Αποστολέας Θέμα: Nέα από αερομεταφορές  (Αναγνώστηκε 532923 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lostromos

  • ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
  • *****
  • Μηνύματα: 4351
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Microsoft Internet Explorer 8.0 Microsoft Internet Explorer 8.0
Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #135 στις: Μαΐου 07, 2009, 23:44:37 μμ »
Μεγαλύτερη ευελιξία για τις «χρονοθυρίδες» (slots) των αεροπορικών εταιρειών στους κοινοτικούς αερολιμένες, ζητούν οι ευρωβουλευτές με ψήφισμα της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού, το οποίο είχε εισηγηθεί ο Ιταλός ευρωβουλευτής Πάολο Κόστα και εγκρίθηκε σήμερα.

Πρόκειται για την κατανομή στους αερομεταφορείς του διαθέσιμου χρόνου χρήσης των θέσεων επιβίβασης και αποβίβασης των επιβατών στα αεροδρόμια.

Η κατανομή αυτή λειτουργούσε βάσει του κανόνα «use it or lose it», που ορίζει ότι οι αερομεταφορείς χάνουν τις χρονοθυρίδες τους εφόσον τις χρησιμοποιούν λιγότερο από το 80% του χρόνου που τους αναλογεί.

Οι ευρωβουλευτές ζητούν την προσωρινή αναστολή του κανόνα αυτού λόγω της οικονομικής κρίσης, εξαιτίας της οποίας πολλοί αερομεταφορείς δεν κατόρθωσαν να καλύψουν το απαραίτητο ελάχιστο του χρόνου που τους αναλογούσε.

Σύμφωνα με το συμβιβασμό που εγκρίθηκε σήμερα, οι αερομεταφορείς θα διατηρήσουν τις χρονοθυρίδες τους το καλοκαίρι του 2010, ακόμη και εάν τις χρησιμοποίησαν λιγότερο από το 80% του χρόνου κατά το 2009.

Οι ευρωβουλευτές αποδέχθηκαν επίσης τη δυνατότητα για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, να μπορεί να αποφασίσει την παράταση των νέων αυτών ρυθμίσεων για τη χειμερινή περίοδο 2010/2011. Θα πρέπει όμως να προηγηθεί μια πλήρης μελέτη επιπτώσεων που θα αναλύει τις πιθανές συνέπειες για τον ανταγωνισμό και τους καταναλωτές. Η παράταση θα πρέπει επίσης να αποτελεί τμήμα πρότασης για μία γενική αναθεώρηση του σχετικού κανονισμού (95/93/ΕΟΚ).

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ
 
 
 
 
 

Αποσυνδεδεμένος thailandgr

  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 8509
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.0.10 Firefox 3.0.10
    • Ταυλανδη - χωρα παραδεισος
Δεκατέσσερις τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση της Lufthansa
« Απάντηση #136 στις: Μαΐου 10, 2009, 19:59:02 μμ »
Αναστάτωση επικράτησε σε αεροσκάφος της γερμανικής αεροπορικής εταιρείας Lufthansa με προορισμό τη Λισαβόνα, λόγω αναταράξεων πάνω από τις Άλπεις.

Ο πιλότος έκανε αναγκαστική προσγείωση στη Γενεύη, έτσι ώστε να παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες σε 14 επιβαίνοντες που τραυματίστηκαν ελαφρά, από τους οποίους τέσσερις διακομίστηκαν σε νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους.

Στο Airbus A321, που προερχόταν από το Μόναχο, επέβαιναν 147 επιβάτες και έξι μέλη πληρώματος. Οι περισσότεροι συνέχισαν το ταξίδι τους στη Λισαβόνα με άλλο αεροπλάνο.
"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows Vista Windows Vista
  • Browser:
  • Firefox 3.0.10 Firefox 3.0.10
    • Thailand
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #137 στις: Μαΐου 11, 2009, 08:58:40 πμ »
Μετά από 17 χρόνια, οι Λιβυκές Αερογραμμές ξαναρχίζουν τα δρομολόγια τους στην Ελλάδα, συνδέοντας την Αθήνα με την Τρίπολη και τη Βεγγάζη με  δύο εβδομαδιαίες πτήσεις (Δευτέρα και Πέμπτη). Οι πτήσεις θα εκτελούνται με τα νέα, υπερσύγχρονα, φιλικά προς το περιβάλλον αεροσκάφη της εταιρείας, τύπου CRJ900 Bombardier. Φιλοδοξία των Λιβυκών Αερογραμμών και των αντιπροσώπων της στην Ελλάδα, είναι η συμβολή στην περαιτέρω ανάπτυξη των εμπορικών, τουριστικών και πολιτιστικών σχέσεων των δυο χωρών, ανοίγοντας συγχρόνως νέους ορίζοντες για επενδύσεις και πάσης φύσεως συνεργασίας. Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών καλωσόρισε το αεροσκάφος των Λιβυκών Αερογραμμών με την εθιμοτυπική υδάτινη αψίδα, και υποδέχθηκε τους επίσημους προσκεκλημένους και επιβάτες στην Πύλη Α1, με την παραδοσιακή στο αεροδρόμιο της Αθήνας "ένωση της κορδέλας", που συμβολίζει την αεροπορική σύνδεση των δύο χωρών. Την πτήση από Τρίπολη συνόδευσε η διοίκηση των Λιβυκών Αερογραμμών, με επικεφαλή τον πρόεδρό της, Captain Mohamed Ibsem, ο Εξοχότατος, Πρέσβης της Ελλάδος στην Τρίπολη, κ. Πέτρος Στεφάνου, ο ιδιοκτήτης των Επιχειρήσεων Μιχαήλ Ψωμάς ΑΕΑΒΕ, που αντιπροσωπεύει τις Λιβυκές Αερογραμμές στην Ελλάδα, κ. Μιχαήλ Ψωμάς, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες και Λίβυοι επιχειρηματίες. Την πρώτη πτήση υποδέχθηκαν από πλευράς του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών αντιπρόσωποι των Υπουργείων Μεταφορών και Επικοινωνιών και Τουριστικής Ανάπτυξης, αντιπρόσωποι της Λιβυκής Πρεσβείας στην Ελλάδα, η διοίκηση του Αερολιμένα, παράγοντες των κρατικών φορέων του αεροδρομίου, καθώς επίσης και αρκετοί Έλληνες επιχειρηματίες και φίλοι των δύο χωρών.

Ο υπουργός Μεταφορών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης, απέστειλε χαιρετισμό, δηλώνοντας μεταξύ άλλων: "Ελπίζω, με την αεροπορική σύνδεση Ελλάδας-Λιβύης, οι δύο χώρες να αναπτύξουν και άριστες τουριστκές σχέσεις. Έχοντας επισκεφθεί ο ίδιος, ως υφυπουργός Εξωτερικών, πριν από τρία χρόνια τη Λιβύη, προσπάθησα να συμβάλω στην προώθηση των τουριστικών επαφών ανάμεσα στα δύο κράτη, που αποτελούν, αναμφίβολα, δύο μεσογειακούς ελκυστικούς προορισμούς, με πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και ξεχωριστή φυσική ομορφιά. Αισιοδοξώ ότι η θερινή τουριστική περίοδος που ξεκινάει τώρα, θα αποτελέσει μία ακόμα εξαιρετική ευκαιρία για την αύξηση της τουριστικής κίνησης και την ανταλλαγή επισκεπτών ανάμεσα στις δύο χώρες".

Traceldailynews

Αποσυνδεδεμένος lostromos

  • ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
  • *****
  • Μηνύματα: 4351
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Microsoft Internet Explorer 8.0 Microsoft Internet Explorer 8.0
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #138 στις: Μαΐου 11, 2009, 22:31:32 μμ »
Οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ προσπαθούν να εξοικονομήσουν κάθε δολάριο ειδικά τώρα που όλο και λιγότεροι επιλέγουν να πετάξουν, ωστόσο δεν προχωρούν στην εγκατάσταση ασύρματου Ίντερνετ στα αεροσκάφη, κίνηση που θα μπορούσε να τους αποφέρει εκατομμύρια.

Το κόστος, η απαιτούμενη τεχνολογία και η διάθεση των επιβατών να πληρώσουν για μια τέτοια υπηρεσία είναι μερικά από τα θέματα που απασχολούν τις εταιρείες. Όπως αναφέρουν εκπρόσωποι των περισσότερων αεροπορικών, απαιτείται χρόνος για την εγκατάσταση των απαραίτητων συστημάτων που θα επιτρέπουν στους επιβάτες να χρησιμοποιούν τους φορητούς τους υπολογιστές σε πτήση.

«Προσπαθούν να απευθυνθούν σε πελάτες που πιστεύουν ότι θα επιλέξουν την εταιρεία με κριτήριο τη χρήση ασύρματου Ίντερνετ σε ώρα πτήσης», αναφέρει ο Ρόμπερτ Μαν, σύμβουλος αεροπορικών εταιρειών στη Νέα Υόρκη. «Ο κίνδυνος με τέτοιες ανακοινώσεις είναι ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μπορούν ακόμη να προσφέρουν το προϊόν».

Η Delta Air Lines και η American, έχουν ανακοινώσει τα σχέδια τους για παροχή ασύρματου Ίντερνετ σε περισσότερα από 300 σκάφη, αν και η Delta το έχει κάνει σε μόλις 130 και η American σε 15, με πρόθεση ολοκλήρωσης του προγράμματος σε ορίζοντα διετίας. Η United από την άλλη δεν παρέχει τέτοια υπηρεσία σε κανένα αεροπλάνο της, αν και εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι θα ξεκινήσει από το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Η σχέση τιμής-απόδοσης είναι ένα επιπλέον θέμα για τις αεροπορικές εταιρείες. Κάποιες χρεώνουν μέχρι και 12,95 δολάρια για χρήση της υπηρεσίας, αναλόγως τη διάρκεια της πτήσης και των τύπο συσκευής που χρησιμοποιεί ο επιβάτης.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες Associated Press

Αποσυνδεδεμένος antaios

  • ****
  • Μηνύματα: 683
  • Φύλο: Άντρας
  • Είχα αρκετό μυαλό για να ζήσω τη ζωή μου ανόητα.
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.0.10 Firefox 3.0.10
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #139 στις: Μαΐου 13, 2009, 13:50:59 μμ »
Στάση εργασίας από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι εξήγγειλαν για αύριο οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, συμμετέχοντας στην 24ωρη απεργία της ΑΔΕΔΥ.
Στο διάστημα αυτό δεν θα πραγματοποιηθεί καμία πτήση ελληνικής ή ξένης εταιρείας σε κανένα αεροδρόμιο της Ελλάδας.




Μας ενημερωσαν απο qatar οτι θα πεταξουμε στις 16:00 αντι στις 13:00
Όποιος ξέρει τους άλλους έχει γνώση. Όποιος ξέρει τον εαυτό του έχει σοφία.

Αποσυνδεδεμένος lostromos

  • ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
  • *****
  • Μηνύματα: 4351
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Microsoft Internet Explorer 8.0 Microsoft Internet Explorer 8.0
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #140 στις: Μαΐου 14, 2009, 23:38:16 μμ »
Βλάβη στο ηλεκτρονικό σύστημα του κυβερνητικού αεροπλάνου της ΠΓΔΜ, στο οποίο επέβαινε ο πρωθυπουργός της χώρας, Νίκολα Γκρούεφσκι και η συνοδεία του, παρουσιάστηκε στη διάρκεια της πτήσης από τις Βρυξέλλες στο Παρίσι.

Λόγω της βλάβης στο ηλεκτρονικό σύστημα, το αεροπλάνο επέστρεψε και προσγειώθηκε με ασφάλεια στις Βρυξέλλες, απ' όπου αναζητείται άλλος τρόπος για να μεταβεί ο κ. Γκρούεφσκι στο Παρίσι, όπου σήμερα το απόγευμα επρόκειτο να συναντηθεί με τον πρόεδρο της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί.

πηγη:kathimerini.gr

Αποσυνδεδεμένος lostromos

  • ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
  • *****
  • Μηνύματα: 4351
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Microsoft Internet Explorer 8.0 Microsoft Internet Explorer 8.0
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #141 στις: Μαΐου 21, 2009, 18:29:16 μμ »
Σε Olympic Air θα μετονομαστούν οι Ολυμπιακές αερογραμμές από 1η Οκτωβρίου. Επιπλέον, η Marfin Investment Group (MIG) - που αναλαμβάνει και επίσημα τη διοίκηση της Ολυμπιακής από την παραπάνω ημερομηνία - ανακοίνωσε σήμερα ότι προκηρύσσει ανοικτό διαγωνισμό για την επιλογή του νέου λογοτύπου της Ολυμπιακής, στην τελική επιλογή του οποίου θα συμμετέχει και το κοινό, ψηφίζοντας το λογότυπο που προτιμά από το Διαδίκτυο. Στο διαγωνισμό μπορούν να υποβάλλουν προτάσεις σχεδιαστές, διαφημιστικές εταιρείες, εταιρείες design και άλλες συναφείς με το αντικείμενο εταιρείες.

Οι προτάσεις που θα παραληφθούν από την Επιτροπή Διαγωνισμού θα θεωρηθούν εμπιστευτικές και τα ονόματα των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό δε θα δοθούν στη δημοσιότητα.

Η Επιτροπή θα επιλέξει τρεις προτάσεις, οι οποίες θα δοθούν στη δημοσιότητα και τα λογότυπα που θα προταθούν θα αναρτηθούν σε ειδική ιστοσελίδα του Διαδικτύου, για την οποία θα υπάρξει ενημέρωση με νέα ανακοίνωση στον Τύπο και τα ΜΜΕ. Και οι τρεις προτάσεις οι οποίες θα προκριθούν στον τελικό, θα αποζημιωθούν με το ποσό των 2.000 ευρώ και οι δημιουργoί τους θα αποκτήσουν σημαντική προβολή, ώστε το κοινό να ψηφίσει την επιλογή που προτιμά.

Όσοι συμμετέχουν στην επιλογή του λογοτύπου, ψηφίζοντας την πρόταση που προτιμούν στο Διαδίκτυο, συμμετέχουν αυτομάτως σε διαγωνισμό, από τον οποίο θα προκύψουν με κλήρωση 50 τυχεροί, που θα αποκτήσουν δωρεάν από δύο εισιτήρια μετ' επιστροφής για δρομολόγια της Ολυμπιακής στην Ελλάδα ή στο Εξωτερικό, από την 1η Οκτωβρίου 2009.

Το λογότυπο που θα προκύψει από την ψηφοφορία θα αποτελέσει το νέο λογότυπο της Ολυμπιακής. Το βραβείο για το νικητή θα είναι 20.000 ευρώ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το σήμα και το λογότυπο πρέπει να είναι εύληπτα και αναγνωρίσιμα από το πρώτο επίπεδο, να γίνουν πιο μοντέρνα, χωρίς να προκαλούν αισθητικά (όχι άκρα), να μην φανερώνουν την «ηλικία» τους, να είναι σχεδιασμένα με την πειθαρχία της παγκόσμιας αεροπορικής αγοράς, να είναι σαφή και εφαρμόσιμα σε όλες τις εκφράσεις τους (ασπρόμαυρο, μονοχρωματικό, αρνητικό κ.λπ.), να είναι εύχρηστα και εφαρμόσιμα σε όλες τις χρήσεις τους (τυπογραφεία, μεταξοτυπία, ηλεκτρονικά αρχεία κ.λπ.) και να μην αποξενώνουν το κοινό, τους εργαζόμενους και τους συνεργαζόμενους με την εταιρία.

Στα δεδομένα σχεδιασμού του λογοτύπου θα πρέπει να ληφθούν υπόψη ότι: το όνομα της νέας εταιρείας είναι Olympic Air, θα διατηρηθούν οι κύκλοι που υπάρχουν στο σημερινό λογότυπο της Ολυμπιακής και δεν υπάρχει περιορισμός σε ό,τι αφορά στη γραμματοσειρά και στα χρώματα που θα χρησιμοποιηθούν στο νέο λογότυπο. Θα ήταν σκόπιμο όμως οι προτάσεις να λάβουν υπόψη το παλαιό λογότυπο της εταιρείας, ώστε η νέα πρόταση να εκφράζει τόσο την εξέλιξη όσο και την παράδοση των ελληνικών αεροπορικών εταιρειών.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ


προτεινω οποιος ενδοιαφερεται να φτιαξει το λογοτυπο και να το στειλουμε υστερα απο ψηφοφορια ως την δικια μας ιδεα αντιπροσωπευοντας το site μας.ποιο πανω υπαρχουν οι κανονισμοι.που ξερετε ισως μια καλη ιδεα,ανεβασει το φορουμ μας στα υψη.

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows Vista Windows Vista
  • Browser:
  • Firefox 3.0.10 Firefox 3.0.10
    • Thailand
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #142 στις: Μαΐου 28, 2009, 21:29:41 μμ »
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Star Alliance έκανε δεκτή την αίτηση μέλους της Aegean Airlines .

Ο Jaan Albrecht, διευθύνων σύμβουλος της Star Alliance, δήλωσε: "Υποδεχόμαστε με μεγάλη χαρά την Aegean Airlines στο δίκτυο της Star Alliance. H ελληνική αγορά έχει στρατηγική σημασία λόγω της γεωγραφικής της θέσης στην Ανατολική Μεσόγειο, αφού είναι η κύρια νότια-ανατολική πύλη στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Μέσω του δικτύου της Aegean Airlines, οι επιβάτες μας θα έχουν στο μέλλον πρόσβαση σε πολλούς προορισμούς της Ελλάδας ενώ παράλληλα θα αποκτήσουν περισσότερες επιλογές για δρομολόγια στην Ευρώπη".

Η εισηγμένη Aegean Airlines ξεκίνησε τη λειτουργία της πριν από 10 χρόνια ακριβώς και σήμερα, με στόλο 31 αεροσκαφών, καλύπτει 47 εσωτερικά και διεθνή δρομολόγια. Συγκεκριμένα, εκτελούνται 23 δρομολόγια εντός Ελλάδας και 24 δρομολόγια εξωτερικού, με 200 πτήσεις την ημέρα. Το 2008 μέσω της σταδιακής εξάπλωσης του διεθνούς της δικτύου αλλά και της διαρκούς προσφοράς υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, η Aegean έγινε η μεγαλύτερη σε επιβατική κίνηση αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα μεταφέροντας 6 εκατ. επιβάτες.

O κ. Θεόδωρος Βασιλάκης, πρόεδρος της Aegean Airlines, δήλωσε: "Η είσοδός μας στην Star Alliance, στη μεγαλύτερη και ισχυρότερη αεροπορική συμμαχία, αποτελεί μεγάλη τιμή αλλά και σημαντική ευκαιρία για την εταιρεία μας. Στο μέλλον οι επιβάτες μας θα έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από το δίκτυο, τα προνόμια και τα οφέλη που προσφέρει στους πιστούς της πελάτες η μεγαλύτερη και πιο αναγνωρισμένη αεροπορική συμμαχία του κόσμου. Καθώς συνέχιζουμε να επεκτείνουμε το δίκτυό μας και να αναπτύσσουμε τις υπηρεσίες μας, υποσχόμεθα να συνεισφέρουμε σημαντικά σε αυτή τη μεγάλη αεροπορική συμμαχία".

Ως μέλος της Star Alliance, η Aegean θα αποκτήσει πρόσβαση στις παγκόσμιες αγορές όπου υπάρχει σημαντική παρουσία της ελληνικής ομογένειας, όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Βόρειος Αφρική και οι ΗΠΑ. Παράλληλα, οι ταξιδιώτες που διαμένουν στην Ελλάδα θα μπορούν στο μέλλον να επωφεληθούν από τις δυνατότητες που προσφέρει η Star Alliance, παγκόσμια πρόσβαση μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου, άνετα ταξίδια και αναγνώριση από τα προγράμματα πιστότητας επιβατών.

Οι ομάδες ένταξης της Aegean Airlines και της Star Alliance θα ξεκινήσουν άμεσα το πρόγραμμα ένταξης, το οποίο υπολογίζεται να διαρκέσει γύρω στους 12 μήνες. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία, η Star Alliance θα αποτελείται από 26 συνολικά αερομεταφορείς (υπάρχοντα μέλη 21 και επιβεβαιωμένα μελλοντικά μέλη, όπως οι Air India, Brussels Airlines, Continental Airlines και TAM), προσφέροντας επιλογές σε πάνω από 1.000 προορισμούς και 176 χώρες, οι οποίες εξυπηρετούνται μέσω 21.000 καθημερινών πτήσεων.

Αποσυνδεδεμένος ladybirdsstar

  • *****
  • Μηνύματα: 1158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.0.10 Firefox 3.0.10
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #143 στις: Ιουνίου 01, 2009, 11:02:04 πμ »
Ψηφίστε για τη νέα στολή της Olympic Air

Στις αποχρώσεις του μπλε και του πράσινου και με εμφανείς τους γνωστούς κύκλους -στοιχεία γνώριμα για τους επιβάτες της Ολυμπιακής- αλλά και με λεπτομέρειες που δίνουν το στίγμα της εποχής, κινήθηκαν οι προτάσεις των τριών σχεδιαστικών ομάδων για τις στολές της νέας Ολυμπιακής (Olympic Air), οι οποίες προκρίθηκαν από την πρώτη φάση του διαγωνισμού που είχε προκηρύξει η Marfin Investment Group.
Μεταξύ των τριών προτάσεων, από τις 97 που συγκεντρώθηκαν συνολικά, ξεκίνησε ήδη η ηλεκτρονική ψηφοφορία του κοινού μέσω του ιστοτόπου www.oafashion.gr Η πρόταση που θα συγκεντρώσει τις περισσότερες προτιμήσεις θα εφαρμοστεί στις νέες στολές των ιπτάμενων της νέας εταιρείας.
Ψηφοφορία για τις στολές της Ολυμπιακής

Οσοι ψηφίσουν τη στολή που τους αρέσει περισσότερο ως και την Κυριακή 7 Ιουνίου συμμετέχουν σε κλήρωση που θα αναδείξει 100 τυχερούς που κερδίζουν διπλά εισιτήρια μετ' επιστροφής για προορισμούς της Olympic Air, από 1η Οκτωβρίου 2009.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της MIG, οι ομάδες που συμμετέχουν στον διαγωνισμό είναι:

    * Νίκος Κριθαριώτης και Σήλια Κριθαριώτη.
    * Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος, Παυλίνα Παπαματθαιάκη και Μαρίνα Γιαννακλαρά. (Ομάδα π2).
    * Καλλιόπη Αναστούλη και η ομάδα φοιτητών του ΑΚΤΟ. (Ομάδα ΑΚΤΟ).

Στα κριτήρια επιλογής των τριών ομάδων δεν ήταν μόνο η αισθητική αλλά και η πρακτικότητα, καθώς το ιπτάμενο προσωπικό της νέας εταιρείας θα πρέπει να έχει ελευθερία κινήσεων. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας θα ξεκινήσει και η παραγωγή περίπου οκτακοσίων κοστουμιών.

Στο μήνυμα που συνοδεύει την πρότασή της, η σχεδιάστρια Σήλια Κριθαριώτη αναφέρει: «Μέσα στο αεροσκάφος, αναζητώ το σίγουρο βλέμμα των αεροσυνοδών. Η εμφάνισή τους θέλω να μου αποπνέει εμπιστοσύνη αλλά και καλή διάθεση. Γι αυτό τα ρούχα που σχεδίασα, πάντα με γνώμονα την κομψότητα στο πλαίσιο της υψηλής ραπτικής, ελπίζω να κάνουν τους επιβάτες να νιώθουν άνετα αλλά και ευχάριστα».

Υστερα από εντατική έρευνα μηνών, κατέληξε στην πρότασή της η ομάδα της εικαστικού Παυλίνας Παπαματθαιάκη, η οποία παρακολουθούσε επιδείξεις μόδας από μικρή και έχει ασχοληθεί τόσο με γραφιστική όσο και με τη δημιουργία στολών για θεατρικές παραστάσεις και παιδικούς ήρωες βιβλίων αλλά και με την επιμέλεια... ετικετών κρασιών: «Θελήσαμε να σηματοδοτήσουμε τη δυναμική επιστροφή της Ολυμπιακής χωρίς να λείπει ο αέρας της ανανέωσης, αλλά και χωρίς να λησμονούμε το γόητρο που τη χαρακτήριζε κάποτε», λέει η ίδια στο «Εθνος».

«Στόχος μας ήταν να συνδυάσουμε την κληρονομιά της Ολυμπιακής με τη νέα δυναμική της ΜΙG», τονίζει η καθηγήτρια Καλλιόπη Αναστούλη, η οποία με τις φοιτήτριες Ελίζα Λαζαρίδη, Τάνια Σπαντοπανάγου, Τάττη Γκελαζόνια και Νικόλ Παπακωνσταντίνου εμπνεύστηκε την τρίτη πρόταση: «Ο κολοσσός του παρελθόντος συνδυάστηκε με το πράσινο χρώμα της γονιμότητας για τη νέα εποχή της εταιρείας, ενώ αρμονικά συνυπάρχουν οι δυναμικές γραμμές με τις φιλικές καμπύλες», τονίζει η κ. Αναστούλη

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=9283&pubid=3870835#

Αποσυνδεδεμένος teosep

  • ****
  • Μηνύματα: 606
  • OS:
  • Windows 2000 Windows 2000
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 6.0 MS Internet Explorer 6.0
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #144 στις: Ιουνίου 01, 2009, 11:22:24 πμ »
Kαλα ολα αυτα , αλλα ελπιζω να λειτουργησουν τα αυτονοητα δηλαδη σερβις, καθαριοτητα ,
ευγενια, δρομολογια χωρις καθυστερησεις , καινουργια αεροσκαφη και με το καλο να λειτουργησει ξανα η γραμμη ΑΘΗΝΑ-ΜΠΑΝΓΚΟΚ-ΣΙΔΝΕΥ

Αποσυνδεδεμένος teosep

  • ****
  • Μηνύματα: 606
  • OS:
  • Windows 2000 Windows 2000
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 6.0 MS Internet Explorer 6.0
Απ: Nέα από αερομεταφορές /χαθηκε αεροσκαφος Α330
« Απάντηση #145 στις: Ιουνίου 01, 2009, 14:01:13 μμ »
Με 228 επιβαίνοντες
Χάθηκε από τα ραντάρ αεροσκάφος της Air France σε πτήση Βραζιλία-Παρίσι

01/06/09 12:52

ΠαρίσιΑεροσκάφος Airbus Α330-220 της αεροπορικής εταιρείας Air France με 228 επιβάτες χάθηκε από τις οθόνες των ραντάρ στις 09:00 (ώρα Ελλάδος) πάνω από τον Ατλαντικό Ωκεανό. Το αεροσκάφος εκτελούσε πτήση από το Ριο ντε Τζανέιρο με προορισμό το Παρίσι, όπου αναμένετο να προσγειωθεί στις 12:10 (ώρα Ελλάδος).

Η πτήση AF 447 έχει 216 επιβάτες και 12μελές (ή 15μελές σύμφωνα με άλλες πληροφορίες) πλήρωμα.

«Η Air France με λύπη της ανακοινώνει πως δεν έχει νέα από την πτήση AF 447 που εκτελούσε δρομολόγιο από το Ρίο στο Παρίσι με 216 επιβάτες και συμμερίζεται τη συγκίνηση και την ανησυχία των οικογενειών» δήλωσε εκπρόσωπος της γαλλικής εταιρείας.

Στο αεροδρόμιο Ρουασί-Σαρλ ντε Γκολ έχει συγκροτηθεί κέντρο διαχείρισης κρίσης και πληροφόρησης των συγγενών των επιβαινόντων. Στον αερολιμένα σπεύδει ο Γάλλος υφυπουργός Μεταφορών Ντομινίκ Μπισερό.

Το αεροσκάφος εξαφανίστηκε από τις οθόνες των ραντάρ λίγο πριν εισέλθει στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο και έκτοτε η τύχη του αγνοείται.

«Το αεροσκάφος αναμένετο να προσγειωθεί στο Παρίσι στις 12:10 [ώρα Ελλάδος]» είπε εκπρόσωπος των Αρχών του αεροδρομίου Ρουασί, όπου έχουν συγκεντρωθεί συγγενείς των επιβαινόνων αναμένοντας με αγωνία τις εξελίξεις.

Από την Αεροπορική Υπηρεσία της Βραζιλίας ανακοινώθηκε ότι βρίσκεται σε εξέλιξη επιχείρηση έρευνας και διάσωσης στο αρχιπέλαγος Φερνάντο ντε Κορόνια.

«Η ανησυχία στο Ρουασί είναι πολύ μεγάλη. Το αεροπλάνο εξαφανίσθηκε από τις οθόνες ελέγχου πριν από πολλές ώρες. Μπορεί να πρόκειται να βλάβη της συσκευής transponder [το όργανο που εκπέμπει τη θέση του αεροπλάνου], όμως αυτού του είδους η βλάβη είναι πολύ σπάνια και το αεροπλάνο δεν προσγειώθηκε την ώρα που προβλεπόταν» δήλωσε αερολιμενική πηγή.



Αυτό το κείμενο εκτυπώθηκε από το in.gr,

 
 

kachakohchang

  • Επισκέπτης
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #146 στις: Ιουνίου 01, 2009, 16:49:39 μμ »
Δυστυχως συμφωνα με τις τελευταιες ενημερωσεις απο τα διεθνη Δικτυα το airbus συνετριβη στη θαλασσα..

Doctortilac

  • Επισκέπτης
airbus
« Απάντηση #147 στις: Ιουνίου 02, 2009, 12:29:00 μμ »
Δεν ξέρω αν είναι ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ το θέμα αλλά με βασανίζει αυτήν την στιγμή.

Σβήνουν οι ελπίδες
Ακαρπες οι έρευνες για τον εντοπισμό του Airbus της Air France



 
Συγγενείς των επιβαινόντων έχουν συγκεντρωθεί στο κέντρο διαχείρισης κρίσης στο αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκολ
Παρίσι
Καθ' όλη τη διάρκεια της νύχτας συνεχίστηκαν οι έρευνες, αλλά χωρίς αποτέλεσμα, για τον εντοπισμό του αεροσκάφους Airbus της εταιρείας Air France, το οποίο εξαφανίστηκε μυστηριωδώς, τη Δευτέρα, στη μέση του Ατλαντικού ενώ πραγματοποιούσε πτήση από το Ρίο ντε Ζανέιρο στο Παρίσι, με 228 επιβαίνοντες. Σε απόσταση 1100 χλμ από τις ακτές της Βραζιλίας επικεντρώνονται οι έρευνες. Σβήνουν οι ελπίδες για την ανεύρεση επιζώντων.

Δύο αεροπλάνα της βραζιλιάνικης πολεμικής αεροπορίας, με ηλεκτρονικά βοηθήματα και ραντάρ επιχειρούσαν κατά τη διάρκεια της νύχτας να βρουν κάποιο ίχνος του αεροσκάφους σε απόσταση 1100 χιλιομέτρων από τις ακτές της Βραζιλίας.

Η ζώνη των ερευνών βρίσκεται 820 χλμ. από το αρχιπέλαγος του Φερνάντο ντε Νορόνια της Βραζιλίας, μεταξύ των εναέριων χώρων της Βραζιλίας και της Σενεγάλης και συμπίπτει με το τελευταίο, αυτόματο, σήμα που έστειλε το αεροπλάνο, τα ξημερώματα της Δευτέρας. Δεν έχει εντοπιστεί όμως ούτε ίχνος και κανένα από τα τρία ραδιοβοηθήματα δεν έχει εκπέμψει σήμα κάτι που σύμφωνα με το Cnes (Εθνικό Κέντρο Διαστημικών Μελετών) σημαίνει ότι «η καταστροφή ήταν πολύ γρήγορη».

Το αεροσκάφος, που εκτελούσε την πτήση AF 447, απογειώθηκε από το Ρίο το βράδυ της Κυριακής και αναμενόταν να προσγειωθεί το πρωί της Δευτέρας στο Παρίσι. Δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό του καθώς χάθηκε περίπου στα μισά της απόστασης μεταξύ Βραζιλίας και Αφρικής.



Περίπου 24 ώρες μετά την εξαφάνισή του, δεν υπάρχει ουσιαστικά καμία ελπίδα να βρεθούν επιζώντες. Ο πρόεδρος της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί παραδέχτηκε ότι οι πιθανότητες να εντοπιστούν επιζώντες είναι «μηδαμινές».

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών της Γαλλίας, στο αεροσκάφος επέβαιναν άτομα από 32 χώρες. Μεταξύ αυτών ήταν 73 Γάλλοι (61 επιβάτες και 12 μέλη του πληρώματος), 58 Βραζιλιάνοι και 26 Γερμανοί υπήκοοι.

Οι έρευνες επικεντρώνονται σε μια ζώνη που απέχει 1100 χλμ. από τις ακτές της Βραζιλίας, στα βόρεια και βορειοανατολικά της πόλης Νατάλ. Πολλές χώρες συμμετέχουν στην έρευνα και η Γαλλία κινητοποίησε δύο αναγνωριστά αεροσκάφη που απογειώθηκαν από το Ντακάρ.

Η Βραζιλία συμμετέχει με έξι αεροσκάφη, δύο ελικόπτερα και τρία πλοία τα οποία έπλεαν στη ζώνη όπου εξαφανίστηκε το αεροπλάνο. Οι ΗΠΑ έχουν στείλει ένα στρατιωτικό αεροσκάφος και μια ομάδα διάσωσης, κατόπιν αιτήματος της Γαλλίας στο Πεντάγωνο να βοηθήσει στον εντοπισμό του Airbus.

Παράλληλα, ο Αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα δεσμεύτηκε, μιλώντας στο γαλλικό δίκτυο i-TV, ότι οι ΗΠΑ θα προσφέρουν «κάθε αναγκαία βοήθεια» για να προσδιοριστεί το τι ακριβώς συνέβη. «Η καρδιά μας ράγισε με την είδηση αυτή, ακόμα και αν δεν γνωρίζουμε ακριβώς το τι συνέβη. Η σκέψη μου βρίσκεται με τις οικογένειες που περιμένουν...» είπε χαρακτηριστικά.

Ο διευθυντής επικοινωνιών της Air France, Φρανσουά Μπρους, δήλωσε ότι κατά πάσα πιθανότητα το αεροσκάφος χτυπήθηκε από κεραυνό. «Είχε εισέλθει σε μια ζώνη όπου επικρατούσε θύελλα, με σφοδρές αναταράξεις, που προκάλεσαν δυσλειτουργίες» πρόσθεσε.

Εάν επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο, θα πρόκειται για τη χειρότερο δυστύχημα στην ιστορία της Air France, μιας εταιρείας που δεν είχε κανένα νεκρό σε ατύχημα μετά τη συντριβή του Κονκόρντ, τον Ιούλιο του 2000. Τότε είχαν χάσει τη ζωή τους 113 άτομα.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ/Γαλλικό

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows Vista/Server 2008 Windows Vista/Server 2008
  • Browser:
  • Firefox 3.0.10 Firefox 3.0.10
    • Thailand
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #148 στις: Ιουνίου 02, 2009, 17:08:38 μμ »
Βραζιλιάνικο αεροσκάφος που παίρνει μέρος στις έρευνες για τον εντοπισμό του μοιραίου Airbus A 330 της Air France, που μετέφερε 231 επιβαίνοντες, εντόπισε συντρίμμια στον Ατλαντικό ωκεανό.

Καθίσματα και άλλα αντικείμενα βρέθηκαν 650 χιλιόμετρα βορειοανατολικά της νήσου Fernando do Noronha στη Βραζιλία, σύμφωνα με την Πολεμική Αεροπορία της χώρας.

Μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί ότι πρόκειται για κομμάτια του συγκεκριμένου αεροσκάφους, ωστόσο γνωστοποιήθηκε πως εντοπίστηκε ένα αεροπορικό κάθισμα, καθώς και μικρά λευκά μεταλλικά κομμάτια και ίχνη από λάδια και κηροζίνη, η οποία χρησιμοποιείται ως καύσιμο στα αεροπλάνα.

«Για να γίνει πλήρης επιβεβαίωση της ταυτότητας του αεροσκάφους πρέπει να εντοπιστεί τουλάχιστον ένα κομμάτι με αριθμό σειράς, ένα στοιχείο αναγνώρισης», όπως είπε ο εκπρόσωπος της Πολεμικής Αεροπορίας της Βραζιλίας, Zorge Amaral.

Το Airbus A 330 της γαλλικής εταιρίας κατευθυνόταν από τη Βραζιλία προς το Παρίσι, όταν χάθηκε μυστηριωδώς από τα ραντάρ το πρωί της Δευτέρας εν μέσω καταιγίδας. Νωρίτερα, ο υπουργός Άμυνας της Γαλλίας, Hervé Morin δήλωσε ότι «για όσο διάστημα είναι αναγκαίο» θα συνεχισθούν οι έρευνες για τον εντοπισμό του γαλλικού αεροσκάφους.

Ζούγκλα

Αποσυνδεδεμένος ladybirdsstar

  • *****
  • Μηνύματα: 1158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 3.0.10 Firefox 3.0.10
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #149 στις: Ιουνίου 02, 2009, 18:40:27 μμ »
Εκτιμήσεις μετά την εξαφάνιση
Λίγο, αν όχι καθόλου, κινδυνεύουν τα αεροπλάνα από τους κεραυνούς


Το μέσο επιβατικό τζετ πλήττεται από κεραυνό μια φορά κάθε 1.000 ώρες, ωστόσο οι ξαφνικές ηλεκτρικές εκκενώσεις δεν μπορούν από μόνες τους να οδηγήσουν σε συντριβή, εκτιμούν ειδικοί έπειτα από την εξαφάνιση του γαλλικού Airbus στον Ατλαντικό.
Οι κεραυνοί «θα μπορούσαν να προκαλέσουν διάφορες βλάβες, λιγότερο ή περισσότερο σοβαρές, όμως από ό,τι γνωρίζω δεν έχουν αναφερθεί περιστατικά με αεροπλάνο που ανατινάχθηκαν» δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Ιβ Ντεσαγιέ της ένωσης Γάλλων πιλότων.
Οι εκκενώσεις «θα μπορούσαν να προκαλέσουν μηχανικό πρόβλημα, θα μπορούσαν να τρυπήσουν το αεροσκάφος, συνήθως όμως μπορεί να συνεχίσει να πετά» συμφώνησε ο Βινσέν Φαβ, εμπειρογνώμων αεροπορικών ατυχημάτων.
Ο κίνδυνος είναι μικρός επειδή τα σημερινά αεροπλάνα διαθέτουν εφεδρικά ηλεκτρονικά συστήματα, ορισμένα από αυτά μονωμένα, και επειδή αποτελούνται εξωτερικά από αλουμίνιο, ένα αγώγιμο υλικό που δρα ως κλωβός Φάραντεϊ, εμποδίζοντας την εκκένωση να διαπεράσει εγκάρσια την άτρακτο.

Στα αεροπορικά χρονικά έχουν καταγραφεί δυστυχήματα στα οποία οι κεραυνοί έπαιξαν πιθανώς σημαντικό ρόλο: Στις 22 Ιουνίου 2000, το αεροπλάνο Yun 7 της κινεζικής Wuhan Airlines παρέσυρε στο θάνατο 49 άτομα όταν χτυπήθηκε από αστραπή, σύμφωνα τουλάχιστον με το πόρισμα των κινεζικών αρχών. Στις 5 Μαΐου 2007, ένα Boeing 737-800 της Kenyan Airways συνετρίβη ενώ πετούσε προς το Καμερούν και χτυπήθηκε από κεραυνό εν μέσω θύελλας.

Air France: «Αλλεπάλληλα τεχνικά προβλήματα»

Όσον αφορά την εξαφάνιση του A300-200 και των 228 επιβαινόντων του την 1η Ιουνίου, η Air France ανακοίνωσε ότι το τζετ χτυπήθηκε πιθανώς από κεραυνό, χωρίς όμως να είναι σαφές αν αυτή ήταν η αιτία των πολλαπλών τεχνικών προβλημάτων.
«Μια διαδοχή 12 τεχνικών μηνυμάτων», τα οποία μετέδωσε το αεροπλάνο πριν χαθεί έξω από τις ακτές τις Βραζιλίας, δείχνει ότι «αρκετά ηλεκτρικά συστήματα βρίσκονταν εκτός λειτουργίας», προκαλώντας «μια εντελώς πρωτοφανή κατάσταση στο αεροπλάνο» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Air France Πιέρ Ανρί-Γλουρζόν.
Αλλοι ειδικοί επισήμαναν ότι το Airbus χρειάστηκε να πετάξει μέσα από μια θύελλα που έφτανε σε ύψος τα 50.000 πόδια, ψηλότερα ό,τι μπορούν να πετάξουν τα επιβατικά τζετ.

Σύμφωνα με το γαλλικό Εθνικό Γραφείο Αεροδιαστημικής Έρευνας (ONERA), τα αεροπλάνα πλήττονται από κεραυνούς κάθε 1.000 ώρες κατά μέσο όρο.
Οι κεραυνοί μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα επικίνδυνοι, η εμπειρία μπορεί πάντως να είναι τρομακτική για τους επιβάτες: «Συχνά είναι εντυπωσιακό, κάνει μεγάλο θόρυβο και συνήθως το ηλεκτρικό ρεύμα κόβεται, αλλά, όπως συμβαίνει και στο σπίτι, η ασφάλεια πέφτει και μόλις την ανεβάσεις όλα λειτουργούν και πάλι» εξηγεί ο Φρανσουά Γκρανζιέ, ένας άλλος εμπειρογνώμονας αεροπορικών ατυχημάτων.
Ορισμένα νεώτερα αεροπλάνα, όπως το 787 Dreamliner της Boeing, αποτελούνται εξωτερικά από σύνθετα υλικά άνθρακα αντί από αλουμίνιο, γι' αυτό και η άτρακτος έχει ενισχυθεί με ένα εσωτερικό μεταλλικό πλέγμα που εμποδίζει την εκκένωση να τη διαπεράσει.

Newsroom ΔΟΛ
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1019700&lngDtrID=252