Καλώς ορίσατε,
Επισκέπτης
. Παρακαλούμε
συνδεθείτε
ή
εγγραφείτε
.
1 ώρα
1 μέρα
1 εβδομάδα
1 μήνας
Χωρίς όριο
Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αυτό τό topic
Αυτό τό board
Όλο τό forum
Google
Αρχική
Φόρουμ
Βοήθεια
Αναζήτηση
Ημερολόγιο
Επικοινωνία
Σύνδεση
Εγγραφή
thai.gr
»
ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
»
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ-ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ-ΤΙΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
(Συντονιστής:
karabε
) »
Nέα από αερομεταφορές
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Αναζήτηση
Σελίδες:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
67
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Nέα από αερομεταφορές (Αναγνώστηκε 532801 φορές)
0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
lostromos
ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
Μηνύματα: 4351
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #60 στις:
Νοεμβρίου 30, 2008, 00:02:15 πμ »
Το ένα από τα δύο «μαύρα κουτιά» του αεροσκάφους Airbus τύπου Α320, που κατέπεσε στη Μεσόγειο προχθές Πέμπτη, εντοπίστηκε τελικά σήμερα και ετέθη ήδη στη διάθεση των ανακριτών της υπόθεσης.
Στο «μαύρο κουτί», ακούγονται οι συνομιλίες στο πιλοτήριο του αεροσκάφους καθώς και διαφορετικής προέλευσης θόρυβοι, όπως ανακοινώθηκε από την εισαγγελία του Περπινιάν, η οποία διενεργεί την ανάκριση για την υπόθεση.
Αναφέρθηκε, στο μεταξύ, από καλά πληροφορημένες πηγές ότι, και το άλλο «μαύρο κουτί», μ' όλες τις παραμέτρους της πτήσης, «έχει εντοπιστεί».
«Με τη μελέτη όλων των καταγεγραμμένων στοιχείων» της μοιραίας πτήσης, μπορεί «να διαλευκανθούν τα αίτια της συντριβής», εκτιμάται αρμοδίως. Το αεροσκάφος, που κατέπεσε, είχε «ηλικία» μόνον τριών ετών κι αφού είχε πραγματοποιήσει μία περίπου δίωρη εκπαιδευτική πτήση, βρισκόταν στη φάση της τελικής προσέγγισής του στο γαλλικό αεροδρόμιο του Περπινιάν.
Λεπτά, μόνο, πριν το μοιραίο συμβάν, έγινε μάλιστα μία κανονική επικοινωνία του πύργου ελέγχου στο Περπινιάν με το πιλοτήριο του «Airbus». «Σήμα κινδύνου» δεν εξέπεμψε ποτέ το πιλοτήριο. Ο βυθός στη θαλάσσια περιοχή του αναπάντεχου αεροπορικού δυστυχήματος έχει βάθος περίπου 40 μέτρα.
«Σαν βράχος», έπεσε γρήγορα το μεγάλο αεροπλάνο στη θάλασσα, αφηγήθηκε ένας αυτόπτης μάρτυρας εν μέσω, μάλιστα, καλών γενικώς μετεωρολογικών συνθηκών.
Πάντως, εικάζεται ότι μπορεί το αεροπορικό δυστύχημα να προκάλεσε ο παγετός, που πιθανόν να δυσχέρανε την ομαλή λειτουργία του πηδαλίου του αεροπλάνου, ή των πτερυγίων για ανάσχεση (φλαπς) στα φτερά του.
«Αναρίθμητα μικρά τμήματα του αεροπλάνου» έχουν εντοπιστεί από τα καταδυτικά συνεργεία, μεταδίδεται από τα τοπικά γαλλικά ΜΜΕ. Προστίθεται ότι δύο πτώματα ανασύρθηκαν στην επιφάνεια της Μεσογείου, αλλά στο αεροπλάνο -νοικιαζόταν με leasing στην εταιρεία Air Zealand- επέβαινε συνολικά επταμελές πλήρωμα.
πηγη:kathimerini.gr
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #61 στις:
Δεκεμβρίου 01, 2008, 15:45:50 μμ »
Ρώσος επιβάτης, ελληνικής καταγωγής, επιχείρησε να καταλάβει αεροσκάφος της εταιρίας «Τρανσαερο», ενώ εκτελούσε την πτήση Βαραντέρο-Μόσχα, με 208 επιβάτες και 11μελές πλήρωμα.
Όπως αναφέρουν τα ρωσικά ΜΜΕ, ο Ηλίας Τσουλφάς, όταν επιβιβάστηκε στο αεροπλάνο, ήταν ήδη μεθυσμένος. Στη διάρκεια της πτήσης, κατευθύνθηκε στη καμπίνα του κυβερνήτη και απαίτησε, απειλώντας, την αλλαγή πορείας του αεροσκάφους με κατεύθυνση προς την Ελλάδα, την οποία, όπως ο ίδιος δήλωσε, θεωρεί πατρίδα του.
Τα μέλη του πληρώματος συνέλαβαν και έδεσαν τον μεθυσμένο επιβάτη στην καρέκλα του για το υπόλοιπο της πτήσης. Τον παρέδωσαν στην αστυνομία μόλις αποβιβάστηκαν στο αεροδρόμιο DOMODEDOVΟ της Μόσχας.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο «ΡΙΑ Νόβοστι», οι αστυνομικοί, αφού εξακρίβωσαν τα στοιχεία του «αεροπειρατή» και ανακάλυψαν ότι είχε διπλή υπηκοότητα (ρωσική και ελληνική), του επέβαλαν χρηματικό πρόστιμο και τον άφησαν ελεύθερο.
Follow @thaigr
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #62 στις:
Δεκεμβρίου 06, 2008, 03:17:09 πμ »
Η Aegean συνεχίζει την αναπτυξιακή δυναμική της, με στόχο πάντα την πληρέστερη κάλυψη των αναγκών της αγοράς και την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών στο επιβατικό κοινό. Με την έναρξη του θερινού της προγράμματος το 2009 ενισχύει το δίκτυό της προσθέτοντας επιπλέον Ευρωπαϊκούς προορισμούς από Αθήνα. Η εταιρεία προσθέτει στο δίκτυό της 5 δημοφιλείς προορισμούς: Βρυξέλλες, Βερολίνο, Βαρκελώνη, Βιέννη και Βενετία. Οι προορισμοί αυτοί έρχονται να συμπληρώσουν την πρόσφατη προσθήκη για Παρίσι με δύο καθημερινές πτήσεις, την τρίτη καθημερινή πτήση προς Λονδίνο καθώς και την πτήση προς Ντίσελντορφ από την Αθήνα.
Όλες οι πτήσεις των παραπάνω δρομολογίων θα εκτελούνται αποκλειστικά με τα ολοκαίνουργια Airbus A320/321, των οποίων ο αριθμός μέχρι τον Μάϊο του 2009 θα ανέλθει στα 21 αεροσκάφη, με 10 επιπλέον παραλαβές από τον Νοέμβριο του 2008 έως τον Μάϊο του 2009.
Με την προσθήκη των 5 νέων προορισμών το δίκτυο της Aegean θα καλύπτει 47 δρομολόγια στο εξωτερικό και στο εσωτερικό πραγματοποιώντας πάνω από 200 συνολικά πτήσεις ημερησίως το Καλοκαίρι του 2009, ξεπερνώντας έτσι τον μέγιστο αριθμό 150 πτήσεων την ημέρα που πραγματοποιούσε τον Χειμώνα του 2008. Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα πτήσεων έχει σχεδιασθεί κατάλληλα ώστε οι συνδέσεις με τα 23 δρομολόγια της AEGEAN στο εσωτερικό της χώρας, να είναι εφικτές με μικρό χρόνο παραμονής στο αεροδρόμιο της Αθήνας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, κ. Δημήτρης Γερογιάννης, τόνισε: "Με τις νέες πτήσεις μας σε 5 δημοφιλείς προορισμούς καλύπτουμε πλέον τις μεγάλες χώρες της Ευρώπης. Τον Μάϊο του 2008 ξεκινήσαμε πτήσεις προς το Λονδίνο, τον μεγαλύτερο προορισμό από Ελλάδα ενώ πριν λίγες ημέρες προσθέσαμε στο δίκτυό μας και το Παρίσι. Ευχαριστούμε πολύ το επιβατικό κοινό για την θερμή υποδοχή που μας επιφύλαξε στις νέες μας αυτές προσπάθειες. Πιστεύουμε ότι με την επένδυσή μας στη προσπάθεια για συνεχή εξέλιξη των υπηρεσιών μας, το επιβατικό κοινό θα ανταποκριθεί εξίσου θετικά και στα νέα αυτά δρομολόγια".
Η Aegean συνεχίζει τις προσπάθειές της για την διασφάλιση δικαιωμάτων πτήσης για το καλοκαίρι του 2009 σε προορισμούς εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, που ελέγχονται από διακρατικές συμφωνίες όπως η Κωνσταντινούπολη, το Τελ Αβίβ, κ.ά. Τα δρομολόγια εξωτερικού / εσωτερικού που θα καλύπτει η Aegean στο Θερινό Πρόγραμμα του 2009 είναι τα ακόλουθα: 1. ΑΘΗΝΑ – ΛΟΝΔΙΝΟ, 3 πτήσεις καθημερινά 2. ΑΘΗΝΑ – ΠΑΡΙΣΙ, 2 καθημερινές πτήσεις 3. ΑΘΗΝΑ – ΛΑΡΝΑΚΑ, 4 πτήσεις καθημερινά 4. ΑΘΗΝΑ - ΜΟΝΑΧΟ, 2 πτήσεις καθημερινά 5. ΑΘΗΝΑ - ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ, 1 πτήση καθημερινά 6. ΑΘΗΝΑ - ΝΤΙΣΕΛΝΤΟΡΦ, 6 πτήσεις την εβδομάδα 7. ΑΘΗΝΑ – ΡΩΜΗ, 2 πτήσεις καθημερινά 8. ΑΘΗΝΑ – ΜΙΛΑΝΟ, 2 πτήσεις καθημερινά 9. ΑΘΗΝΑ – ΣΟΦΙΑ, 10 πτήσεις την εβδομάδα 10. ΑΘΗΝΑ – ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ, 12 πτήσεις την εβδομάδα 11. ΑΘΗΝΑ – ΚΑΪΡΟ, 5 φορές την εβδομάδα 12. ΑΘΗΝΑ - ΤΙΡΑΝΑ, 6 πτήσεις την εβδομάδα 13. ΝΕΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ Αθήνα – Βρυξέλλες, 1 πτήση καθημερινά 14. ΝΕΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ Αθήνα – Βερολίνο, 6 φορές την εβδομάδα 15. ΝΕΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΑθήνα - Βιέννη, 5 φορές την εβδομάδα 16. ΝΕΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΑθήνα – Βαρκελώνη, 5 φορές την εβδομάδα 17. ΝΕΟ Αθήνα – Βενετία, έως 3 φορές την εβδομάδα (εποχικό δρομολόγιο) 18. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΜΟΝΑΧΟ, 2 πτήσεις την ημέρα 19. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ, 1 καθημερινή πτήση 20. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ, 1 καθημερινή πτήση 21. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΝΤΙΣΕΛΝΤΟΡΦ, 1 καθημερινή πτήση 22. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΑΡΝΑΚΑ, 1 καθημερινή πτήση 23. ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΛΑΡΝΑΚΑ, εποχικό δρομολόγιο, 2 πτήσεις την εβδομάδα 24. ΡΟΔΟΣ – ΛΑΡΝΑΚΑ, εποχικό δρομολόγιο, 2 πτήσεις την εβδομάδα
Δρομολόγια εσωτερικού
1. ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, 12 πτήσεις την ημέρα 2. ΑΘΗΝΑ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ, 8 πτήσεις την ημέρα 3. ΑΘΗΝΑ – ΡΟΔΟΣ, 6 πτήσεις την ημέρα 4. ΑΘΗΝΑ – ΧΑΝΙΑ, έως 5 πτήσεις την ημέρα 5. ΑΘΗΝΑ - ΜΥΚΟΝΟΣ έως 5 πτήσεις την ημέρα 6. ΑΘΗΝΑ – ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, έως 5 πτήσεις την ημέρα 7. ΑΘΗΝΑ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ, 3 πτήσεις την ημέρα 8. ΑΘΗΝΑ – ΧΙΟΣ, 2 πτήσεις την ημέρα 9. ΑΘΗΝΑ – ΣΑΜΟΣ, 2 πτήσεις την ημέρα 10. ΑΘΗΝΑ – ΚΩΣ, έως 3 πτήσεις την ημέρα 11. ΑΘΗΝΑ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ, 2 πτήσεις την ημέρα 12. ΑΘΗΝΑ – ΚΑΒΑΛΑ, 1 καθημερινή πτήση 13. ΑΘΗΝΑ – ΙΩΑΝΝΙΝΑ, 1 καθημερινή πτήση 14. ΑΘΗΝΑ – ΚΕΡΚΥΡΑ, 2 πτήσεις την ημέρα 15. ΑΘΗΝΑ – ΛΗΜΝΟΣ, 1 καθημερινή πτήση 16. ΑΘΗΝΑ – ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ, έως 1 πτήση την ημέρα 17. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ, έως 2 πτήσεις την ημέρα 18. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΧΑΝΙΑ, 4 πτήσεις την εβδομάδα 19. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΡΟΔΟΣ, 1 καθημερινή πτήση 20. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ, 3 πτήσεις την εβδομάδα 21. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΚΩΣ, έως 2 φορές την εβδομάδα (εποχικό δρομολόγιο) 22. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΜΥΚΟΝΟΣ, έως 3 πτήσεις την εβδομάδα (εποχικό δρομολόγιο) 23. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, έως 4 πτήσεις την εβδομάδα (εποχικό δρομολόγιο)
Follow @thaigr
Jello Biafra
Ειδικός
Συντονιστής
Μηνύματα: 371
Φύλο:
Pattaya is the end of the road
OS:
Windows XP
Browser:
Microsoft Internet Explorer 7.0
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #63 στις:
Δεκεμβρίου 19, 2008, 12:22:25 μμ »
Τυχεροι οι επιβατες της Ται που πετουσαν στις 15/12 απο Αθηνα αφου η πτηση ηταν υπεραριθμη ???και προταθηκε σε μερικους να ταξιδεψουν με Εmirates με 2 στασεις
και να παρουν πισω το ποσο των 600 ευρω
οι φιλοι μου παντως αρνηθηκαν
After 10 years in Thailand, I don't have the spirit anymore to go back.
Frans Vilenick
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows XP
Browser:
Firefox 3.0.5
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #64 στις:
Δεκεμβρίου 19, 2008, 14:29:56 μμ »
Επ`ευκαιρία των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και με αφορμή τη μαζική μετακίνηση εκδρομέων, αεροπορικώς, στο εσωτερικό της χώρας και το εξωτερικό, η ΥΠΑ υπενθυμίζει σε όλους τους ταξιδιώτες ότι έχουν δικαιώματα ισχυρώς κατοχυρωμένα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και Διεθνείς Συμβάσεις. Συγκεκριμένα, σε περίπτωση ματαίωσης, ακύρωσης ή καθυστέρησης της πτήσης τους οι επιβάτες δικαιούνται χρηματική αποζημίωση, ανάπαυση, φαγητό ή και επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου τους. Αν η εταιρεία αρνηθεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της που απορρέουν από τον Κανονισμό 261/2004 της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τότε εκείνοι που αδικούνται μπορούν και πρέπει να απευθύνονται στην ΥΠΑ, αρχικά στον αρμόδιο αερολιμενάρχη και, αν χρειαστεί, στην Κεντρική Υπηρεσία, η οποία θα αναλάβει να επιλύσει το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί.
Τα βασικά που πρέπει να γνωρίζουν οι ταξιδιώτες είναι τα εξής: - Aρνηση επιβίβασης: Τα ποσά που προβλέπονται ως αποζημίωση είναι τα εξής: 250€ για πτήσεις μικρότερες των 1.500 χλμ. 400€ για πτήσεις από 1500 έως 3.500 χλμ. 600€ για πτήσεις μεγαλύτερες των 3.500 χλμ. - Ακύρωση πτήσης: Επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου, γεύμα, κατάλυμα και επικοινωνιακές διευκολύνσεις. Αποζημίωση ή δυνατότητα μεταφοράς με άλλη πτήση. - Μεγάλες καθυστερήσεις: Κατάλυμα, γεύμα και αν η καθυστέρηση υπερβαίνει τις 5 ώρες, δυνατότητα επιστροφής του αντιτίμου του εισιτηρίου. - Απώλεια ή καταστροφή αποσκευών: Δυνατότητα διεκδίκησης μέχρι 1000 SDR (1SDR=1,18€).
Στην ανακοίνωσή της, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας καλεί όλους τους επιβάτες που ενδεχομένως θα αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα, να μη μείνουν απαθείς και να καταγγείλουν την ταλαιπωρία τους.
Follow @thaigr
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows XP
Browser:
Firefox 3.0.5
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #65 στις:
Δεκεμβρίου 19, 2008, 14:30:45 μμ »
Τη δυνατότητα επικοινωνίας εν πτήση με πλήρη ασφάλεια προσφέρει πρώτη στους συνδρομητές της η WIND Ελλάς σε συνεργασία με τα δίκτυα Aeromobile και OnAir. Η παροχή της υπηρεσίας διατίθεται σε όλους τους συνδρομητές WIND που ταξιδεύουν με αεροσκάφη, με εγκατεστημένο τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό.
Μέσω της υπηρεσίας οι συνδρομητές της WIND μπορούν να διατηρούν επαφή με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους τους, αλλά και να διεκπεραιώνουν επαγγελματικά θέματα, ακόμα και όταν βρίσκονται σε πτήση.
Η WIND Ελλάς προσφέρει στους επιβάτες τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ή να δέχονται κλήσεις και SMS χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο στο αεροσκάφος εξίσου εύκολα όπως όταν είναι στο έδαφος. Επιπλέον, μπορούν να αποστέλλουν και λαμβάνουν e-mail όπως και να πλοηγούνται στο Internet.
Η συνεργασία της WIND με τα δίκτυα Aeromobile και OnAir της εξασφαλίζει πρόσβαση σε αεροσκάφη μεγάλων αεροπορικών εταιρειών, όπως Quantas, Malaysia Airlines, Emirates και TAP, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών της. Το κόστος της υπηρεσίας εμπίπτει στις χρεώσεις περιαγωγής για δορυφορικά δίκτυα.
Follow @thaigr
lostromos
ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
Μηνύματα: 4351
OS:
Windows Vista
Browser:
Microsoft Internet Explorer 7.0
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #66 στις:
Δεκεμβρίου 21, 2008, 21:09:50 μμ »
Επιβατικό αεροσκάφος τύπου Boeing 737 της εταιρίας Continental Airlines με 107 επιβάτες και πέντε μέλη πληρώματος ξέφυγε από τον διάδρομο απογείωσης κι έπιασε φωτιά στο Ντένβερ του Κολοράντο το απόγευμα του Σαββάτου.
Δεκάδες άνθρωποι τραυματίσθηκαν στο ατύχημα που σημειώθηκε λίγο πριν το αεροσκάφος απογειωθεί, στις 6:18 (03:18 ώρα Ελλάδας), και 38 διακομίσθηκαν σε νοσοκομεία, δήλωσε εκπρόσωπος του αεροδρομίου. Το αεροπλάνο της Κοντινένταλ επρόκειτο να μεταβεί στο Χιούστον του Τέξας.
Δεν υπήρξε κανένας θάνατος και κανένας από τους τραυματισμούς δεν είναι σοβαρός, σύμφωνα με την εκπρόσωπο. Το αεροδρόμιο παρέμεινε ανοικτό. Η αιτία του ατυχήματος παραμένει άγνωστη, είπε η ίδια. Οι καιρικές συνθήκες ήταν καλές.
πηγη:kathimerini.gr
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows XP
Browser:
Firefox 3.0.5
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #67 στις:
Δεκεμβρίου 24, 2008, 04:37:08 πμ »
Τετάρτη, 24 Δεκεμβρίου 2008
Συνεδρίασε σήμερα η Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων, αποτελούμενη από τους υπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών κ. Γιώργο Αλογοσκούφη ως προέδρου, Ανάπτυξης κ. Χρήστο Φώλια, Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας κα Φάνη Πάλλη-Πετραλιά και Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κωστή Χατζηδάκη. Η ΔΕΑ ενημερώθηκε από τους συμβούλους του Ελληνικού Δημοσίου και ενέκρινε τη συνέχιση της διαδικασίας αποκρατικοποίησης της Ολυμπιακής. Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπ. Οικονομικών, η διαδικασία αποκρατικοποίησης εισέρχεται στη φάση της κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών από τους υποψήφιους επενδυτές για τους τρεις διαγωνισμούς που αφορούν τους τομείς του πτητικού έργου, της επίγειας εξυπηρέτησης και της συντήρησης και επισκευής αεροσκαφών.
Μετά τη συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων και τη σχετική εισήγηση των τεσσάρων επενδυτικών συμβούλων της Κυβέρνησης (Lazard, Alpha Bank, Emporiki Bank, NBGI) οι υποψήφιοι επενδυτές που κατέθεσαν μη δεσμευτικές προσφορές είναι επτά για την εταιρεία που θα αναλάβει το πτητικό έργο της νέας Ολυμπιακής, επτά για την νέα εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης και 3 για την νέα εταιρεία τεχνικής βάσης.
Στη συνέχεια παρατίθενται κατά αλφαβητική σειρά τα ονόματα όλων των σχημάτων που κατέθεσαν μη δεσμευτική προσφορά και συνεχίζουν στην επόμενη φάση. - "Πάνθεον" Εταιρεία Επίγειας Εξυπηρέτησης Εταιρεία Τεχνικής Βάσης - Athens Airways - SkyOne Eurocorp JV (Air Mediterranee - Vernicos Group - International Investors) Eurocorp JV (Air Mediterranee - Vernicos Group - International Investors) - Chrysler Aviation Fouad Al Ghanim Group Fouad Al Ghanim Group - Eurocorp JV (Air Mediterranee - Vernicos Group - International Investors) Goldair PCP Capital Partners - Fouad Al Ghanim Group - Gainjet Hellenic Cargo Group -Klesch & Co. P&P Private Bank - PCP Capital Partners - Etihad Airways PCP Capital Partners - Sky Europe Swissport
Οι υποψήφιοι έχουν προθεσμία έως τις 30 Ιανουαρίου να καταθέσουν τις δεσμευτικές τους προσφορές. Η όλη διαδικασία έχει ελεγχθεί και εγκριθεί από τον Επίτροπο Παρακολούθησης που τοποθετήθηκε από την Ελληνική Κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Follow @thaigr
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows XP
Browser:
Firefox 3.0.5
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #68 στις:
Ιανουαρίου 04, 2009, 13:47:23 μμ »
Το ευρωπαϊκό δικαστήριο αποφάνθηκε ότι οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να αποζημιώνουν τους επιβάτες τους όταν ακυρώνουν μια πτήση για τεχνικούς λόγους, εκτός και αν μπορούν να αποδείξουν ότι οι συνθήκες που προκάλεσαν την ακύρωση είναι ιδιόμορφες. Το δικαστήριο έκρινε ότι ιδιόμορφες συνθήκες είναι μόνο εκείνες που συμπεριλαμβάνουν ένα ελάττωμα της κατασκευάστριας εταιρείας του αεροπλάνου, ή ενέργειες δολιοφθοράς, ή τρομοκρατίας. Σε αντίθεση, τεχνικά προβλήματα που έρχονται στο φως κατά την συντήρηση του αεροσκάφους, ή αδυναμία συντήρησης, δεν απαλλάσσουν την αεροπορική εταιρεία από την υποχρέωση για αποζημίωση.
«Δεν αποκλείεται η πιθανότητα τα τεχνικά προβλήματα να χαρακτηρισθούν ως ΅ιδιόμορφες συνθήκεςΆ στο βαθμό που απορρέουν από εγγενή περιστατικά κατά την κανονική λειτουργία του αεροσκάφους και είναι πέρα από τον κανονικό έλεγχο», ανακοίνωσε το δικαστήριο. Η απόφαση του δικαστηρίου έγινε θετικά δεκτή από τη βρετανική τουριστική αγορά διότι όπως δήλωσαν αξιωματούχοι η ασφάλεια είναι πολύ σημαντικός παράγοντας στην αεροπορική βιομηχανία.
Συγχώνευση : Ιανουαρίου 05, 2009, 09:45:31 πμ
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η IATA, International Air Transport Association, οι αερομεταφορές τον Νοέμβριο του 2008 κατέγραψαν μεγάλα ποσοστά πτώσης με την επιβατική κίνηση να μειώνεται κατά 4,6%, ενώ εκείνη των φορτίων κατά 13,6%, γεγονός που είχε να συμβεί από την εποχή της κρίσης στον κλάδο λόγο της επίθεσης της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001.
«Ο τομέας συρρικνώνεται από κάθε άποψη» δήλωσε μεταξύ άλλων ο κ. Τζιοβάνι Μπισινιάνι, γενικός διευθυντής της IATA, προσθέτοντας ότι η ραγδαία κάμψη στην κίνηση θα μεταφραστεί σε τεράστιες ζημίες για τις εταιρείες το τέταρτο τρίμηνο.
Στην προσπάθεια τους οι αεροπορικές εταιρείες να επιβιώσουν από την κρίση και τις μεγάλες ζημίες που παρουσιάζουν, από την αρχή του 2008, προσπαθούν να αντλήσουν ρευστό πουλώντας μετοχές, εκδίδοντας ομόλογα, αλλά και πουλώντας ή διαθέτοντας προς ενοικίαση αεροσκάφη. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της AMR, μητρικής της American Airlines, η οποία έχει αντλήσει κεφάλαια ύψους 2 δισ. δολαρίων από την πώληση μετοχών, σκαφών αλλά και τη διάσπαση της μονάδας διαχείρισης χρήματος. Επίσης, η Southwest Airlines ανακοίνωσε ότι θα αντλήσει 350 εκατ. δολάρια από την πώληση και μίσθωση 10 σκαφών. Είχε ήδη αντλήσει άλλα 400 εκατ. δολάρια από την πώληση ομολόγων της. Το ισχυρότερο πλήγμα, έχουν δεχθεί μέχρι στιγμής οι αερομεταφορείς της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού, χωρίς πάντως η εικόνα να είναι ενθαρρυντική για αμερικανικές και ευρωπαϊκές εταιρείες.
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 05, 2009, 09:45:31 πμ από Oytopikos
»
Follow @thaigr
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows XP
Browser:
Firefox 3.0.5
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #69 στις:
Ιανουαρίου 15, 2009, 19:44:52 μμ »
Γιορτάζοντας τα 75 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα, η British Airways ανακοινώνει τη μεγαλύτερη προσφορά που έχει κάνει ποτέ για πτήσεις προς την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, με ειδικές τιμές προς όλους τους προορισμούς στους οποίους πετά η British Airways (Νέα Υόρκη, Βοστώνη, Μαϊάμι, Σικάγο, Σαν Φρανσίσκο, Ουάσιγκτον, Λος Aντζελες). Οι ειδικές τιμές ισχύουν για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν από Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέχρι και 31 Μαρτίου 2009, ενώ η αγορά του εισιτηρίου πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2009.
Οι επιβάτες της British Airways που ταξιδεύουν σε προορισμούς των ΗΠΑ μπορούν να συμπληρώνουν online τις επιπλέον πληροφορίες που απαιτούνται, ώστε να παρουσιαστούν απευθείας στην πύλη επιβίβασης, αποφεύγοντας κάθε άλλη χρονοβόρα διαδικασία. Παράλληλα, είναι πλέον σε θέση να απολαύσουν την εμπειρία των υπερσύγχρονων εγκαταστάσεων του Terminal 5 στο Heathrow. Οι επιβάτες δε συναντούν ουρές κατά το check-in, η ακρίβεια στις ώρες των πτήσεων είναι υποδειγματική και ο χρόνος παραλαβής των αποσκευών είναι ο ελάχιστος. Παράλληλα, το Terminal 5 στεγάζει ένα υπερσύγχρονο εμπορικό κέντρο και η απλοποίηση των διαδικασιών επιβίβασης αφήνει περισσότερο χρόνο για περιήγηση και ψώνια.
Follow @thaigr
thailandgr
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 8509
Φύλο:
OS:
Windows XP
Browser:
Firefox 3.0.5
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #70 στις:
Ιανουαρίου 15, 2009, 23:41:42 μμ »
Αεροπλάνο κατέπεσε σε ποτάμι της Νέας Υόρκης
Αεροσκάφος Airbus Α320 κατέπεσε στα παγωμένα νερά του ποταμού Χάντσον της Νέας Υόρκης με 135 επιβαίνοντες,
λίγα λεπτά μετά την απογείωσή του.
Σωστικές λέμβοι και επιβατικά πλοία βρίσκονται κοντά στο αεροπλάνο και προσπαθούν να ρυμουλκήσουν το αεροσκάφος,
στα φτερά του οποίου στέκονται οι επιβαίνοντες.
Το αεροσκάφος, που πραγματοποιούσε πτήση από το αεροδρόμιο «Λα Γκουάρντια» προς το Σάρλο, έχει μερικώς βυθιστεί.
Μέχρι στιγμής, τα αίτια της πτώσης του αεροπλάνου δεν έχουν διευκρινιστεί. Ωστόσο,
η Αμερικανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, εξετάζει το ενδεχόμενο, σμήνος πουλιών να χτύπησε στους κινητήρες του αεροσκάφους
Ολοι οι επιβατες ειναι σωοι ......
"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows XP
Browser:
Firefox 3.0.5
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #71 στις:
Ιανουαρίου 18, 2009, 04:31:49 πμ »
Follow @thaigr
Markos
ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
Μηνύματα: 1396
Φύλο:
OS:
Windows XP
Browser:
Chrome 1.0.154.43
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #72 στις:
Ιανουαρίου 19, 2009, 10:17:59 πμ »
Oytopike φοβερό το βιντεάκι!!!!!!!!
Η ζωή δε μετριέται από τις αναπνοές που παίρνουμε, αλλά από τα μέρη και τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!
Oytopikos
************
Γενικός συντονιστής
Μηνύματα: 11003
Φύλο:
สมน้ำหน้า
OS:
Windows XP
Browser:
Firefox 3.0.5
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #73 στις:
Ιανουαρίου 20, 2009, 13:49:53 μμ »
Την άδεια πτητικής εκμετάλλευσης (Air Operator Certificate – AOC) έλαβε στις 16 Ιανουαρίου από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) η εταιρεία Athens Airways. Η απόκτηση της άδειας πτητικής εκμετάλλευσης σηματοδοτεί την έναρξη των πτητικών λειτουργιών της εταιρείας, η οποία είναι έτοιμη για να ξεκινήσει τις πτήσεις της στα τέλη Ιανουαρίου 2009.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Athens Airways, κ. Σάκης Ανδριανόπουλος εξέφρασε την ικανοποίησή του για την απόκτηση της άδειας πτητικής εκμετάλλευσης. "Η απόκτηση του AOC σημαίνει πως μπορούμε πλέον να ξεκινήσουμε την εμπορική λειτουργία της εταιρείας, υλοποιώντας τα πλάνα που έχουμε σχεδιάσει εδώ και αρκετούς μήνες. Η πρώτη πτήση μας προγραμματίζεται για την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου, ενώ άμεσα αναμένουμε και την άφιξη του δεύτερου αεροσκάφους μας, προκειμένου να προσθέσουμε σε μικρό χρονικό διάστημα και νέους προορισμούς".
Tο πρώτο αεροσκάφος της Athens Airways ήρθε στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος της Αθήνας στις 16 Δεκεμβρίου 2008. Αποτελεί το πρώτο από τα τέσσερα αεροσκάφη που έχει παραγγείλει μέχρι στιγμής η εταιρεία και είναι Embraer 145.
Τα ERJs 145 είναι αεροσκάφη τύπου τζετ, 49 θέσεων, με μηχανές Rolls Royce. Είναι άκρως αξιόπιστα, ευέλικτα, χαμηλού οικονομικού ρίσκου και χαρακτηρίζονται ως ιδανικά για προορισμούς εντός της Ελλάδας, αλλά και σε κοντινές γειτονικές χώρες όπως είναι αυτοί που έχει επιλέξει για το ξεκίνημά της η Athens Airways, ενώ επίσης αποτελούν μία "έξυπνη" και ευέλικτη λύση ως charter.
Ο πρώτος προορισμός για την Athens Airways είναι η Αλεξανδρούπολη, ενώ στη συνέχεια, στη λίστα των προορισμών της εταιρίας, πρόκειται να προστεθούν η Θεσσαλονίκη, η Μυτιλήνη, η Ρόδος, η Μύκονος, η Σαντορίνη, τα Χανιά και το Ηράκλειο. Μέχρι το καλοκαίρι θα ακολουθήσουν και άλλα νησιά και μεγάλες πόλεις σε όλη την Ελλάδα, ενώ το πρόγραμμα περιλαμβάνει και πόλεις γειτονικών χωρών
Follow @thaigr
lostromos
ΜΕΛΟΣ Δ.Σ
Μηνύματα: 4351
OS:
Windows Vista
Browser:
Microsoft Internet Explorer 7.0
Nέα από αερομεταφορές
«
Απάντηση #74 στις:
Φεβρουαρίου 02, 2009, 18:51:16 μμ »
Αεροσκάφος των κυπριακών αερογραμμών Cyprus Airways πλαγιολίσθησε στην πίστα του αεροδρομίου του Χίθροου στο Λονδίνο και η ρόδα του βυθίστηκε στο χορτάρι, ανακοίνωσαν οι αρχές του αεροδρομίου.
Το αεροσκάφος μόλις είχε προσγειωθεί στις 08.30 ώρα Γκρίνουιτς και τροχοδρομούσε, όταν γλίστρησε στον χιονισμένο διάδρομο προσγείωσης. Δεν υπήρξαν τραυματισμοί από το συμβάν.
Στη συνέχεια, και οι δύο διάδρομοι προσγείωσης του Χίθροου έκλεισαν και όλες οι πτήσεις μέχρι τις 17.00 ώρα Γκρίνουιτς ματαιώθηκαν.
www.kathimerini.gr
Εκτύπωση
Αναζήτηση
Σελίδες:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
67
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
thai.gr
»
ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
»
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ-ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ-ΤΙΜΕΣ-ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
(Συντονιστής:
karabε
) »
Nέα από αερομεταφορές
Τα cookies μας βοηθούν να σας παρέχουμε καλύτερη εμπειρία περιήγησης. Εφόσον χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies από εμάς.
OK
Μάθετε περισσότερα