Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αυτό τό topic
Αυτό τό board
Όλο τό forum
Google
Αρχική
Φόρουμ
Βοήθεια
Αναζήτηση
Ημερολόγιο
Επικοινωνία
Σύνδεση
Εγγραφή
thai.gr
»
ΔΙΑΦΟΡΑ
»
Αθλητικα - Σπορ - μηχανοκινητος Αθλητισμος
(Συντονιστής:
lostromos
) »
μηχανοκινητος αθλητισμος
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Αναζήτηση
Σελίδες: [
1
]
2
3
...
5
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: μηχανοκινητος αθλητισμος (Αναγνώστηκε 38715 φορές)
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Jim
Μηνύματα: 131
Φύλο:
μηχανοκινητος αθλητισμος
«
στις:
Νοεμβρίου 07, 2008, 16:22:46 μμ »
Η πιστα biracircuit ειναι η μοναδικη πιστα στο Βασιλειο της Ταιλανδης η οποια
ειναι πιστοποιημενη απο την FIA.(
και εμεις πασχιζουμε να κανουμε κατι και δεν εχουμε ουτε μιση
)
Η πιστα που βρισκεται κοντα απο το κεντρο της pattaya φιλοξενει διαφορους αγωνες και event απο ραλλυ αυτοκινητων και φορτηγων,formula(οχι F1), καρτ αλλα και μοτοσυκλετες.
Επισης εχει και χωματινη διαδρομη για auto-moto χρηση.
Την πιστα μπορειτε να την χρησημοποιησετε με ιδιωτικο οχημα αλλα και να νοικιασετε εκει(συγκεκριμενα οχηματα)
Υπαρχει και η δυνατοτητα σχολειων που διοργανωνονται στην πιστα.
Περισσοτερες πληροφοριες στο
http://www.biracircuit.com/
http://www.bira.co.th/
Και με τα απαραιτητα pit-girl ΦΥΓΑΜΕ!
φωτο απο
www.bira.co.th
«
Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 07, 2008, 17:13:59 μμ από Jim
»
Jim
Μηνύματα: 131
Φύλο:
Απ: Πιστα bira Circuit
«
Απάντηση #1 στις:
Νοεμβρίου 07, 2008, 16:43:20 μμ »
Στοιχεια πιστας
Μηκος 2,410χλμ
Πλατος 10 μετρα
Δεξιοστροφη
Jim
Μηνύματα: 131
Φύλο:
Απ: Πιστα bira Circuit
«
Απάντηση #2 στις:
Νοεμβρίου 07, 2008, 16:59:21 μμ »
φωτο απο
www.bira.co.th
lostromos
Συντονιστής
Μηνύματα: 4351
OS:
Windows XP
Browser:
Microsoft Internet Explorer 8.0
Απ: F1
«
Απάντηση #3 στις:
Μαΐου 25, 2009, 19:35:41 μμ »
επειδη ο φιλος antaios ασχολειται με την formula και μαλλον την εχασε επειδη ηταν κατω στην δευτερη πατριδα του να του ανακοινωσουμε και τα αποτελεσματα απο το grand prix του Μονακο.
Την πέμπτη νίκη σε έξι αγώνες σημείωσε ο Τζένσον Μπάτον καθώς τερμάτισε πρώτος και στο γκραν πρι Formula 1 (φόρμουλα ένα) του Μονακό. Ο Βρετανός οδηγός της Μπράουν-Μεστέντες άρχισε από την pole position και ολοκλήρωσε τον αγώνα με χρόνο 1:40.44, αφήνοντας δεύτερο τον ομόσταβλό του Ρούμπενς Μπαρικέλο και στην τρίτη και τέταρτη θέση τους δύο πιλότους της Φεράρι, Κίμι Ραϊκόνεν και Φελίπε Μάσα.
www.kathimerini.gr
με πληροφορίες από AΠΕ
tas67
Μηνύματα: 1354
Φύλο:
life is either a daring adventure or nothing
OS:
Windows XP
Browser:
Firefox 3.0.10
Monaco F1 Grand Prix Girls 2009
«
Απάντηση #4 στις:
Ιουνίου 01, 2009, 20:58:32 μμ »
Το Grand Prix του Monaco είναι ένα από τα εντυπωσιακότερα και πιο δύσκολα στο πρωτάθλημα της Formula 1, μαγνητίζοντας εκατομμύρια βλέμματα κάθε χρόνο. Το θέαμα όμως δεν μένει μόνο εντός πίστας….....
Το πιο κοσμοπολίτικο Grand Prix του κόσμου έχει πάντα πολλές διάσημες παρουσίες
που συνδυάζουν τις διακοπές τους με τον αγώνα αλλά και αμέτρητες αιθέριες υπάρξεις που κλέβουν την παράσταση!
Δείτε ένα φωτογραφικό αφιέρωμα από το Monaco Grand Prix που διεξήχθη πριν λίγες μέρες:
1. ---->
http://www.planet-f1.com/Gallery_Detail/0,17732,3524,00.html
2. ---->
http://www.planet-f1.com/Gallery_Detail/0,17732,3524_5345497,00.html
antaios
Μηνύματα: 683
Φύλο:
Είχα αρκετό μυαλό για να ζήσω τη ζωή μου ανόητα.
OS:
Windows Vista
Browser:
Firefox 3.0.11
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #5 στις:
Ιουνίου 19, 2009, 12:05:39 μμ »
Επανάσταση στη Formula 1
Η Ferrari ήταν αυτή που έδωσε πρώτη το σύνθημα για να ακολουθήσουν οκτώ ομάδες της Formula 1 στην απόφαση να αποχωρίσουν από το παγκόσμιο πρωτάθλημα και να δημιουργήσουν ένα δικό τους, έπειτα από τις διαφωνίες που είχαν με την FIA. Πλέον είναι γεγονός ότι μετά από αυτή την κίνηση η Formula 1 ετοιμάζεται να περάσει σε νέα εποχή.
Οι ομάδες που θα συμμετάσχουν στη νέα αυτή προσπάθεια είναι οι Ferrari, McLaren, Renault, BMW, Toyota, Red Bull, Brawn και Toro Rosso, οι οποίες πήραν την απόφαση να δημιουργήσουν ένα δικό τους πρωτάθλημα έπειτα από σύσκεψη.
«Οι ομάδες δεν έχουν άλλη εναλλακτική επιλογή από το να προχωρήσουν τις διαδικασίες για τη διεξαγωγή ενός νέου πρωταθλήματος, το οποίο θα αντικατοπτρίζει την αξία των συμμετεχόντων και των συνεργατών τους». Το νέο πρωτάθλημα που θα δημιουργηθεί (αν δεν αλλάξει κάτι) θα αρχίσει από την επόμενη σεζόν», αναφέρει η σύσκεψη που εξέδωσαν.
Πηγη :gazzeta.gr
Όποιος ξέρει τους άλλους έχει γνώση. Όποιος ξέρει τον εαυτό του έχει σοφία.
Markos
ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
Μηνύματα: 1396
Φύλο:
OS:
Windows XP
Browser:
Opera 9.62
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #6 στις:
Ιουνίου 19, 2009, 12:40:56 μμ »
Την πάτησε ο Bernie...
Η ζωή δε μετριέται από τις αναπνοές που παίρνουμε, αλλά από τα μέρη και τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!
lostromos
Συντονιστής
Μηνύματα: 4351
OS:
Windows XP
Browser:
MS Internet Explorer 8.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #7 στις:
Ιουνίου 19, 2009, 22:20:56 μμ »
Ο Τζένσον Μπάτον είναι ο απόλυτος κυρίαρχος του φετινού πρωταθλήματος. Πανηγύρισε ακόμη μία άνετη νίκη, την έκτη του στους εφτά πρώτους αγώνες, κάτι που στην ιστορία της F1, έχουν καταφέρει μόνο οι Τζιμ Κλαρκ και Μίκαελ Σουμάχερ. Ο Βρετανός της Brawn GP στο Istanbul Park δεν εκκίνησε από την pole position, όμως αυτό δεν τον εμπόδισε να πάρει κεφάλι αμέσως. Εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το λάθος του Φέτελ στον πρώτο γύρο και από εκεί και μετά έκανε περίπατο. Τίποτα δεν φαίνεται να μπορεί να σταματήσει τον Μπάτον που οδεύει ολοταχώς προς την κατάκτηση του πρώτου του Παγκοσμίου πρωταθλήματος. Ούτε κι αυτή ακόμη η ατυχία που έχει "κατασκηνώσει" στην πλευρά του teammate του, Ρούμπενς Μπαρικέλο
Τίτλοι τέλους για Σίλβερστον ;
Το επόμενο γκραν πρι, 8ο της φετινής σεζόν, είναι ιστορικό. Το Σίλβερστον, η πρώτη πίστα στην οποία έγινε αγώνας της F1 το 1950, θα φιλοξενήσει όπως όλα δείχνουν για τελευταία φορά γκραν πρι. Το Σαββατοκύριακο 20-21 Ιουνίου η τηλεόραση του ΑΝΤ1 θα μεταδώσει ζωντανά τις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα από την ιστορική πίστα του Σίλβερστον. Του χρόνου το Βρετανικό γκραν πρι θα φιλοξενηθεί στο Ντόνιγκκτον Παρκ εφόσον ξεπεραστούν τα οργανωτικά προβλήματα. Εάν δε γίνει αυτό ίσως να μην υπάρχει Βρετανικό GP το 2010.
FIA - FOTA: Διαίρει και βασίλευε!
Η FIA ανακοίνωσε τις συμμετοχές στο πρωτάθλημα F1 του 2010. Τρεις νέες ομάδες συμπληρώνουν το grid τα μονοθέσια θα φτάσουν τα 26. McLaren, Toyota, Renault, BMW και Brawn έχουν προσωρινή έγκριση.Η FIA ανακοινώνοντας τις συμμετοχές στο πρωτάθλημα του 2010 έκανε ένα σημαντικό βήμα προς τη διευθέτηση του προβλήματος που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στους κατασκευαστές και τη διοίκηση του σπορ. Οι ομάδες που πήραν έγκριση συμμετοχής στο νέο πρωτάθλημα είναι:
Ομάδα Κατασκευαστής
Scuderia Ferrari Marlboro Ferrari
Scuderia Toro Rosso STR TBA
Red Bull Racing Red Bull Racing TTBA
At&T Williams Williams Toyota
Force IndiaIndia F1 Team Force India Mercedes
CamposCampos Grand Prix Campos Cosworth
Manor Grand Prix Manor Cosworth
Team US F1 Team US F1 Cosworth
Vodafone McLaren Mercedes* McLaren Mercedes
BMW Sauber F1 Team* BMW Sauber
Renault F1 Team* Renault
Panasonic Toyota Racing* Toyota
Brawn GP Formula One Team* Brawn TBA
Η πρώτη είδηση αφορά στην επιστροφή της Cosworth που έναντι χαμηλού κόστους θα προμηθεύει τις νέες ομάδες της F1 με κινητήρα.
Η δεύτερη είδηση αφορά τις τρεις νέες ομάδες αυτές είναι η Campos, Manor και USF1.
Η πρώτη ανήκει στον παλιό πιλότο της F1, Αντριαν Κάμπος, η δεύτερη στον ιδιοκτήτη της ομάδας F3, Τζον Μπούθ και η τρίτη εξ Αμερικής ορμώμενη διοικείται από τους Κεν Αντερσον και Πήτερ Ουίνσορ.
Η τρίτη είδηση αφορά στις συμμετοχές των ομάδων υπό αστερίσκο δηλαδή των McLaren, Toyota, Renault, BMW και Brawn. Η FIA δέχτηκε προσωρινά τη συμμετοχή τους και ζητά μέχρι την Παρασκευή 19/6 να αποσύρουν τους όρους που έχουν βάλει. Εάν δε γίνει αυτό θα βρεθούν εκτός πρωταθλήματος.
Τελευταία και πιο σημαντική είδηση είναι ότι σύμφωνα με τους δικηγόρους της FIA, Ferrari, Red Bull και Toro Rosso είναι δεσμευμένες βάσει ιδιωτικών συμβολαίων και υποχρεωμένες να αγωνιστούν στο πρωτάθλημα.
Οι τρεις αυτές ομάδες δήλωσαν ότι δεν πρόκειται να αγωνιστούν εάν δεν ικανοποιηθούν οι όροι της FOTA.
πηγη:antenna.gr
Giannis Nikolakis
Μηνύματα: 461
Φύλο:
ไทย
OS:
Windows Vista
Browser:
MS Internet Explorer 6.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #8 στις:
Ιουνίου 19, 2009, 23:50:23 μμ »
Αγωνιστικό site... τα πάντα για μηχανοκίνητα αυτοκίνητα
http://www.azet.gr/products.asp
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 20, 2009, 20:20:05 μμ από lostromos
»
antaios
Μηνύματα: 683
Φύλο:
Είχα αρκετό μυαλό για να ζήσω τη ζωή μου ανόητα.
OS:
Windows Vista
Browser:
Firefox 3.0.11
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #9 στις:
Ιουνίου 25, 2009, 10:18:13 πμ »
Ενα πρωτάθλημα, ενιαίο κι αδιαίρετο μέχρι το 2012. Αυτό αποφασίστηκε στη συνέλευση των 120 μελών της FIA που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι το πρωί της Τετάρτης (24/6), με την παγκόσμια αρχή του μηχανοκίνητου αθλητισμού να έρχεται σε συμφωνία με την ένωση των ομάδων (FOTA).
Την είδηση επιβεβαίωσε πρώτος με δηλώσεις του ο επικεφαλής της FIA, Max Mosley, ο οποίος δήλωσε για το ζήτημα: "Δεν θα υπάρξει διάσπαση. Συμφωνήσαμε σε μία μείωση των εξόδων. Θα υπάρχει μόνο ένα πρωτάθλημα F1, αλλά στόχος είναι να γυρίσουμε στα επίπεδα εξόδων των αρχών του '90 μέσα σε δύο χρόνια".
Ο Bernie Ecclestone, ο κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων της F1, πρόσθεσε από την πλευρά του: "Προφανώς και είμαι πολύ, πολύ χαρούμενος που επικράτησε η κοινή λογική, όπως πάντα πίστευα ότι θα γινόταν, αφού η εναλλακτική δεν ήταν καθόλου καλή. Είμαι επίσης, πρέπει να πω, πολύ, πολύ, πολύ χαρούμενος που οι ομάδες ήρθαν στα λογικά τους, ώστε να σταματήσουν να δαπανούν τόσο μεγάλα ποσά χρημάτων".
Υπενθυμίζεται ότι οκτώ ομάδες της FOTA (Brawn GP, Ferrari, McLaren, Renault, Toyota, BMW Sauber, Red Bull Racing, Toro Rosso) είχαν προαναγγείλει τη δημιουργία νέου το 2010, με αφορμή τους νέους κανονισμούς της FIA που προέβλεπαν περιορισμό του μπάτζετ και διαφορετικό σετ κανονισμών σε όσους δεν συμμορφώνονταν.
Την Πέμπτη, μάλιστα, ο πρόεδρος της Ferrari, Luca de Montezemolo, διοργάνωνε σύσκεψη των οκτώ ομάδων στην Μπολόνια, ώστε να συζητηθεί η μορφή που θα είχε το νέο πρωτάθλημα, ωστόσο ο επικεφαλής της σκουντερία δήλωνε μετά τη συνέλευση της FIA: "Νομίζω ότι οι αποφάσεις που πάρθηκαν είναι σημαντικά. Θα έχουμε τους κανόνες του 2009, ίδιους για τον καθένα".
Για να φτάσουν σε αυτήν την συμφωνία οι δύο (εδώ και δύο μήνες) αντιμαχόμενες πλευρές χρειάστηκαν αμοιβαίες υποχωρήσεις, με βασικότερη όλων αυτή του Mosley, ο οποίος υποσχέθηκε να μην βάλει υποψηφιότητα για πέμπτη θητεία στον προεδρικό θώκο της FIA. Ο ισχυρός άντρας του αθλήματος, πριν την είσοδό του στην αίθουσα της σύσκεψης, δήλωνε ότι θα διεκδικήσει εκ νέου το χρίσμα, ωστόσο μετά από πίεση των ομάδων έγινε γνωστό ότι η από τον Οκτώβριο θα αποτελέσει παρελθόν από την προεδρία της ομοσπονδίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι και τον Ιούνιο του 2004 είχε δώσει παρόμοια υπόσχεση, ωστόσο ανακάλεσε την απόφασή του ένα μήνα μετά.
ΠΗΓΗ:contra
Όποιος ξέρει τους άλλους έχει γνώση. Όποιος ξέρει τον εαυτό του έχει σοφία.
lostromos
Συντονιστής
Μηνύματα: 4351
OS:
Windows XP
Browser:
MS Internet Explorer 8.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #10 στις:
Ιουλίου 26, 2009, 12:44:00 μμ »
Σε χειρουργική επέμβαση στο κεφάλι, σε νοσοκομείο της Βουδαπέστης, υποβλήθηκε ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός, μεταφέρθηκε εκεί μετά το ατύχημα που είχε στη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών για το Γκραν Πρι της Ουγγαρίας. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Φεράρι, ο Μάσα βρίσκεται στην εντατική για παρακολούθηση, με το αποτέλεσμα της επέμβασης -διάρκειας μίας ώρας- να είναι θετικό.
«Ο Φελίπε Μάσα υπεβλήθη σε εγχείρηση το απόγευμα σε νοσοκομείο της Βουδαπέστης και το αποτέλεσμα της επέμβασης ήταν θετικό. Τώρα, ο Φελίπε θα παραμείνει υπό παρακολούθηση στην εντατική», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της Scuderia.
Το ατύχημα συνέβη λίγο πριν ολοκληρωθεί το δεύτερο σκέλος των κατατακτήριων δοκιμών, όταν χτυπήθηκε στο αριστερό μέρος του κεφαλιού από μεταλλικό αντικείμενο, το οποίο ξεκόλλησε από την πίσω ανάρτηση του μονοθεσίου του Ρούμπενς Μπαρικέλο.
www.kathimerini.gr
με πληροφορίες από AΠΕ –ΜΠΕ
kachakohchang
Επισκέπτης
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #11 στις:
Ιουλίου 27, 2009, 08:19:20 πμ »
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 27, 2009, 23:32:58 μμ από ParaTHAIse
»
lostromos
Συντονιστής
Μηνύματα: 4351
OS:
Windows XP
Browser:
MS Internet Explorer 8.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #12 στις:
Ιουλίου 27, 2009, 20:51:30 μμ »
Ο Λουίς Χάμιλτον είναι ο μεγάλος νικητής στο Γκραν Πρι της Ουγγαρίας. Ο Βρετανός πιλότος ξεκίνησε από την 4η θέση και μετά το πέσιμο της καρό σημαίας πανηγύρισε την πρώτη του νίκη τη φετινή σεζόν. Από πίσω του ακολούθησε ο Κίμι Ράικονέν με Ferrari ενώ το «πόντιουμ» συμπλήρωσε ο Μαρκ Γουέμπερ με Red Bull. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο πρωτοπόροι, Φερνάντο Αλόνσο και Σεμπάστιαν Φέτελ, δεν κατάφεραν να τερματίσουν.
Επεισοδιακό ξεκίνημα είχαμε στο GP της Ουγγαρίας. Ο Poleman Αλόνσο διατήρησε την πρωτοπορία μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, όμως η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη για τον Ισπανό πιλότο.
Εντυπωσιακή εκκίνηση είχαμε από τον Κίμι Ράικονεν, ο οποίος εκμεταλλευόμενος το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, κατάφερε να σκαρφαλώσει στην τέταρτη θέση από την έβδομη που ξεκινούσε. Αντίθετα, καταστροφική ήταν η εκκίνηση για τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός πιλότος ήταν πίσω από τον Αλόνσο, αλλά έπεσε στην έβδομη θέση, χάνοντας πολύτιμο έδαφος για όποιες ελπίδες είχε να πάρει τη νίκη.
Η κατάσταση άρχισε να ξεκαθαρίζει κάπως, με τον Αλόνσο να διατηρεί την πρωτοπορία και τον Χάμιλτον, ο οποίος πέρασε στη δεύτερη θέση, να πλησιάζει τον Ισπανό, γύρο με τον γύρο, καθώς ο Αλόνσο αντιμετώπιζε ένα μικρό πρόβλημα με τα ελαστικά του. Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, όντας ελαφρύτερος, θα έμπαινε νωρίτερα από όλους τους οδηγούς για ανεφοδιασμό. Τελικά αυτό έγινε στον 12 γύρο και ο Ισπανός πιλότος μπήκε για τον πρώτο του ανεφοδιασμό, όμως το αποτέλεσμα δεν ήταν αναμενόμενο! Ο αγώνας του Αλόνσο καταστράφηκε εκείνη τη στιγμή, αφού ο εμπρός δεξί τροχός δεν βιδώθηκε σωστά κατά τη διάρκεια του pit stop και όταν βγήκε ξανά στην πίστα, το δεξί ελαστικό αποκολλήθηκε.
Ο οδηγός της Renault, ξαναμπήκε στα pits stop, ώστε να του αλλάξουν τα ελαστικά και να συνεχίσει τον αγώνα, αλλά στον αμέσως επόμενο γύρο εγκατέλειψε την προσπάθειά του.
Πλέον, ο Λουίς Χάμιλτον είχε το πάνω χέρι στον αγώνα! Ο Ράικονεν, μέσα στα pits, προσπέρασε τον Μαρκ Γουέμπερ και βρέθηκε στη δεύτερη θέση, έχοντας αρκετά μακριά του τον Χάμιλτον, ο οποίος οδηγούσε τον αγώνα.
Η μέρα δεν κυλούσε καλά για τις δύο Red Bull, καθώς τα καταστροφικά pits stop χάλασαν τον αγώνα των Μαρκ Γουέμπερ και Σεμπάστιαν Φέτελ.
Λίγο αργότερα, Ο Φέτελ αντιμετώπισε πρόβλημα και ενημέρωσε τους μηχανικούς του ότι κάτι έχει σπάσει στο μονοθέσιό του, με αποτέλεσμα να ξαναμπεί στα pitς stop, όπου εκεί έγινε αλλαγή ρύγχους, εισαγωγή καυσίμων και αλλαγή ελαστικών. Παρόλα αυτά, το πρόβλημα δεν λύθηκε και ο Γερμανός πιλότος εγκατέλειψε και αυτός με τη σειρά του τον αγώνα.
Ο Χάμιλτον, όπως όλα έδειχναν, θα ήταν ο μεγάλος νικητής, καθώς στον 45 γύρο ο Ράικονεν καθυστέρησε στον δεύτερο ανεφοδιασμό του και έδωσε την ευκαιρία στον Βρετανό να μεγαλώσει τη διαφορά και να ξεφύγει ακόμα περισσότερο.
Η εικόνα παρέμεινε έτσι μέχρι το τέλος, με τον Βρετανό πιλότο να πανηγυρίζει την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, τον Κίμι Ράικονεν να ακολουθεί στη δεύτερη και τον Μαρκ Γουέμπερ να συμπληρώνει το βάθρο.
Μας θύμισε κάτι από τα παλιά ο σημερινός αγώνας, αφού στις δύο πρώτες θέσεις του βάθρου βρέθηκε μια McLaren και μια Ferrari, μετά από πολύ καιρό.
Πηγή: SPORT-FM
antaios
Μηνύματα: 683
Φύλο:
Είχα αρκετό μυαλό για να ζήσω τη ζωή μου ανόητα.
OS:
Windows XP
Browser:
Firefox 3.0.12
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #13 στις:
Ιουλίου 29, 2009, 22:29:11 μμ »
Σουμάχερ, η επιστροφή
Την επιστροφή του στις πίστες της Formula 1 επιβεβαίωσε ο Γερμανός πιλότος, εφτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Μίκαελ Σουμάχερ, απόφαση που ανακοίνωσε στο επίσημο site του στο διαδίκτυο. Ο «Σούμι» θα πάρει τη θέση του Φελίπε Μάσα, ο οποίος μετά το κάταγμα στο κρανίο και τον τραυματισμό του στο μάτι θεωρείται μάλλον απίθανο να επιστρέψει,τουλάχιστον φέτος, στους αγώνες.
«Πρόκειται να προετοιμαστώ για να πάρω τη θέση του Φελίπε (σ.σ Μάσα), παρά το γεγονός πως εδώ και καιρό έχω πάρει την απόφαση να εγκαταλείψω την ενεργό δράση», γνωστοποίησε ο Γερμανός πιλότος, ο οποίος, ωστόσο, επικαλέστηκε λόγους αφοσίωσης στην ομάδα της Ferrari και, ως εκ τούτου, η πρόθεσή του να αντικαταστήσει τον Μάσα είναι τελεσίδικη.
Η είδηση επιβεβαιώθηκε και από πλευράς Ferrari. «Η ομάδα μας προτίθεται να εμπιστευτεί το μονοθέσιο του Φελίπε Μάσα στον Μίχαελ Σουμάχερ, για όσο διάστημα αυτός δεν θα είναι σε θέση να λάβει μέρος σε αγώνες. Ο Μίχαελ Σουμάχερ θα ακολουθήσει ειδικό πρόγραμμα προετοιμασίας, με την ολοκλήρωση του οποίου θα επικυρωθεί η συμμετοχή του στο Grand Prix της 23ης Αυγούστου»
ΠΗΓΗ :sport-fm
Όποιος ξέρει τους άλλους έχει γνώση. Όποιος ξέρει τον εαυτό του έχει σοφία.
kachakohchang
Επισκέπτης
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #14 στις:
Αυγούστου 13, 2009, 22:18:21 μμ »
Δεν τα καταφερε τελικα ο τρομερος Γερμανος..
http://sport.gr.msn.com/article.aspx?cp-documentid=149121773
Εκτύπωση
Αναζήτηση
Σελίδες: [
1
]
2
3
...
5
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
thai.gr
»
ΔΙΑΦΟΡΑ
»
Αθλητικα - Σπορ - μηχανοκινητος Αθλητισμος
(Συντονιστής:
lostromos
) »
μηχανοκινητος αθλητισμος
Τα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερη εμπειρία περιήγησης. Εφόσον χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς.
OK
Μάθετε περισσότερα