Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αυτό τό topic
Αυτό τό board
Όλο τό forum
Google
Αρχική
Φόρουμ
Βοήθεια
Αναζήτηση
Ημερολόγιο
Επικοινωνία
Σύνδεση
Εγγραφή
thai.gr
»
ΔΙΑΦΟΡΑ
»
Αθλητικα - Σπορ - μηχανοκινητος Αθλητισμος
(Συντονιστής:
lostromos
) »
μηχανοκινητος αθλητισμος
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Αναζήτηση
Σελίδες:
1
2
3
[
4
]
5
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: μηχανοκινητος αθλητισμος (Αναγνώστηκε 38721 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Dethoulas
Μηνύματα: 432
Φύλο:
OS:
Windows 7
Browser:
Firefox 11.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #45 στις:
Μαρτίου 13, 2012, 17:05:15 μμ »
Παράθεση από: karabε στις Οκτωβρίου 23, 2011, 14:22:47 μμ
http://www.marcosimoncelli.it/
αν θυμάμαι καλά μου είχε πει ένα φιλος ιταλός μόνιμος κάτοικος patong ότι είχε κατεβει πριν χρονια για διακοπές
Καλύτερα ένα τέλος με πόνο,
παρά ένας πόνος χωρίς τέλος.
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows 7
Browser:
Firefox 11.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #46 στις:
Μαρτίου 27, 2012, 19:50:10 μμ »
Η Ταϊλάνδη μπορεί να φιλοξενήσει Γκραν Πρι της Formula1 σε δυο-τρία χρόνια, όπως είπε ο Ντιέτριχ Μάτεσχιτζ, με τον Μπέρνι Έκλεστοουν να φέρεται να συμφωνεί με την ιδέα.
Ο Μπέρνι Έκλεστοουν σκέφτεται να... μεταφέρει το μεγαλύτερο μέρος της Formula1 στην Ασία και άλλη μια χώρα εμφανίστηκε διαθέσιμη να φιλοξενήσει ένα Γκραν Πρι. Ο λόγος για την Ταϊλάνδη, που μπορεί να φιλοξενήσει έναν αγώνα σε 2-3 χρόνια, όπως είπε σε δηλώσεις του σε εφημερίδα της χώρας ο Ντιέτριχ Μάτεσχιτζ.
«Είμαστε σε συζητήσεις. Η Ταϊλάνδη θα μπορούσε να φιλοξενήσει έναν αγώνα Formula1 σε 2-3 χρόνια. Ο Έκλεστοουν συμφωνεί με την ιδέα. Μπορεί να υπογράψουμε μια συμφωνία σύντομα», ήταν τα λόγια του ιδιοκτήτη της Red Bull, ο οποίος βρέθηκε στην Ταϊλάνδη για την κηδεία του επιχειρηματία, Χαλέο Γιουβιντία, που τον βοήθησε να προωθήσει τη γνωστή εταιρεία ποτών στην Ευρώπη το 1987.
Τέλος, να υπενθυμίσουμε ότι, ήδη, στην Ασία διεξάγονται οχτώ Γκραν Πρι της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, μόλις ένα λιγότερα από αυτά που φιλοξενούνται σε ευρωπαϊκό έδαφος, και είναι στις εξής χώρες: Μαλαισία, Κίνα, Μπαχρέιν, Σιγκαπούρη, Ιαπωνία, Κορέα, Ινδία, Άμπου Ντάμπι.
gazzeta
Follow @thaigr
namtok
Μηνύματα: 1412
Φύλο:
OS:
Windows 7
Browser:
Firefox 13.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #47 στις:
Ιουνίου 10, 2012, 18:18:01 μμ »
Σήμερα το πρωί ξεκίνησα για να φωτογραφήσω κοκκορομαχίες. Όμως οι Ταϋλανδοί, που μου είπαν να πάω με κορόιδεψαν και δεν βρήκα κανένα στο μέρος , όπου επρόκειτο να γίνει ο αγώνας. Πηγαίνοντας όμως εκεί πέρασα μπροστά από μία πίστα με αυτά τα μικρά διαολάκια που τρέχουν πιό γρήγορα και από γρήγορα αυτοκίνητα. Φωτογραφίες τράβηξα πολλές, σας δείχνω ένα δείγμα και επιφυλάσσομαι για πιό ολοκληρωμένο ρεπορτάζ αργότερα.
https://plus.google.com/u/0/102898417893836622453
https://www.facebook.com/catsoulis?ref=tn_tnmn
http://500px.com/catsoulis
I wanted only to try to live in accord with the promptings which came from my true self. Why was that so very difficult?
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows 7
Browser:
Firefox 12.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #48 στις:
Ιουνίου 12, 2012, 15:50:54 μμ »
Τη συμμετοχή του στον φετινό Αγώνα Των Πρωταθλητών (Race Of Champions) επιβεβαίωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει κατακτήσει το Κύπελλο Εθνών με τον Μίκαελ Σουμάχερ.
Σε έναν ακόμα Αγώνα Των Πρωταθλητών θα λάβει μέρος ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula1 επιβεβαίωσε τη συμμετοχή του στον φετινό αγώνα. Άλλωστε, είναι ένα γεγονός, στο οποίο έχει κερδίσει το Κύπελλο Εθνών με τον Μίκαελ Σουμάχερ τα τελευταία πέντε χρόνια.
«Ποτέ δεν έχω πάει στην Ταϊλάνδη, γι' αυτό ανυπομονώ για τον Αγώνα Των Πρωταθλητών στην Μπανγκόκ. Νομίζω είναι μια ωραία τοποθεσία και θα υπάρχουν πολλοί άνθρωποι να μας υποστηρίξουν και να ζητωκραυγάζουν για μας, όταν θα αγωνιζόμαστε. Είμαι μέρος του Αγώνα Των Πρωταθλητών για λίγα χρόνια τώρα και πραγματικά μου αρέσει.
Κάθε χρόνο η ατμόσφαιρα ανάμεσα στους οδηγούς είναι διαφορετική απ' όταν συναντάμε ο ένας τον άλλον στις πίστες. Είναι πιο χαλαρή, απολαμβάνουμε τα βράδια και συνήθως περνάμε πολύ καλά εκεί. Μαζί με τον Μίκαελ είμαστε πολύ πετυχημένοι για την ομάδα της Γερμανίας στο Κύπελλο Εθνών.
Έτσι, αυτό είναι ακόμα το πιο σημαντικό γεγονός για μας», είπε ο πιλότος της Red Bull.
Τέλος, ο φετινός Race Of Champions έχει οριστεί να διεξαχθεί το διήμερο 15-16 Δεκεμβρίου στην πρωτεύουσα της Ταϊλάνδης, Μπανγκόκ,
και επιστρέφει στην Ασία, ύστερα από δυο χρονιές στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας.
gazetta
Follow @thaigr
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows 7
Browser:
Firefox 15.0.1
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #49 στις:
Σεπτεμβρίου 20, 2012, 16:37:23 μμ »
Μίκαελ Σουμάχερ και Σεμπάστιαν Φέτελ θα αποτελέσουν και φέτος το δίδυμο της Γερμανίας στον Αγώνα Των Πρωταθλητών (Race Of Champions), με τον «Σούμι» να δηλώνει αισιόδοξος για μια ακόμα νίκη.
Για μια ακόμα χρονιά οι Μίκαελ Σουμάχερ και Σεμπάστιαν Φέτελ θα είναι το δίδυμο, με το οποίο θα συμμετάσχει η Γερμανία στον Αγώνα Των Πρωταθλητών. Οι δυο πιλότοι θα μεταβούν στην Ταϊλάνδη το διήμερο 15-16 Δεκεμβρίου για τον Race Of Champions, και ο «Σούμι» πιστεύει πως η άγνωστη πίστα της ασιατικής χώρας δε θα είναι εμπόδιο για τους δυο παγκόσμιους πρωταθλητές της Formula1 να φτάσουν ξανά στη νίκη.
«Δεν έχω τρέξει ποτέ ξανά στην Ταϊλάνδη, συνεπώς είναι πολύ ενδιαφέρον να προσθέσω και αυτή την πίστα στους αγώνες μου. Σίγουρα, αυτό σημαίνει πως η ομάδα της Γερμανίας δεν θα έχει το πλεονέκτημα που είχε τα προηγούμενα χρόνια, αφού είχαμε το πλεονέκτημα της έδρας, αλλά ο Σεμπ και εγώ τα πήγαμε καλά στο Λονδίνο και στο Πεκίνο, συνεπώς ελπίζουμε πως αυτό δεν θα μας επηρεάσει», δήλωσε ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.
sportdog
Follow @thaigr
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows 7
Browser:
Firefox 15.0.1
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #50 στις:
Σεπτεμβρίου 27, 2012, 16:46:13 μμ »
Η Ταϊλάνδη έκανε ένα βήμα εμπρός στο να φιλοξενήσει έναν γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 το 2014, σύμφωνα με το "pamesports.gr".
Μετά τη συνάντηση κυβερνητικών στελεχών της χώρας με τον Μπέρνι Έκλεστοουν στη Σιγκαπούρη τα μηνύματα ήταν θετικά. Ο υπουργός Αθλησης της Ταϊλάνδης, Κανοκφαντ Τσουλακασεμ είπε πως το σχέδιο συμφωνήθηκε με τον Έκλεστοουν για ένα νυχτερινό αγώνα στη Μπανκόνγκ το 2014.
«Θα είναι ένα σιρκουί πόλης όπως στη Σιγκαπούρη και το Μονακό. Θα είναι νυχτερινός αγώνας.» Οι συζητήσεις έχουν ακόμα δρόμο για να τελεσφορήσει η συμφωνία και να γίνει επίσημη κυρίως για το οικονομικό κομμάτι του εγχειρήματος.
Η Ταϊλανδέζικη κυβέρνηση υποσχέθηκε πως θα πληρώσει για το 60% του αγώνα με το υπόλοιπο να καλύπτεται απο τοπικούς χορηγούς, όπως η Red Bull και η Singha.
Ο Μαρκ Γουέμπερ είχε τραβήξει τα βλέμματα 100 χιλιάδων θεατών σε έναν αγώνα επίδειξης πριν απο 2 χρόνια.
Follow @thaigr
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows 7/Server 2008 R2
Browser:
Firefox 17.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #51 στις:
Δεκεμβρίου 20, 2012, 08:10:29 πμ »
Η Formula1 συνεχίζει να επεκτείνεται στην Ασία, καθώς από το 2015 θα δούμε Γκραν Πρι και στην Ταϊλάνδη, όπως αποκάλυψε ο Μπέρνι Έκλεστοουν, που χαρακτήρισε την πρόταση σοβαρή.
Το καλεντάρι του 2013 έχει μείνει με 19 αγώνες και αναζητείται ο 20ός, το 2014 θα μπει στο πρόγραμμα η Νέα Υόρκη και από το 2015 φαίνεται πως θα έχουμε ένα ακόμα Γκραν Πρι Formula1 σε μια καινούρια χώρα.
Ο λόγος για την Ταϊλάνδη, που σύμφωνα με τον Μπέρνι Έκλεστοουν θα φιλοξενεί αγώνες από το 2015. «Οι οργανωτές είπαν το 2014 και εγώ τους είπα το 2015. Είναι σοβαρή πρόταση και καλή», ανέφερε ο ισχυρός άνδρας της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Όσον αφορά το οικονομικό κομμάτι, η κυβέρνηση της ασιατικής χώρας θα καλύψει το 60% του ποσού που πρέπει να καταβάλει για την εξασφάλιση μιας θέσης στο καλεντάρι, με το υπόλοιπο 40% να το βάζουν η Red Bull και η εταιρεία μπύρας, Singha.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι ο αγώνας θα είναι νυχτερινός, όπως και στη Σιγκαπούρη. Έτσι, όλα δείχνουν πως μόνο στην Ελλάδα δε θα δούμε τους κορυφαίους του σπορ, παρά τις όποιες αξιόλογες προσπάθειες γίνονται.
gazetta
Follow @thaigr
scubapro
ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
Μηνύματα: 125
Φύλο:
OS:
Windows XP
Browser:
Firefox 20.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #52 στις:
Απριλίου 26, 2013, 13:25:07 μμ »
Μία ακόμη χώρα θέλει να ενταχθεί στο καλεντάρι της Formula 1. Μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και τη Ρωσία που εντάχθηκαν στο πρωτάθλημα, η Ταϊλάνδη είναι η επόμενη υποψήφια χώρα για το 2015.
Μάλιστα, ο υπουργός Αθλητισμού της χώρας έδωσε στη δημοσιότητα τη διαδρομή που θα φιλοξενήσει την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η οποία θα γίνει στους δρόμους της πόλης, μήκους 5.995 χλμ. –υπό το φως προβολέων- και θα μπορεί να φιλοξενεί 150.000 θεατές.
Ωστόσο, η Ταϊλάνδη έχει ακόμη πολύ δρόμο μπροστά της, αφού για να ενταχθεί στο καλεντάρι θα πρέπει να πάρει το πράσινο φως από την FIA.
sport-fm.gr
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows 7/Server 2008 R2
Browser:
Firefox 20.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #53 στις:
Απριλίου 30, 2013, 16:16:09 μμ »
Το διάλλειμα από τις υποχρεώσεις της στο πρωτάθλημα της Formula 1 εκμεταλλεύτηκε η Red Bull, η οποία ταξίδεψε μέχρι την Ταϊλάνδη και πιο συγκεκριμένα στην Μπανγκόκ με σκοπό να επεκταθεί σε νέες αγορές.
Οι «κόκκινοι ταύροι» πάρκαραν την RB9 στην άκρη ενός κεντρικού δρόμου με αποτέλεσμα να τραβήξουν τα βλέμματα των περαστικών.
Ακόμη, στην Ταϊλάνδη –η οποία έχει κάνει πρόταση να φιλοξενήσει την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2015- ταξίδεψε και ο Τσέχος ποδηλάτης, Πετρ Κράους.
sport-fm
Follow @thaigr
mikelangelo
Μηνύματα: 244
OS:
Windows 7/Server 2008 R2
Browser:
Firefox 21.0
Απ: Νεα απο Ταιλανδη
«
Απάντηση #54 στις:
Ιουνίου 12, 2013, 22:05:13 μμ »
http://www.autoblog.gr/2013/06/07/grand-prix-in-thailand-could-be-scrapped/
"N' αγαπας την ευθυνη.
Να λες εγω, εγω μοναχος μου
Θα σωσω τον κοσμο.
Αν χαθει, εγω θα φταιω."
Νικος Καζαντζακης
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows 7/Server 2008 R2
Browser:
Firefox 22.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #55 στις:
Ιουλίου 18, 2013, 17:48:34 μμ »
Στην Ταϊλάνδη το "Race of Champions"
Στο "Ραχαμανγκάλα Στέιντιουμ" της Ταϊλάνδης, το οποίο χωράει 65.000 θεατές, θα διεξαχθεί το διήμερο 14-15 Δεκεμβρίου το εφετινό "Race of Champions".
Η εν λόγω διοργάνωση δημιουργήθηκε το 1988, πραγματοποιείται στο τέλος κάθε σεζόν και λαμβάνουν μέρος άσοι από όλα τα αγωνίσματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Φόρμουλα 1, Moto GP κ.ά.).
Πέρυσι ο Ρομέν Γκροσζάν είχε αναδειχθεί μεγάλος νικητής του "Race of Champions", ενώ οι Μίχαελ Σουμάχερ και Ζεμπάστιαν Φέτελ είχαν επικρατήσει στο "Nations Cup".
contra
Follow @thaigr
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows 7/Server 2008 R2
Browser:
Firefox 38.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #56 στις:
Ιουνίου 01, 2015, 10:35:14 πμ »
Το πρώτο Grand Prix (μεγάλο έπαθλο στα ελληνικά) πραγματοποιήθηκε το 1906 στην πίστα Λε Μαν, αν και οι πρώτοι οργανωμένοι αγώνες αυτοκινήτου είχαν ξεκινήσει από το 1894 στη Γαλλία.
Ο αγώνας Grand Prix έχει συνδεθεί άρρηκτα με τη Φόρμουλα 1. Grand Prix διεξάγονταν πριν και μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, διαμορφώνοντας αγωνιστικούς ήρωες όπως ο Ιταλός Τάζιο Νουβολάρι και ο Γερμανός Μπερντ Ροζμέγιερ.
Στις 13 Μαΐου του 1950 ξεκίνησε η ιστορία της Φόρμουλα 1 με τη διεξαγωγή του πρώτου αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, στο πρώην αεροδρόμιο του Σίλβερστοουν στην Αγγλία.
Σχεδόν σύσσωμη η βασιλική οικογένεια της Μεγάλης Βρετανίας με επικεφαλής τον τέως βασιλιά Γεώργιο τον 6ο και τη νεαρή βασίλισσα Ελισάβετ παρακολούθησε τον αγώνα,
ενώ ένας πρίγκιπας βρισκόταν ανάμεσα στους συμμετέχοντες. Επρόκειτο για τον Mπ.Μπίρα, τον πρίγκιπα του Σιάμ (νυν Ταϊλάνδη) που έμαθε να οδηγεί αγωνιστικά αυτοκίνητα και να πιλοτάρει μαχητικά αεροσκαφη, όταν τον έστειλαν στο Λονδίνο για σπουδές.
Στο πρώτο Grand Prix συμμετείχαν ο "Maestro" Χουάν Μανουέλ Φάντζιο, ο μετέπειτα πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής με την Alfa Romeo, τη Maserati, τη Mercedes (Daimler Benz) και τη Ferrari, ο Ιταλός Τζουζέπε "Νίνο" Φαρίνα που είχε πολεμήσει στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο και ο Μονεγάσκος Λουί Σιρόν, πρώην προσωπικός οδηγός του Ανρί Φιλίπ Πετέν.
Η πρώτη νίκη στην ιστορία της Φόρμουλα 1 ήταν ένας "μονόλογος" της Alfa Romeo. Ο Φαρίνα, ο επονομαζόμενος "τζέντλεμαν του Τορίνο", ο Ιταλός Λουίτζι Φατζιόλι, ο Φάντζιο και ο Βρετανός Ρετζ Παρνέλ είχαν εξασφαλίσει τις τέσσερις πρώτες θέσεις στην εκκίνηση.
Ο Φάντζιο εγκατέλειψε με προβλήματα στον κινητήρα και έτσι ο Φαρίνα πήρε την καρό σημαία με διαφορά 2.5 δευτερολέπτων από τον Φατζιόλι και τρίτο τον Παρνέλ, παρά το γεγονός πως ο Βρετανός είχε χτυπήσει ένα λαγό. Ήταν το μοναδικό βάθρο στην καριέρα του. Όχι, δεν λούστηκαν με σαμπάνια οι νικητές, το... έθιμο ξεκίνησε κατά λάθος ο Αμερικανός Νταν Γκέρνεϊ, ένας από τους σπουδαίους που δεν γεύθηκε τη χαρά του τίτλου.
Και επειδή γίνεται μεγάλη συζήτηση για το μέγεθος του grid στο πρώτο Grand Prix στην ιστορία της Φόρμουλα 1 συμμετοχή έθεσαν 26 οδηγοί, 21 συμμετείχαν στις δοκιμές και τερμάτισαν 11 οδηγοί.
H Alfa Romeo πήρε τη νίκη στους έξι από τους επτά αγώνες, αφού στο 3ο αγώνα, τα 500 μίλια της Ιντιανάπολις καμιά ομάδα δεν είχε τα χρήματα για να αγωνιστεί, πόσο μάλλον να καλύψει τα έξοδα του ταξιδιού. Από τρεις νίκες για τον Φαρίνα και τον Φάντζιο με τον Ιταλό να στέφεται πρωταθλητής χάρη στην 4η θέση που είχε πάρει στο Σπα.
http://www.sport24.gr/Sports/Motorsport/Formula1/farina-kai-petyxe.3464898.html
Follow @thaigr
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows 7/Server 2008 R2
Browser:
Firefox 40.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #57 στις:
Σεπτεμβρίου 17, 2015, 18:43:39 μμ »
Θυμάστε την απίθανη Paul Smart replica που η Ducati έβγαλε σε παραγωγή το 2006 προς τιμήν του ιστορικού της αναβάτη; Η Ducati Ταϊλάνδης λοιπόν, αποφάσισε να τη μιμηθεί και μάλιστα με μεγάλη επιτυχία.
Ο Paul Smart ανήκει στο πάνθεον των αναβατών-θρύλων για τη Ducati, με σημείο αναφοράς την ιστορική του νίκη στον πρώτο αγώνα Imola 200 το 1972 απέναντι σε μια σειρά τεράστιων πρωταθλητών όπως οι κ.κ. Giacomo Agostini, Phil Read και John Cooper, άπαντες πάνω στα εργοστασιακά τους GP θηρία. Είναι η εποχή που η Ducati μπαίνει δυνατά στον χάρτη με το αγωνιστικό της 750SS.
Με βάση αυτή τη μοτοσικλέτα του Smart, η ρέπλικα του 2006 ξεπούλησε, βασισμένη στον αερόψυκτο κινητήρα 1000 DS που τότε κινούσε τα Multistrada, Monster και φυσικά τη σειρά των Sport Classic, όπου ανήκε και το Paul Smart.
Στην Ταϊλάνδη η εκεί αντιπροσωπεία της Ducati αποφάσισε να μιμηθεί το παράδειγμα του 2006 στήνοντας μια μικρή παραγωγή Paul Smart αντιγράφων πάνω στο Urban Enduro Scrambler.
Μηχανολογικώς δεν έχει κάποια αλλαγή άξια αναφοράς, με το ενδιαφέρον να πέφτει αποκλειστικά στο αισθητικό κομμάτι. Εκεί όμως οι Ταϊλανδοί έδωσαν ρέστα, με το χαρακτηριστικό χρώμα του πλαισίου που έχει τη σφραγίδα του Smart, τη διάφανη λωρίδα για να φαίνεται η στάθμη καυσίμου, τον αγωνιστικό του αριθμό (16) στο πλαστικό κάλυμμα της ουράς, μια ρετρό σουέντ σέλα σε καφέ χρώμα και φυσικά το χρυσό ανάποδο πιρούνι - με το τελευταίο φυσικά να μην αντιστοιχεί στην αγωνιστική πραγματικότητα του 1972, μα στη μόδα του 2015.
Οι 24 μοτοσικλέτες που φτιάχτηκαν στην Ταϊλάνδη παρουσιάστηκαν με πάσα επισημότητα και με τον 72 ετών Paul Smart παρόντα μετά της συζύγου του (η οποία τυγχάνει και αδελφή του αείμνηστου Barry Sheene), για να εξαντληθούν λίγο αργότερα από μέλη του ευκατάστατου πελατολογίου της Ducati Thailand.
Πηγή: Bike Social
Follow @thaigr
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows 10
Browser:
Firefox 41.0
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #58 στις:
Νοεμβρίου 02, 2015, 07:30:23 πμ »
Ο Lopez της Citroën πρωταθλητής στο WTCC
Ο Lopez κέρδισε τον πρώτο από τους δύο αγώνες στην Ταϋλάνδη και εξασφάλισε τον τίτλο στο WTCC μπροστά από Müller και Loeb. Και οι τρεις με Citroën.
Το δεύτερο συνεχόμενο πρωτάθλημα στο WTCC εξασφάλισε ο Αργεντίνος José Maria Lopez στην Ταϋλάνδη, η οποία φιλοξένησε για πρώτη φορά στο έδαφός της αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος FIA.
Ο Lopez εκκινούσε από την pole. Και πήρε βαθιά ανάσα όταν ο team-mate και βασικός ανταγωνιστής του στο κυνήγι του τίτλου Yvan Müller ενεπλάκη στο χάος του πρώτου γύρου, το οποίο εξελίσσονταν πίσω του. Το Chevrolet του Coronel και τα Lada των Catsburg και Lapierre συγκρούστηκαν και εγκατέλειψαν στην πρώτη στροφή. Ο Müller είχε επαφή στη Στροφή 6 με τον Valente και αναγκάστηκε να επιστρέψει στα pits και να δώσει τέλος στον αγώνα του. Το safety car ήταν απαραίτητο ώστε να καθαριστεί η πίστα από τα συντρίμμια και να απομακρυνθούν τα αυτοκίνητα. Στην επανεκκίνηση ο Loeb πίεσε λίγο τον Lopez, αλλά ο Αργεντίνος διατήρησε το προβάδισμα και σταδιακά άνοιξε μια διαφορά ασφαλείας. Ο Ma Qing Hua πέρασε στην επανεκκίνηση τον Bennani και έτσι η Citroën κατέλαβε και τις τέσσερις πρώτες θέσεις. Στην 5η θέση τερμάτισε ο Tarquini με το Honda που είχε εκκινήσει 15oς , μπροστά από τον Huff με το Lada που είχε απομείνει στον αγώνα.
Ο αγώνας της Ταϋλάνδης είναι προγραμματισμένο να γίνεται σούρουπο. Ωστόσο, μια δεκάλεπτη καθυστέρηση στο πρώτο σκέλος πήγε λίγο πίσω το πρόγραμμα. Έτσι το δεύτερο σκέλος ξεκίνησε με σχετικά λίγο φως, το οποίο μειώνονταν γρήγορα. Οι οργανωτές αναγκάστηκαν τελικά να το διακόψουν πρόωρα, δύο γύρους πριν το τέλος.
Mε το «ανάποδο grid» να τα φέρνει ψηλά στην σειρά εκκίνησης, τα Honda κυριάρχησαν στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Η κόκκινη σημαία στον 14ο από τους 16 γύρους βρήκε νικητή τον Monteiro, μετά από ωραία μάχη στους πρώτους γύρους με το άλλο Civic, αυτό του Tarquini. Ο Ιταλός φαινόταν ότι θα μπορούσε να κρατήσει την δεύτερη θέση. Ωστόσο ο Loeb τον έπιασε στα μισά του αγώνα και τον προσπέρασε. Πιθανότατα ο Γάλλος εννιά φορές πρωταθλητής του WRC να κέρδιζε τον αγώνα αν οι οργανωτές δεν τον διέκοπταν νωρίτερα, στερώντας του το δικαίωμα να δώσει την μάχη με τον Monteiro τον οποίο είχε ήδη φτάσει.
Όπως και στο πρώτο σκέλος, οι «κοκορομαχίες» των οδηγών της Citroën ήταν έντονες. Με συμπεριφορά που κάθε άλλο παρά team-mates θυμίζει, έχουν επαφές, σκληρά τζαρτζαρίσματα και δεν διστάζουν να σπρώξουν ο ένας τον άλλο εκτός πίστας. Στην εκκίνηση του δεύτερου σκέλους, τρία C-Elysée είχαν επαφή στην πρώτη στροφή. Θύμα της στιγμής ο Müller που εγκατέλειψε με σπασμένη εμπρός αριστερή ανάρτηση.
Για τις θέσεις 3-6 οι Tarquini, Chilton, Ma και Lopez είχαν μια συγκλονιστική μονομαχία με διαδοχικά προσπεράσματα και διαρκείς εναλλαγές θέσεων για οκτώ γύρους. Έχοντας προσπεράσει ο ένας τον άλλο δύο ή τρεις φορές μέσα στον ίδιο γύρο, ούτε οι ίδιοι δεν ήταν σε θέση να γνωρίζουν την κατάταξη την στιγμή που διεκόπη ο αγώνας. Τελικά στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Ma, με τους Lopez, Chilton και Tarquini να ακολουθούν.
drive
Follow @thaigr
android
Μηνύματα: 257
Φύλο:
OS:
Windows 7/Server 2008 R2
Browser:
Chrome 46.0.2490.80
Απ: μηχανοκινητος αθλητισμος
«
Απάντηση #59 στις:
Νοεμβρίου 02, 2015, 18:20:52 μμ »
Και δυο όμορφα video με μερικά highlights του αγώνα.
«
Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 02, 2015, 18:22:45 μμ από android
»
Εκτύπωση
Αναζήτηση
Σελίδες:
1
2
3
[
4
]
5
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
thai.gr
»
ΔΙΑΦΟΡΑ
»
Αθλητικα - Σπορ - μηχανοκινητος Αθλητισμος
(Συντονιστής:
lostromos
) »
μηχανοκινητος αθλητισμος
Τα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερη εμπειρία περιήγησης. Εφόσον χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς.
OK
Μάθετε περισσότερα