0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ασχημο να έχει κλείσει κάποιος μήνες πριν το εισιτήριο του , να έχει αγοράσει και άλλα εισιτήρια εσωτερικά στην Ελλάδα και στην Ταϊλάνδη ........ και 2 μήνες πριν ταξιδέψει να ακυρώνει η Egypt Air το δρομολόγιο ΚΑΪΡΟ-ΜΠΑΝΓΚΟΚ(έχει μόνο 1 την ημερα) την συγκεκριμένη ημέρα.Σε αυτή την περίπτωση , η εταιρία σου δίνει όλα τα λεφτά πίσω ( είναι αργά διότι τα εισιτήρια είχαν αγοραστεί νωρίς λόγω φθηνής τιμής ... ενω τώρα είναι στα υψη οι τιμές) ή σε πάει μια μέρα μπροστα ή πίσω (άλλαζε & πλήρωνε πέναλτυ στα άλλα σου εισιτήρια)Και ποια είναι η off the record απάντηση της εταιρίας για την ακύρωση της πτήσης?Δεν έχει κόσμο η πτήση την συγκεκριμένη μέρα , όπως δεν έχει ενδιαφέρον και η Ταϊλάνδη αυτή την χρονιά...
Δεν ξερω αν μου δινεται η δυνατοτητα να τα ακυρωσω αλλα επειδη ηταν Low Cost Fare φοβαμαι οτι θα εχει και πεναλντι.
Είναι υποχρεωμένη η εταιρία από την στιγμή που η ίδια ακυρωνει την πτήση ,να σου προτείνει ή εναλλακτική πτήση μπρος -πίσω μέρα ή πλήρης επιστροφή χρημάτων
Αλλα και παλι να σου αλλαζουν πτησεις και ημερομηνιες δεν ειναι και οτι καλυτερο.