0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
[off-topic]Και εγω νομιζα λοστρομε οτι θα πεις οτι το μονο καλο θα ειναι οι ουκρανες αεροσυνοδοι [/off-topic]
Το off topic συνεχιζεται .Συμφωνω μαζι σου οτι μεγαλο ρολο σε επιλογη αεροπορικης παιζει και το πως <<θα σου κατσει>>,με αποτελεσμα καποιες να τις θεωρουμε ασφαλεις και αλλες οχι χωρις να ανταποκρινεται στην πραγματικοτητα.Συμφωνω επισης και για την aeroflot αλλα δεν εχει σχεση με αυτο που ηταν την εποχη της σοβιετικης ενωσης.Τωρα πια υπαρχουν χρηματα,πεταει με δυτικα αεροσκαφη και μονο σε καποιες εσωτερικες πτησεις χρησιμοποιει καποια ανατολικα.Με την aerosvit εχει τυχει να πεταξω για bkk και μπορω να πω οτι ηταν καλυτερη απο αρκετες <<κλασικες>>που πεταμε το συγκεκριμενο δρομολογιο.Οσον αφορα την αναβαθμιση στολου της gulf,ολες πια προσπαθουν-και η aerosvit-γιατι οι απαιτησεις ανεβαινουν.Οπως βλεπεις επιμενει 767 και στα καινουργια!Aircraft In Fleet Orders Passengers NotesAntonov An-148 2 8 80 Antonov An-158 0 5 99 Boeing 737-200 1 0 136 StoredBoeing 737-300 2 0 130 Boeing 737-400 5 3 153 Boeing 737-500 3 2 106 Boeing 737-800 0 7 180 Boeing 737-900ER 0 4 215 Boeing 767-300ER 5 4 231 Delivery 2010/2011Embraer ERJ 145 3 0 50 Operated by DniproaviaSaab 340A 1 0 33Total 21 33 Aerosvit Company