Αποστολέας Θέμα: δικαιωματα ταξιδιωτη με αεροπλανο  (Αναγνώστηκε 26692 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lostromos

  • ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
  • *****
  • Μηνύματα: 4351
δικαιωματα ταξιδιωτη με αεροπλανο
« στις: Οκτωβρίου 12, 2008, 22:58:20 μμ »
Το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ), μη κυβερνητική και μη κερδοσκοπική ένωση καταναλωτών, ενημερώνει τους ταξιδιώτες για ένα σύνολο δικαιωμάτων που έχει θεσπίσει η Ευρωπαϊκή Ενωση προκειμένου να εξασφαλίσει την ορθή αντιμετώπιση των επιβατών που ταξιδεύουν αεροπορικώς. Ενημερωθείτε, για παράδειγμα, τι γίνεται σε περίπτωση που γίνει ακύρωση-ματαίωση πτήσης. Οποτε ακυρώνεται η πτήση μας –όπως αναφέρει το ΚΕΠΚΑ– η αεροπορική εταιρία οφείλει να μας προσφέρει την επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου μας και με δωρεάν πτήση προς το αρχικό σημείο αναχώρησης, όπου αυτό χρειάζεται, ή τη δυνατότητα μεταφοράς στον τελικό μας προορισμό. Επίσης, οφείλει να προσφέρει στους ταξιδιώτες γεύματα και αναψυκτικά, κατάλυμα σε ξενοδοχείο, όπου αυτό είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς από και προς το ξενοδοχείο) και επικοινωνιακές διευκολύνεις. Στο site του Κέντρου (www. www.kepka.org) κάντε κλικ στο link «ταξιδεύοντας» κι ενημερωθείτε για τα ταξιδιωτικά σας δικαιώματα.



Doctortilac

  • Επισκέπτης
Απ: δικαιωματα ταξιδιωτη με αεροπλανο
« Απάντηση #1 στις: Οκτωβρίου 13, 2008, 01:15:45 πμ »
αυτές η πληροφορίες είναι για οργανωμένα ταξίδια και στην ευρωπαϊκή ένωση μόνο. Για ταξίδια μεμονωμένα δεν έχουν τίποτα. Με τον νόμο όλες η αεροπορικές εταιρείες πουλάνε 10% επιπλέον εισιτήρια.

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
    • Thailand
Απ: δικαιωματα ταξιδιωτη με αεροπλανο
« Απάντηση #2 στις: Οκτωβρίου 13, 2008, 01:17:21 πμ »
αυτές η πληροφορίες είναι για οργανωμένα ταξίδια και στην ευρωπαϊκή ένωση μόνο. Για ταξίδια μεμονωμένα δεν έχουν τίποτα. Με τον νόμο όλες η αεροπορικές εταιρείες πουλάνε 10% επιπλέον εισιτήρια.

2. Προστατεύομαι, εάν "πετώ", με μια εταιρεία, εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης;
Ναι, αλλά μόνο εάν η πτήση (είτε κανονική είτε ναυλωμένη), με αυτήν την εταιρεία, αναχωρεί, από έναν αερολιμένα της Ε.Ε.

Αποσυνδεδεμένος thailandgr

  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 8504
  • Φύλο: Άντρας
    • Ταυλανδη - χωρα παραδεισος
Κανόνες Αεροδρομίων
« Απάντηση #3 στις: Οκτωβρίου 21, 2008, 22:12:32 μμ »
Νέοι Κανονισμοί Ασφαλείας

Νέα Μέτρα Ασφαλείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις χειραποσκευές.  Ευρωπαϊκός Κανονισμός 1546/06. Ισχύς από: 06/11/06


<a href="http://documents.scribd.com/ScribdViewer.swf?document_id=7438460&amp;access_key=key-1jds5stcalwynwy8yfyp&amp;page=&amp;version=1" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://documents.scribd.com/ScribdViewer.swf?document_id=7438460&amp;access_key=key-1jds5stcalwynwy8yfyp&amp;page=&amp;version=1</a>
"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry

Αποσυνδεδεμένος thailandgr

  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 8504
  • Φύλο: Άντρας
    • Ταυλανδη - χωρα παραδεισος
Κανόνες Αεροδρομίων
« Απάντηση #4 στις: Οκτωβρίου 21, 2008, 22:13:21 μμ »
Κανόνες Αεροδρομίων

Με σκοπό την προστασία έναντι της νέας απειλής από εκρηκτικά υγρά, η Ευρωπαϊκή Ένωση υιοθέτησε νέους κανόνες ασφαλείας
 http://www.scribd.com/doc/7438648/European-Airport-Rules

<a href="http://documents.scribd.com/ScribdViewer.swf?document_id=7438648&amp;access_key=key-14ltoemmodd7mgkf2bom&amp;page=&amp;version=1" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://documents.scribd.com/ScribdViewer.swf?document_id=7438648&amp;access_key=key-14ltoemmodd7mgkf2bom&amp;page=&amp;version=1</a>
"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry

Αποσυνδεδεμένος thailandgr

  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 8504
  • Φύλο: Άντρας
    • Ταυλανδη - χωρα παραδεισος
Στο αεροδρομια FAQ's
« Απάντηση #5 στις: Οκτωβρίου 21, 2008, 22:14:25 μμ »
FAQ's
Νέος Ευρωπαϊκός Κανονισμός για τις χειραποσκευές. Απαντήσεις στις συνηθέστερες ερωτήσεις
http://www.scribd.com/doc/7438585/FAQsGR


<a href="http://documents.scribd.com/ScribdViewer.swf?document_id=7438585&amp;access_key=key-1xnj5ghvo9d7db56l1zd&amp;page=&amp;version=1" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://documents.scribd.com/ScribdViewer.swf?document_id=7438585&amp;access_key=key-1xnj5ghvo9d7db56l1zd&amp;page=&amp;version=1</a>







"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows Vista Windows Vista
  • Browser:
  • Firefox 3.0.11 Firefox 3.0.11
    • Thailand
Απ: Κανόνες Αεροδρομίων
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 26, 2009, 20:24:02 μμ »
 Η Ευρωπαϊκή Ένωση θέσπισε ένα σύνολο δικαιωμάτων, για να εξασφαλίσει την ορθή αντιμετώπιση των επιβατών, που ταξιδεύουν  αεροπορικώς. Τα δικαιώματά μας ισχύουν τόσο, για τις προγραμματισμένες, όσο και για τις έκτακτες πτήσεις (συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών μεταφορών, που εντάσσονται σε κάποιο πακέτο διακοπών). Επίσης, η νομοθεσία, που προστατεύει τα δικαιώματά μας, εφαρμόζεται όχι μόνο στους επιβάτες, οι οποίοι αναχωρούν, από αεροδρόμιο, το οποίο βρίσκεται, σε κράτος μέλος, αλλά επίσης, εφόσον η αεροπορική εταιρεία, η οποία πραγματοποιεί την πτήση, είναι κοινοτικoς αερομεταφορέας, και στους επιβάτες, οι οποίοι αναχωρούν, από τρίτη χώρα, προς κράτος-μέλος.

Ποια αεροπορική εταιρία να επιλέξω Επειδή η ασφάλεια των πτήσεων είναι το βασικό κριτήριο, με το οποίο επιλέγουμε την αεροπορική εταιρεία, με την οποία θα ταξιδέψουμε, ας επισκεφτούμε την ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, πατώντας εδώ, για να μάθουμε ποιες αεροπορικές εταιρείες απαγορεύεται, για λόγους ασφαλείας να λειτουργούν, εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Κράτηση θέσης – έκδοση εισιτηρίου Σε περίπτωση, που κάνουμε κράτηση εισιτηρίου, μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα, ο πράκτορας πρέπει να μας προτείνει διάφορες εναλλακτικές διαδρομές, με την ακόλουθη σειρά: Πτήση χωρίς ενδιάμεσο σταθμό, πτήση με ενδιάμεση στάση χωρίς αλλαγή αεροπλάνου, πτήση με ανταπόκριση. Επίσης, πρέπει να μας ενημερώσει, για τις τιμές των διάφορων εισιτηρίων. Εάν το ζητήσουμε, μπορούμε να δούμε τις πληροφορίες αυτές, είτε στην οθόνη του υπολογιστή του πράκτορα, είτε εκτυπωμένες.

Και στην περίπτωση, που κάνουμε κράτηση, μέσω ταξιδιωτικού πράκτορα και στην περίπτωση, που κάνουμε κράτηση απευθείας, από την αεροπορική εταιρεία, πρέπει να μας διαβιβάσουν όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, για:

    * Την ταυτότητα του αερομεταφορέα, ο οποίος θα εκτελέσει, πράγματι, την υπηρεσία μεταφοράς, εάν είναι άλλος από τον αερομεταφορέα, ο οποίος μνημονεύεται στο εισιτήριο. Δηλαδή, η εταιρεία οφείλει να μας ενημερώσει, αν το αεροπλάνο, που θα μας μεταφέρει, στον προορισμό μας, ανήκει, στην ίδια ή σε κάποια άλλη εταιρεία. Εάν η εταιρεία, με την οποία κάνουμε κράτηση, δεν το γνωρίζει, τη στιγμή της κράτησης, πρέπει να μας ενημερώσει, μόλις το πληροφορηθεί, το αργότερο κατά τον έλεγχο των αποσκευών μας ή κατά την επιβίβασή μας, αν είμαστε, σε ενδιάμεσο σταθμό, όπου δεν απαιτείται έλεγχος αποσκευών. Εάν το επιθυμούμε, μπορούμε να ζητήσουμε να μας επιστραφεί το εισιτήριο ή να πετάξουμε, με άλλη πτήση της επιλογής μας.
    * Τις αλλαγές αεροσκαφών κατά τη διάρκεια του ταξιδιού
    * Τους ενδιάμεσους, κατά τη διαδρομή του ταξιδιού, σταθμούς
    * Τις μετεπιβιβάσεις, μεταξύ των αεροδρομίων, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Εάν κάνουμε κράτηση, μέσω της ηλεκτρονικής σελίδας μιας αεροπορικής εταιρίας, πρέπει να γνωρίζουμε ότι:

    * Η τιμή που αναφέρεται πρέπει να είναι η συνολική, η τελική τιμή, που θα πληρώσουμε. Πολλές αεροπορικές εταιρςείες δεν περιλαμβάνουν στην τελική τιμή διάφορες χρεώσεις, όπως φόρους αεροδρομίων ή επίναυλο, για να κάνουν τις τιμές τους ελκυστικές στους καταναλωτές. Αυτό είναι παράνομο και η Επίτροπος για θέματα καταναλωτών, κα Μεγκλένα Κούνεβα έχει απευθύνει αυστηρή προειδοποίηση, στις εταιρείες που παραπλανούν τους καταναλωτές. Εάν βρεθούμε προ εκπλήξεως και η τιμή που πρέπει να πληρώσουμε είναι διαφορετική από αυτή, που διαφημίζει η εταιρεία, πρέπει να μην αγοράσουμε το εισιτήριο και να καταγγείλουμε την εταιρεία.
    * Οι όροι των προσφορών πρέπει να είναι ξεκάθαροι. Πρέπει να αναφέρονται περιορισμοί, που αφορούν: - Τη διαθεσιμότητα των εισιτηρίων προσφοράς. Δεν είναι δυνατόν να μη βρίσκουμε ποτέ εισιτήρια προσφοράς. - Ακύρωση του εισιτηρίου ή αλλαγή ημερομηνίας ταξιδιού. Υπάρχουν πολλά εισιτήρια προσφοράς, που ούτε ακυρώνονται, ούτε αλλάζουν, απλά χάνουμε τα χρήματά μας.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις, για την κράτηση και την αγορά ενός εισιτηρίου, πρέπει να διατίθενται στη γλώσσα του καταναλωτή.

Για να δείτε ποιες εταιρείες σέβονται τους καταναλωτές, πατήστε εδώ.

Aρνηση επιβίβασης Όταν ο αριθμός των επιβατών υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων, η αεροπορική εταιρεία πρέπει, καταρχάς, να ζητήσει εθελοντές για να παραιτηθούν από τις θέσεις τους προσφέροντάς τους άλλα οφέλη, τα οποία θα συμφωνηθούν ανάμεσα στους εθελοντές και την αεροπορική εταιρεία. Εάν δε θέλουμε να παραιτηθούμε εθελοντικά η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας εξασφαλίσει:

    * Την επιστροφή του αντίτιμου του εισιτηρίου μας και την επιστροφή μας, με δωρεάν πτήση, στο αρχικό σημείο αναχώρησης, ή τη δυνατότητα μεταφοράς στον τελικό μας προορισμό. Εμείς επιλέγουμε.
    * Γεύματα, αναψυκτικά και κατάλυμα, σε ξενοδοχείο, όπου αυτό είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης και της μεταφοράς, από και προς το ξενοδοχείο).
    * Η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας καταβάλει αποζημίωση: - 250 ¤, για πτήσεις κάτω από 1.500 χλμ., - 400 ¤, για πτήσεις μεγαλύτερης απόστασης, στο εσωτερικό της Ε.Ε., - 400 ¤, για πτήσεις μεταξύ 1.500 χλμ. και 3.000 χλμ., εκτός Ε.Ε., - 600 ¤, για πτήσεις πάνω από 3.500 χλμ., εκτός Ε.Ε.

Ακύρωση – Ματαίωση Πτήσης Όποτε ακυρώνεται η πτήση μας, η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας προσφέρει: - Την επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου μας και την επιστροφή μας, με δωρεάν πτήση, στο αρχικό σημείο αναχώρησης, ή τη δυνατότητα μεταφοράς, στον τελικό μας προορισμό. Εμείς επιλέγουμε. - Γεύματα και αναψυκτικά, κατάλυμα σε ξενοδοχείο, όπου αυτό είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς, από και προς το ξενοδοχείο) και επικοινωνιακές διευκολύνεις.

Η αεροπορική εταιρεία έχει την υποχρέωση να μας αποζημιώσει, με τα ποσά, που αναφέρονται, για την άρνηση επιβίβασης.

Το δικαίωμα της αποζημίωσης δεν ισχύει, όταν ο αερομεταφορέας: - Μας έχει ειδοποιήσει, για τη ματαίωση τουλάχιστον 2 εβδομάδες, πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση. - Μας έχει ενημερώσει 1 και 2 εβδομάδες πριν, και μας έχει δώσει τη δυνατότητα μεταφοράς, με άλλη πτήση, η οποία δεν αναχωρεί νωρίτερα των δύο ωρών, από την προγραμματισμένη αναχώρησή μας και δε φτάνει, στον προορισμό μας, πέραν των τεσσάρων ωρών, από την προγραμματισμένη άφιξή μας. - Μας έχει ενημερώσει, σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 7 ημερών και η εναλλακτική πτήση, που προτείνεται αναχωρεί το πολύ μία ώρα νωρίτερα, από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησής μας και φτάνει στον τελικό μας προορισμό, το πολύ δύο ώρες, από την προγραμματισμένη άφιξή μας. - Μπορεί να αποδείξει ότι η ματαίωση οφείλεται, σε έκτακτες περιστάσεις ή καταστάσεις ανωτέρας βίας, οι οποίες δεν ήταν δυνατό να προβλεφθούν. Τέτοιες καταστάσεις είναι, για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά: - Δυσμενείς καιρικές συνθήκες - Απεργία εργαζομένων

Οι αποζημιώσεις ή οι επιστροφές πρέπει να καταβληθούν, εντός 7 ημερών, διαφορετικά πρέπει να παραπονεθούμε, αμέσως, στην αεροπορική εταιρεία, που εκτελεί την πτήση.

Οι αεροπορικές εταιρείες δεν αποζημιώνουν για αντικείμενα αξίας, που έχουμε, στις αποσκευές μας, π.χ. κοσμήματα, φωτογραφικές μηχανές, κάμερες κ.λπ. Αυτά τα αντικείμενα πρέπει να τα μεταφέρουμε στις χειραποσκευές μας. Αν, όμως πρέπει οπωσδήποτε να τα παραδώσουμε για μεταφορά, πρέπει να συμπληρώσουμε την "ειδική δήλωση" στον έλεγχο εισιτηρίων, πριν την παράδοση των αποσκευών μας.

Μεγάλες καθυστερήσεις Εάν υπάρξει καθυστέρηση της πτήσης - 2 και πλέον ώρες, για πτήσεις, κάτω από 1500 χλμ., - 3 και πλέον ώρες, για πτήσεις, άνω των 1.500 χλμ., εντός της Ε.Ε. - 3 και πλέον ώρες, για πτήσεις, μεταξύ 1.500 και 3.500 χλμ., εκτός Ε.Ε. 0 4 και πλέον ώρες, για πτήσεις πάνω από 3.500 χλμ., εκτός της Ε.Ε., η αεροπορική εταιρεία οφείλει να μας παράσχει γεύματα και αναψυκτικά και επικοινωνιακές διευκολύνεις.

Εάν η αναχώρηση αναμένεται να πραγματοποιηθεί την επόμενη μέρα, δικαιούμαστε διανυκτέρευση, σε ξενοδοχείο, για μία ή περισσότερες νύχτες και δωρεάν μεταφορά μας, στο ξενοδοχείο.

Εάν η καθυστέρηση είναι μεγαλύτερη των 5 ωρών, η αεροπορική εταιρεία έχει την υποχρέωση να μας προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου, για το μέρος του ταξιδιού, που δεν πραγματοποιήθηκε.

Αποζημίωση σε περίπτωση ατυχήματος

    * Εάν ταξιδεύουμε, με κάποια αεροπορική εταιρεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης δικαιούμαστε να λαμβάνουμε πλήρη αποζημίωση, στην περίπτωση ατυχήματος, ανεξάρτητα από τον τόπο, που συνέβη το ατύχημα, και προκαταβολές ποσών, στις περιπτώσεις, που αυτό κρίνεται αναγκαίο, για να αντιμετωπίσουμε τις άμεσες οικονομικές δαπάνες.
    * Δεν υπάρχει κανένα ανώτατο χρηματικό όριο, στην ευθύνη, που φέρει κάποια αεροπορική εταιρεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για τις ζημίες, που υπέστη κάποιος επιβάτης, σε περίπτωση θανάτου, τραυματισμού ή πρόκλησης οποιασδήποτε άλλης σωματικής βλάβης. Δηλαδή, μπορούμε να αξιώσουμε οποιοδήποτε ποσό.
    * Η αεροπορική εταιρεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης οφείλει να μας καταβάλει, χωρίς καμία καθυστέρηση και, οπωσδήποτε, το αργότερο μέσα σε δεκαπέντε ημέρες, από τη στιγμή, που εξακριβωθεί η ταυτότητα του προσώπου, που δικαιούται να λάβει την αποζημίωση, την απαιτούμενη προκαταβολή, για την κάλυψη των άμεσων οικονομικών αναγκών. Η προκαταβολή αυτή δεν επιτρέπεται να είναι κατώτερη, από 15.000 ειδικά τραβηκτικά δικαιώματα (περίπου 20.000 ευρώ), ανά επιβάτη, σε περίπτωση θανάτου.
    * Μέχρι το ποσό των 100.000 ειδικών τραβηκτικών δικαιωμάτων (130.000 περίπου ευρώ), οι αεροπορικές εταιρείες της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιτρέπεται να περιορίζουν την ευθύνη τους ή να απαλλάσσονται από αυτήν, μόνον εάν η ζημία προκλήθηκε, στο σύνολό της ή κατά ένα μέρος, από αμέλεια του επιβάτη, ο οποίος τραυματίστηκε ή απεβίωσε.

Αποσκευές Σε περιπτώσεις φθοράς, καθυστέρησης, απώλειας ή καταστροφής αποσκευών, πρέπει να κάνουμε γραπτή καταγγελία, το συντομότερο δυνατό. Σε περίπτωση φθοράς και εφόσον έχουμε παραδώσει τις αποσκευές μας, κατά τον έλεγχο των εισιτηρίων, πρέπει να κάνουμε γραπτή καταγγελία, εντός επτά (7) ημερών. Στην περίπτωση καθυστέρησης, η καταγγελία πρέπει να γίνει, εντός είκοσι μίας (21) ημερών. Η έναρξη των προθεσμιών γίνεται τη στιγμή, που παραλαμβάνουμε τις αποσκευές μας. Το ανώτατο ποσό, που μπορούμε να λάβουμε, ως αποζημίωση, για ζημία, στις αποσκευές μας, είναι τα 1.000 ειδικά τραβηκτικά δικαιώματα (περίπου 1.300 ευρώ)

Οι αποζημιώσεις ή οι επιστροφές πρέπει να καταβληθούν, εντός 7 ημερών, διαφορετικά πρέπει να παραπονεθούμε, αμέσως, στην αεροπορική εταιρεία, που εκτελεί την πτήση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 26, 2009, 20:35:02 μμ από Oytopikos »

Αποσυνδεδεμένος MARINER

  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 7.0 MS Internet Explorer 7.0
Απ: δικαιωματα ταξιδιωτη με αεροπλανο
« Απάντηση #7 στις: Αυγούστου 26, 2009, 16:36:27 μμ »
Προσφατα γυρισα απο ταυλανδη με EMIRATES μεσω DUBAI ,μαζι με τις βαλιτσες ειχα παραδωσει και 2 ομπρελες που χαθηκαν ασημαντη απωλεια που ουτε καν γνωστοποιησα στην EMIRATES.Σημερα με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν να παω στο αεροδρομιο να παρω τις ομπρελες,φυσικα δεν θα παω γιατι δεν αξιζει ο κοπος μονο να πας  και ναρθεις θελεις 50Ε.Φυσικα αν επροκειτο για βαλιτσα θα επρεπε να παω και να υποστω το εξοδο και την ταλαιπωρια ,και ερωτω δεν θα επρεπε η EMIRATES αφου προκειται για λαθος της να μου στειλει τα πραγματα στο σπιτι μου?
εμπειρια ειναι η ονομασια που δινουμε στα λαθη μας

Αποσυνδεδεμένος frape79

  • **
  • Μηνύματα: 85
  • frape
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.5 Firefox 3.5
Απ: δικαιωματα ταξιδιωτη με αεροπλανο
« Απάντηση #8 στις: Αυγούστου 26, 2009, 19:29:20 μμ »
κανονικα ετσι θα επρεπε,αλλα εσυ με την σειρα σου τους ειπες αυτο που λες και σε μας το ευλογο δηλαδη ,ρε παιδια δικο σας λαθος ειναι εσεις πρεπει να κανονισετε την αποστολη των πραματων μου ειτε ειναι 2 ομπρελες ειτε ειναι 2 βαλιτσες.....
(λεω εγω τωρα... ;)

Αποσυνδεδεμένος lostromos

  • ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
  • *****
  • Μηνύματα: 4351
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 8.0 MS Internet Explorer 8.0
Απ: δικαιωματα ταξιδιωτη με αεροπλανο
« Απάντηση #9 στις: Αυγούστου 26, 2009, 19:40:12 μμ »
μαρινερ δεν εχεις να παρεις το τμημα που σε πηρε και να τους ζητησεις να στις στειλουν.καθε αεροπορικη εταιρια εχει κουριερ για τετοιους λογους.περσι που δεν ειχαν ερθει οι βαλιτσες μου με την gulf και ηρθαν με την επομενη πτηση οχι μονο με ενημερωσαν οτι εφθασαν αλλα μου τις εφερε και κουριερ σπιτι,χωρις βεβαια κανενα εξοδο απο εμενα.μην περιμενεις λοιπον.

Αποσυνδεδεμένος MARINER

  • **
  • Μηνύματα: 109
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 7.0 MS Internet Explorer 7.0
Απ: δικαιωματα ταξιδιωτη με αεροπλανο
« Απάντηση #10 στις: Αυγούστου 26, 2009, 20:27:21 μμ »
θα ζητησω λοιπον να μου τις στειλουν σπιτι ετσι απο περιεργεια,αλλωστε η EMIRATES αυτοδιαφημιζεται ως εταιρεια 5αστερων, για να δουμε ισχυει?
εμπειρια ειναι η ονομασια που δινουμε στα λαθη μας

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows Vista Windows Vista
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 7.0 MS Internet Explorer 7.0
    • Thailand
Απ: δικαιωματα ταξιδιωτη με αεροπλανο
« Απάντηση #11 στις: Αυγούστου 26, 2009, 20:37:37 μμ »
θα ζητησω λοιπον να μου τις στειλουν σπιτι ετσι απο περιεργεια,αλλωστε η EMIRATES αυτοδιαφημιζεται ως εταιρεια 5αστερων, για να δουμε ισχυει?

Ε όχι ρε παιδιά , 4αστερη είναι η EMIRATES

Αποσυνδεδεμένος Markos

  • ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
  • *****
  • Μηνύματα: 1396
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.5.2 Firefox 3.5.2
Απ: δικαιωματα ταξιδιωτη με αεροπλανο
« Απάντηση #12 στις: Αυγούστου 26, 2009, 20:50:45 μμ »
θα ζητησω λοιπον να μου τις στειλουν σπιτι ετσι απο περιεργεια,αλλωστε η EMIRATES αυτοδιαφημιζεται ως εταιρεια 5αστερων, για να δουμε ισχυει?

Ε όχι ρε παιδιά , 4αστερη είναι η EMIRATES

σιγά μην σου θίξουμε την Qatar σου... χιχιχιχι
Η ζωή δε μετριέται από τις αναπνοές που παίρνουμε, αλλά από τα μέρη και τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!

kachakohchang

  • Επισκέπτης
Απ: δικαιωματα ταξιδιωτη με αεροπλανο
« Απάντηση #13 στις: Αυγούστου 27, 2009, 05:44:46 πμ »
θα ζητησω λοιπον να μου τις στειλουν σπιτι ετσι απο περιεργεια,αλλωστε η EMIRATES αυτοδιαφημιζεται ως εταιρεια 5αστερων, για να δουμε ισχυει?

"τετραστερη" η "πενταστερη" δεν έχει σημασία, η υποχρέωση είναι η ίδια.

Γνωρίζω περιπτώσεις με Austrian airlines και Thai που η αντιμετώπιση ήταν η ίδια.

Οι βαλίτσες σπίτι με κούριερ χωρίς δεύτερη κουβέντα.

Στην περίπτωση της Austrian υπήρχε και εγγραφη συγγνώμη
για την ψυχική ταλαιπωρία.

Αποσυνδεδεμένος Markos

  • ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
  • *****
  • Μηνύματα: 1396
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.5.2 Firefox 3.5.2
Απ: δικαιωματα ταξιδιωτη με αεροπλανο
« Απάντηση #14 στις: Αυγούστου 27, 2009, 10:12:01 πμ »
Στην περίπτωση της Austrian υπήρχε και εγγραφη συγγνώμη
για την ψυχική ταλαιπωρία.

Πίσω από την Austrian είναι η Lufthansa, οπότε είναι απόλυτα λογική η εξυπηρετηση αυτή...
Η ζωή δε μετριέται από τις αναπνοές που παίρνουμε, αλλά από τα μέρη και τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!