0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το Blog "Powerline" διοργάνωσε έναν διαγωνισμό με βραβείο 100.000 δολαρίων για οποιονδήποτε μπορέσει να παρουσιάσει με τον πιο αποτελεσματικό και δημιουργικό τρόπο την σημασία και το δράμα της οικονομικής κρίσης. Αυτό είναι το βίντεο που κέρδισε τον διαγωνισμό.
Μϊα διαφήμιση από την Ταϋλάνδη έχει μαγέψει τον κόσμο του Youtube με τη μουσική και τα "λόγια" της που διαβάζουμε αλλά δεν ακούμε, όπως ακριβώς ο πρωταγωνιστής τηςΈνας πατέρας που είναι κωφάλαλος και μια κόρη που δεν αντέχει τη ζωή μαζί του. Όμως, όπως όλοι οι γονείς, αγαπάει την κόρη του, πιο πολύ από τίποτα άλλο. Μία πολύ συγκινητική διαφήμιση, με μουσική που έχει εκατομμύρια "χτυπήματα" στο διαδίκτυο.
from karen skinner on Vimeo.