμένος billko

  • **
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Chrome 22.0.1229.94 Chrome 22.0.1229.94
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #73 στις: Οκτωβρίου 19, 2012, 01:16:07 πμ »
Απ'οσο θυμαμαι μονο τηλ σπιτιου Ελλαδας και email εχω δωσει, για επικοινωνια, τα αλλα δεν τα ηξερα οτι θα'ταν καλο να δωθουν, αλλα πιο πριν δεν γινοταν διοτι δεν ειχα καν thai νουμερο, ουτε ηξερα που θα εμενα. Αλλα τωρα που το αναφερετε, ακουγεται πολυ λογικο.
Στις 2-3 επικοινωνιες μας, με ρωτησε, και παντα ανεφερα στον υπαλληλο οτι επαιρνα τηλ απο thai για να αλλαξω το εισητ, και δεν μου ζητησε τπτ, ουτε διευθυνση, ουτε thai νουμερο. Οποτε, ειτε ξεχαστηκε, ειτε δεν τον ενδιεφερε(χρεωσεις κλησεων κλπ ??), ειτε, το νουμερο μου του εμφανιζοταν ηδη, εξου και η ερωτηση του απο που επαιρνα, δεν ξερω.

Για επιβεβαιωση εκ μερους μου, φανταζομαι οι αρμοδιοι υπαλληλοι κανουν τις οποιες αλλαγες, ημερομηνιας πτησεων και στα συνδεδεμενα προγραμματα τους(αμαντεους κλπ), και περναει ολο αυτο και απο'κει φανταζομαι, και σε sites τυπου checkmytrip.com που υποστηριζονται απο το Amadeus IT Group, οποτε για αυτου του ειδους επιβεβαιωση να ελεγξω εκ μερους μου για την ισχυ της πτησης, φανταζομαι οποιες αλλαγες θα περασουν και απο'κει. Δλδ, φανταζεστε μια κατασταση, που, για Χ λογο, δεν υπαρχει/δουλευει νουμ Ελλαδος, ουτε κινητου/μερους που ζεις/προορισμου, ουτε βρισκεις τηλεφωνο, και δουλευει, πιανεις μονο το Internet, ή τελοσπαντον μονο απο το Internet μπορεις να δεις/κανεις κατι.(το ξερω πολυ ακραια  :D, μη κολλαμε στο παραδειγμα)

(Βεβαια το checkmytrip.com αναφερει οτι το Amadeus IT Group δεν εγγυαται καμια διαθεσιμοτητα, ακριβεια, φερρεγυοτητα κλπ σχετικα με πληροφοριες του στο site κλπ.  Παντως η αλλαγη που εκανε ο Ελληνας υπαλληλος περασε μεσα σε λιγα λεπτα)

Με λιγα λογια αυτο που εννοω ειναι αν περνανε ψηφιακα/ηλεκτρονικα στο συστημα/προγραμμα τις οποιες, ξαφνικες, αλλαγες στις ωρες/πτησεις ..., και δεν ειναι μονο προφορικες, ή μαλλον, να ενημερωθεις μονο μεσω τηλεφωνου. Το ξερω πριν το Internet μονο μεσω τηλεφωνου γινονταν, απλως ρωταω..

Δεν θυμαμαι καλα, αλλα στο transit της Καϊρου, για να παρω τη πτηση για ΒΚΚ, τελευταια στιγμη(~20λεπτα πριν), αλλαξαν θύρα επιβίβασης(νομιζω και αεροπλανο, ή πτηση!?) για το αεροπλανο, και εγω ημουν στην αλλη ακρη, παρακολουθουσα τον αγωνα πορτογαλια-ισπανια του Euro σε καφετερια, και στο ημιχρονο ετυχε να παω να δω την οθονη με τις πτησεις. Και νομιζω η αλλαγη δεν ειχε περασει, αλλα εκφωνητρια το ανεφερε σε διαφορες γλωσσες(οχι οτι καταλαβα τα ΑραβΑγγλικα), δεν θυμαμαι καλα, ετσι νομιζω, αλλα δεν εχει σημασια, μπορει και να οφειλεται σε πολλους λογους διαχειρησης αερολιμενα, χωρας, νοοτροπιας κλπ, δεν εχει σημασια, βεβαια αν ημουν κουφος(και δεν δουλευαν, ή δεν ειχα τα ειδικα ακουστικα ;D), μονο οπτικα θα ενημερωνομουν


Αποσυνδεδεμένος MAIKOA

  • ***
  • Μηνύματα: 347
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 16.0 Firefox 16.0
Απ: Chiang Mai για 5-6 Μήνες ?
« Απάντηση #74 στις: Οκτωβρίου 19, 2012, 12:50:41 μμ »
Απ'οσο θυμαμαι μονο τηλ σπιτιου Ελλαδας και email εχω δωσει, για επικοινωνια, τα αλλα δεν τα ηξερα οτι θα'ταν καλο να δωθουν, αλλα πιο πριν δεν γινοταν διοτι δεν ειχα καν thai νουμερο, ουτε ηξερα που θα εμενα. Αλλα τωρα που το αναφερετε, ακουγεται πολυ λογικο.
Στις 2-3 επικοινωνιες μας, με ρωτησε, και παντα ανεφερα στον υπαλληλο οτι επαιρνα τηλ απο thai για να αλλαξω το εισητ, και δεν μου ζητησε τπτ, ουτε διευθυνση, ουτε thai νουμερο. Οποτε, ειτε ξεχαστηκε, ειτε δεν τον ενδιεφερε(χρεωσεις κλησεων κλπ ??), ειτε, το νουμερο μου του εμφανιζοταν ηδη, εξου και η ερωτηση του απο που επαιρνα, δεν ξερω.

Για επιβεβαιωση εκ μερους μου, φανταζομαι οι αρμοδιοι υπαλληλοι κανουν τις οποιες αλλαγες, ημερομηνιας πτησεων και στα συνδεδεμενα προγραμματα τους(αμαντεους κλπ), και περναει ολο αυτο και απο'κει φανταζομαι, και σε sites τυπου checkmytrip.com που υποστηριζονται απο το Amadeus IT Group, οποτε για αυτου του ειδους επιβεβαιωση να ελεγξω εκ μερους μου για την ισχυ της πτησης, φανταζομαι οποιες αλλαγες θα περασουν και απο'κει. Δλδ, φανταζεστε μια κατασταση, που, για Χ λογο, δεν υπαρχει/δουλευει νουμ Ελλαδος, ουτε κινητου/μερους που ζεις/προορισμου, ουτε βρισκεις τηλεφωνο, και δουλευει, πιανεις μονο το Internet, ή τελοσπαντον μονο απο το Internet μπορεις να δεις/κανεις κατι.(το ξερω πολυ ακραια  :D, μη κολλαμε στο παραδειγμα)

(Βεβαια το checkmytrip.com αναφερει οτι το Amadeus IT Group δεν εγγυαται καμια διαθεσιμοτητα, ακριβεια, φερρεγυοτητα κλπ σχετικα με πληροφοριες του στο site κλπ.  Παντως η αλλαγη που εκανε ο Ελληνας υπαλληλος περασε μεσα σε λιγα λεπτα)

Με λιγα λογια αυτο που εννοω ειναι αν περνανε ψηφιακα/ηλεκτρονικα στο συστημα/προγραμμα τις οποιες, ξαφνικες, αλλαγες στις ωρες/πτησεις ..., και δεν ειναι μονο προφορικες, ή μαλλον, να ενημερωθεις μονο μεσω τηλεφωνου. Το ξερω πριν το Internet μονο μεσω τηλεφωνου γινονταν, απλως ρωταω..

Δεν θυμαμαι καλα, αλλα στο transit της Καϊρου, για να παρω τη πτηση για ΒΚΚ, τελευταια στιγμη(~20λεπτα πριν), αλλαξαν θύρα επιβίβασης(νομιζω και αεροπλανο, ή πτηση!?) για το αεροπλανο, και εγω ημουν στην αλλη ακρη, παρακολουθουσα τον αγωνα πορτογαλια-ισπανια του Euro σε καφετερια, και στο ημιχρονο ετυχε να παω να δω την οθονη με τις πτησεις. Και νομιζω η αλλαγη δεν ειχε περασει, αλλα εκφωνητρια το ανεφερε σε διαφορες γλωσσες(οχι οτι καταλαβα τα ΑραβΑγγλικα), δεν θυμαμαι καλα, ετσι νομιζω, αλλα δεν εχει σημασια, μπορει και να οφειλεται σε πολλους λογους διαχειρησης αερολιμενα, χωρας, νοοτροπιας κλπ, δεν εχει σημασια, βεβαια αν ημουν κουφος(και δεν δουλευαν, ή δεν ειχα τα ειδικα ακουστικα ;D), μονο οπτικα θα ενημερωνομουν


Οποιαδήποτε αλλαγή δρομολογίου περνάει  στα συστήματα (κομπιούτερ του πράκτορα και της/των αεροπορικών εταιρειών που ταξιδεύεις, απλώς μόνο λεπτομέρεις δεν περνάνε, και οφείλει αυτός που σου πούλησε το εισιτήριο να σε ειδοποιήση, αλλά πρόσεξε τώρα, εάν είναι Κυριακή ή αργία  και αλλάξουν την  ώρα του αεροπλάνου  και ταξιδεύεις την επομένη μέρα που είναι η Δευτέρα , πώς ο πράκτορας θα σε ειδοποιήση αφού θα είναι κλειστά το γραφείο του λόγω Κυριακής; Άρα πρέπει να βάζουμε τοπικό τηλέφωνο του προορισμού μόλις βρούμε και μείνουμε για να μπορεί ο τοπικός υπάλληλος της αεροπορικής εταιρείας του αεροδρομίου να σε πάρει τηλέφωνο και να σε ειδοποιήση για την άλλαγή.

Στην πρώτη παράγραφο ο πράκτορας δεν ξέρει αυτές τις λεπτομέρεις που σου λέω διότι τα  "εζησα" απο πρώτο χέρι στο αεροδρόμιο και όταν είχαμε ακύρωση ή αλλαγή δρομολογίου και έψαχνα την λίστα και έβλεπα πελάτες π.χ απο Αγγλία ή άλλης χώρας τούς  άφηνα στο τέλος διότι ήξερα (και έβλεπα μετά) ότι δεν είχαν  τοπικό τηλέφωνο και είχαν  απλός ένα τηλέφωνο στην Αγγλία χωρίς κωδικούς και εγώ έπρεπε να ψάξω να βρώ κωδικό Αγγλίας και μετά περιοχής που έμενε και πολλές φορές δεν έβρισκα διότι (οι λεπτομέριες που έλεγα προηγουμένος) δεν μεταφέρονταν στο δικό μου διότι δεν  έχουν όλοι το ίδιο σύστημα.

Στο διαταύτα.

Πάντα μα πάντα μόλις φθάσουμε στον προορισμό και βρούμε διαμονή παίρνουμε την αεροπορική εταιρεία που ταξιδεύουμε και κάνουμε επιβεβαίωση κράτησης και οποσδήποτε δίνουμε τηλέφωνο ξενοδοχείου και κινητού.
Να είμαστε πάντα όλοι   καλά  !!