Αποστολέας Θέμα: Nέα από αερομεταφορές  (Αναγνώστηκε 520568 φορές)

0 μέλη και 39 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thailandgr

  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 8504
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 57.0 Firefox 57.0
    • Ταυλανδη - χωρα παραδεισος
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #960 στις: Δεκεμβρίου 09, 2017, 22:39:48 μμ »
Αεροσυνοδός απολύθηκε επειδή δοκίμαζε τα φαγητά των επιβατών

Μία αεροσυνοδός της κινεζικής αεροπορικής εταιρίας Urumqi Air απολύθηκε, γιατί δοκίμαζε τα φαγητά των επιβατών, πριν αυτά σερβιριστούν!
Το πρωτοφανές αυτό προέκυψε μετά βίντεο το οποίο λήφθηκε εν αγνοία της πεινασμένης αεροσυνοδού και η εταιρία με ανακοίνωσή της, προσπάθησε να διασώσει το γόητρό της.
Είπε ότι τα γεύματα ήταν αποφάγια που δεν προορίζονταν για τους επιβάτες, αλλά ωστόσο απέλυσε την αεροσυνοδό.

Φυσικά όπως μπορεί να δει κανείς και από το video που ακολουθεί, κάθε άλλο παρά αποφάγια είναι, απεναντίας αυτό που δοκιμάζει, όπως και όλα τα άλλα, είναι πλήρη πιάτα που δεν έχουν ακόμα σερβιριστεί...


"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 58.0 Firefox 58.0
    • Thailand
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #961 στις: Μαρτίου 14, 2018, 08:29:15 πμ »
Ερευνα σχετικά με τη συχνότητα των αεροπορικών ατυχημάτων πραγματοποίησε η ιστοσελίδα Airline Safety Performance, με πληροφορίες από την IATA και την Ascend Flight Global.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν τα στοιχεία της έρευνας για το 2017 από τις 41.800.000 πτήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε όλο τον κόσμο κατά το περασμένο έτος, καταγράφηκαν συνολικά μόλις 45 ατυχήματα, με μόνο 6 από αυτά να είναι θανατηφόρα με μόλις 2 από αυτά να αφορούν επιβατικές πτήσεις.

Έτσι, προκύπτει ότι η πιθανότητα να εμπλακεί κανείς σε αεροπορικό ατύχημα ως επιβάτης είναι 0.00009%.

airnews

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 59.0 Firefox 59.0
    • Thailand
Εξερράγη κινητήρας αεροσκάφους εν πτήσει- Νεκρή μία επιβάτης
« Απάντηση #962 στις: Απριλίου 18, 2018, 16:19:21 μμ »
Σε εσωτερική πτήση από τη Νέα Υόρκη στο Ντάλας, περίπου 20 λεπτά μετά την απογείωση, εξερράγη ο αριστερός κινητήρας του Boeing 737 της Southwest Airlines, που μετέφερε 144 άτομα.

Τα συντρίμμια χτύπησαν την άτρακτο του αεροσκάφους και κατέστρεψαν ένα παράθυρο, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή της μία επιβάτης. Οι διασώστες ανέφεραν επίσης επτά άλλους τραυματίες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η άτυχη επιβάτης είναι μια 43χρονη γυναίκα, μητέρα δύο παιδιών.

Όπως περιέγραψαν επιβάτες της πτήσης, όλα συνέβησαν ενώ το αεροσκάφος Boeing 737-700 βρισκόταν σε ύψος 32.500 ποδών.

Ξαφνικά άκουσαν μια έκρηξη από την αριστερή πλευρά του αεροσκάφος. Ένα θραύσμα έσπασε το παράθυρο δίπλα στο οποίο βρισκόταν η 43χρονη Τζένιφερ Ριόρνταν.

Ακολούθησαν στιγμές πανικού καθώς, όπως είπαν άλλοι επιβάτες,«η γυναίκα βρέθηκε έξω από το αεροσκάφος. Ένας άνδρας με καπέλο καουμπόι κατάφερε να την τραβήξει μέσα με τη βοήθεια ενός άλλου επιβάτη».


Ενας από τους επιβάτες έκανε live στο Facebook, καταγράφοντας την τρομακτική περιπέτεια. «Κάτι συμβαίνει με το αεροπλάνο μας! Φαίνεται ότι κατεβαίνουμε! Αναγκαστική προσγείωση!», ανέφερε ο Μάρτι Μαρτίνεζ στο Facebook, ενώ κατέγραφε άνδρα που προσπαθούσε να βάλει μια μάσκα οξυγόνου. Ο Μαρτίνεζ καθόταν δύο σειρές πίσω από το παράθυρο που έσπασε και περιέγραψε ότι η τρύπα «ρούφηξε» μια ηλικιωμένη γυναίκα που βρισκόταν στη θέση ακριβώς δίπλα. «Ρούφηξε τα χέρια και το σώμα της. Αλλοι προσπαθούσαν να την κρατήσουν, ενώ κάποιοι επιχειρούσαν να καλύψουν την τρύπα με μπουφάν και άλλα πράγματα, που πετάγονταν απευθείας έξω», δήλωσε στο CNN.

 

 



airnews

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 59.0 Firefox 59.0
    • Thailand
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #963 στις: Μαΐου 14, 2018, 15:58:57 μμ »
Ελυσαν το μυστήριο της πτήσης ΜΗ370 της Malaysia -Το έριξε εσκεμμένα ο πιλότος, όλα τα στοιχεία


Τέσσερα χρόνια μετά τη μυστηριώδη εξαφάνιση της πτήσης MH370 στα νερά -πιθανότατα- του Ινδικού Ωκεανού, ειδικοί της αεροπορίας έλυσαν το μυστήριο για το τι ακριβώς συνέβη και έπεσε το Boeing της Malaysia Airlines.

Η ομάδα των εμπειρογνωμόνων αυτών, η οποία παρουσίασε τα συμπεράσματά της στην αυστραλιανή εκπομπή 60 Μinutes, υποστηρίζει ότι οι 238 επιβαίνοντες έπεσαν θύματα του πιλότου Ζαχάρι Αμάντ Ζαχ, ο οποίος ήθελε να αυτοκτονήσει και γι' αυτό έριξε το Βoeing της Malaysia Airlines.

Υποστηρίζουν, δηλαδή, ότι η πτώση του αεροσκάφους ήταν μια σκόπιμη ενέργεια του πιλότου.

Όλοι οι εμπειρογνώμονες που εμφανίστηκαν στην αυστραλιανή εκπομπή συμφώνησαν ότι η πιθανότητα το αεροσκάφος να έπεσε από ατύχημα είναι «μία στο τρισεκατομμύριο», διευκρινίζοντας πως ο Ζαχάρι έριξε εσκεμμένα το αεροσκάφος.

Οι εμπειρογνώμονες, μάλιστα, κατάφεραν να αναπαραστήσουν τις τελευταίες στιγμές της πτήσης της Malaysia σε προσομοιωτή.

Ο ερευνητής Λάρι Βανς ανέφερε ότι πιστεύει πως «ο πιλότος αυτοκτόνησε» και γι' αυτό οδήγησε το αεροσκάφος σε ένα απομονωμένο σημείο για να το εξαφανίσει, προσθέτοντας πως «δυστυχώς δολοφόνησε, επίσης, όλους τους υπολοίπους (σ.σ.: 238 επιβαίνοντες) που βρίσκονταν στο αεροσκάφος και το έκανε εσκεμμένα».

Ο πρώην Αυστραλός υπουργός Μεταφορών Μαρτίν Ντολάν προσέθεσε: «Ηταν σχεδιασμένο, το έκανε εσκεμμένα».

Ενας Καναδός ερευνητή αεροπορικών δυστυχημάτων, ο Λάρι Βανς δήλωσε ότι πιστεύει ότι ο πιλότος Ζαχάρι έβαλε μάσκα οξυγόνου πριν αποσυμπιέσει το αεροπλάνο για να κάνει τους επιβάτες να λιποθυμήσουν και να μην έχουν τις αισθήσεις τους. «Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην πιστεύουμε ότι ο πιλότος δεν αποσυμπίεσε την καμπίνα».

Ο κ. Ντολάν απέρριψε το ενδεχόμενο να επρόκειτο για τρομοκρατική ενέργεια υποστηρίζοντας ότι αν όντως ήταν τρομοκρατική επίθεση, η οργάνωση θα είχε σπεύσει να αναλάβει την ευθύνη από την πρώτη στιγμή.

Οι εμπειρογνώμονες, πάντως, φάνηκαν να διαφωνούν στο κατά πόσο ο Ζαχάρι είχε τον έλεγχο του αεροσκάφους τη στιγμή που συνετρίβη στον ωκεανό. Ο Βανς δήλωσε ότι πιστεύει πως ο πιλότος σκόπιμα άφησε το αεροσκάφος να συντριβή μόνο του (πιθανότατα καθώς του τελείωσαν τα καύσιμα), ενώ ο Ντόλαν υποστηρίζει ότι τα στοιχεία δείχνουν ότι ο Ζαχάρι κατέβασε με σπειροειδείς κινήσεις το αεροσκάφος μέχρι που συνετρίβη στον ωκεανό.

Πώς έκρυψε το αεροσκάφος από τα ραντάρ

Επίσης, κατά τους ίδιους, σκόπιμη ήταν και η ενέργεια του Ζαχάρι να «εξαφανίσει» το αεροπλάνο, να το κρύψει από τα ραντάρ, πριν το ρίξει.

Οπως υποστηρίζουν οι εμπειρογνώμονες, ο Ζαχάρι έκανε μια προσεκτική σειρά ελιγμών, ζιγκ ζαγκ, κινούμενος ακριβώς πάνω στα σύνορα της Μαλαισίας με την Ταϊλάνδη με σκοπό να μην τον πιάσουν τα ραντάρ, να εξαφανίσει την πτήση ΜΗ 370 για πάντα και μετά ανενόχλητος και χωρίς να καταγράφονται οι κινήσεις του να καταρρίψει το αεροσκάφος.

Συγκεκριμένα, ο πιλότος και εκπαιδευτής Σάιμον Χάρντι υποστήριξε ότι ο Ζαχάρι απέφυγε τα στρατιωτικά ραντάρ μπαινοβγαίνοντας στα σύνορα της Μαλαισίας και της Ταϊλάνδης. «Καθώς το αεροσκάφος περνούσε από τη Μαλαισία και την Ταϊλάνδη, κινούνταν ακριβώς πάνω στα σύνορα, μπαινοβγαίνοντας εναλλάξ πάνω στις δύο χώρες, με αποτέλεσμα οι ελεγκτές να μην ενοχλούνται από αυτό το μυστηριώδες αεροσκάφος, σκεπτόμενοι, αφενός ο Μαλαισιανός '''ανήκει στη δικαιοδοσία της Ταϊλάνδης'' και αφετέρου ο Ταϊλανδός ''ανήκει στη δικαιοδοσία της Μαλαισίας''. Αν μου ανέθετε κάποιος να εξαφανίσω ένα αεροσκάφος θα έκανα ακριβώς το ίδιο πράγμα».

«Το γεγονός ότι έκανε κινήσεις ακριβείας, πολύ προσεκτική δουλεία μπαινοβγαίνοντας στα σύνορα, φαίνεται από το γεγονός ότι δεν τον έπιασαν τα στρατιωτικά ραντάρ καμίας χώρας και ούτε η Ταϊλάνδη ούτε η Μαλαισία σήκωσαν πολεμικά αεροσκάφη για αναχαιτίσουν το Boeing 777, όπως συμβαίνει όταν τα ραντάρ πιάνουν ένα αεροπλάνο που δεν γνωρίζουν, ένα αεροπλάνο που δεν έπρεπε κανονικά να περνάει από αυτό το σημείο και δεν αποκρίνεται».

Η χαμένη πτήση της Malaysia

Το μαλαισιανό αεροσκάφος πραγματοποιούσε μια πτήση από την Κουάλα Λουμπούρ στο Πεκίνο, στις 8 Μαρτίου 2014 όταν χάθηκε, με 239 επιβαίνοντες.

Η ανάλυση των δορυφορικών δεδομένων έδειξε ότι συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό, δυτικά της Αυστραλίας, καθώς ξέμεινε από καύσιμα, χιλιάδες μίλια μακριά από τον αρχικό του προορισμό.

Ορισμένα από τα συντρίμμια του Boeing 777 της Malaysia ξεβράστηκαν στις παραλίες του Ινδικού Ωκεανού.

Να σημειωθεί ακόμη ότι συντρίμμια που βρέθηκαν στη Μοζαμβίκη είναι σχεδόν σίγουρο ότι ανήκουν στην εξαφανισμένη πτήση ΜΗ370.

Γιατί έκανε την περίεργη στροφή

Ο κ.Χάρντι υποστηρίζει ακόμη ότι με αυτό το σενάριο αποκαλύπτεται και κάτι ακόμη που παρέμενε ανεξήγητο μέχρι σήμερα: Γιατί ο πιλότος Ζαχάρι έκανε μια απότομη στροφή προς τα τα βορειοανατολικά. Οπως υποστηρίζει ο Χάρντι, ο πιλότος έκανε τη στροφή ενώ πετούσε ακριβώς πάνω από τη γενέθλια πόλη του, την Πενάνγκ. Ο Χάρντι υποστηρίζει ότι έκανε τη στροφή αυτή ως αποχαιρετισμό στην Πενάγκ πριν οδηγήσει το Boeing στον νοτιανατολικό Ινδικο Ωκεανό σε ένα σημείο όπου ήξερε ότι το αεροσκάφος δεν θα μπορούσε να βρεθεί ποτέ.

«Το σκεφτόμουν για μεγάλο διάστημα, έψαχνα το λόγο για τον οποίο έκανε τη στροφή ο Ζαχάρι και σκεφτόμουν κάποια τεχνικά στοιχεία. Μετά από δυο μήνες σκέψης, βρήκα την απάντηση. Πιθανότατα η στροφή του προς τα αριστερά ήταν ένας μεγάλος συναισθηματικός αποχαιρετισμός στην γενέθλια πόλη του».

Γιατί μπορεί να έριξε το αεροσκάφος;

Ο πιλότος Ζαχάρι και ο συγκυβερνήτης Φαρίκ Αμπντούλ Χαμίντ, από τις πρώτες κιόλας μέρες μετά την εξαφάνιση του αεροσκάφους, θεωρήθηκαν ύποπτοι.

Από τις πρώτες κιόλας μέρες μετά τη συντριβή υπήρχαν φήμες ότι ο γάμος του Ζαχάρι είχε προβλήματα και ότι αποφάσισε να ρίξε το αεροσκάφος γιατί η γυναίκα του είχε αποφασίσει να τον αφήσει.

Μια άλλη θεωρία υποστήριζε ότι έκανε αεροπειρατία στο δικό του αεροπλάνο σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη φυλάκιση του αρχηγού της αντιπολίτευσης της Μαλαισίας Ανγουορ Ιμπραχίμ, με σκοπό να αποσταθεροποιήσει την κυβέρνηση του Ναγίμπ Ραζάκ.

Έξι ημέρες μετά την εξαφάνιση της πτήσης ΜΗ370, οι αρχές έκαναν φύλλο και φτερό τα σπίτια του πιλότου και του συγκυβερνήτη στην πρωτεύουσα της Μαλαισίας και κατάσχεσαν τους υπολογιστές τους, οι οποίοι περιείχαν στοιχεία που υποδεικνύουν ότι ο πιλότος Ζαχάρι είχε χρησιμοποιήσει λογισμικό προσομοίωσης πτήσης για να προετοιμαστεί για την αλλαγή πορείας του αεροσκάφους.

Οι αδελφές του Ζαχάρι είχαν  επανειλημμένα αρνηθεί και τις δύο θεωρίες, υποστηρίζοντας ότι ο γάμος του δεν αντιμετώπιζε προβλήματα και  ότι απλά δεν ήταν τόσο έξυπνος για να αποφύγει «όλους τους hi-tech δορυφόρους στον κόσμο».

Ο Τζον Ντόνσον, δικηγόρος που εκπροσωπεί εννιά οικογένειες θυμάτων της ΜΗ370 δήλωσε πρόσφατα στην News Corp Australia ότι υπάρχουν στοιχεία ότι το αεροσκάφος συνετρίβη εσκεμμένα. «Στην πτήση ΜΗ370 είχαμε έναν πιλότο που πετούσε από τη Μαλαισία στο Πεκίνο και ξαφνικά έκανε μια στροφή προς τα αριστερά. Τα αποδεικτικά στοιχεία ότι κάποιο μέλος του πληρώματος ευθύνεται για τη συντριβή του αεροσκάφους είναι πρόδηλα. Στην καμπίνα υπήρξε αποσυμπίεση, οι άνθρωποι πέθαναν από ασφυξία, ήταν μια προμελετημένη δολοφονία. Ήταν όλα σχεδιασμένα. Οι σοροί των νεκρών δεν βρέθηκαν ποτέ».

http://www.iefimerida.gr/news/416212/elysan-mystirio-tis-ptisis-mi370-tis-malaysia-erixe-eskemmena-o-pilotos-ola-ta-stoiheia

Αποσυνδεδεμένος thailandgr

  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 8504
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 61.0 Firefox 61.0
    • Ταυλανδη - χωρα παραδεισος
«Κανόνι» – σοκ στον τουρισμό! Κλείνουν airtickets και Tripsta
« Απάντηση #964 στις: Ιουνίου 28, 2018, 16:14:51 μμ »


- Απολύονται όλοι οι εργαζόμενοι της Tripsta και της airtickets μετά το λουκέτο των δυο εταιριών - Θα αποζημιωθούν κανονικά και θα τους δοθούν τα δεδουλευμένα ανακοινώθηκε - Αναστέλλεται η έκδοση εισιτηρίων - Τι θα γίνει με όσα έχουν εκδοθεί μέχρι στιγμής - Όλη η ανακοίνωση των δυο εταιριών


Οι πληροφορίες δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν. Και μαζί τους το χειρότερο σενάριο τόσο για τον ελληνικό τουρισμό όσο και (κυρίως) για εκατοντάδες εργαζόμενους. Η Tripsta και η airtickets βάζουν λουκέτο και ρίχνουν «κανόνι». Από χθες έγιναν 180 απολύσεις εργαζομένων και θα ακολουθήσουν κι άλλες, αφού θα απολυθούν όλοι οι εργαζόμενοι στο πλαίσιο της ριζικής αναδιάρθρωσης της εταιρίας. Υπενθυμίζεται ότι η Tripsta διαχειρίζεται δυο από τα πιο γνωστά online ταξιδιωτικά πρακτορεία στην Ελλάδα, καθώς εκτός από το airickets είχε και το Travelplanet24.

Οι δυο εταιρίες ανακοίνωσαν ότι όλοι οι εργαζόμενοι θα αποζημιωθούν και θα τους καταβληθούν τα δεδουλευμένα τους. Στην ανακοίνωσή τους, οι δυο εταιρίες αναφέρουν ότι τις προσεχείς μέρες βάζουν λουκέτο και γι’ αυτό θα αναστείλουν προσωρινά την έκδοση μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.

Ωστόσο, διευκρινίζουν ότι τα εισιτήρια που έχουν ήδη εκδοθεί και οι κρατήσεις όλων των πελατών συνεχίζουν να είναι σε πλήρη ισχύ.
Τι οδήγησε στο «λουκέτο»

Τις τελευταίες μέρες οι πληροφορίες που ήθελαν την Tripsta να μην μπορεί να ανταπεξέλθει στο οικονομικό άνοιγμα που φτάνει ακόμη και τα 70 εκατ. ευρώ, εντάθηκαν. Σε αυτό ήρθε να προστεθεί η αδυναμία λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου της Τravelplanet24, μια ανακοίνωση περί τεχνικών προβλημάτων στο airtickets.gr αλλά και οι αναρτήσεις στα social media περί μαζικών απολύσεων.

Η ανακοίνωση των δυο εταιριών επιβεβαιώνει ουσιαστικά το οικονομικό αδιέξοδο. Γίνεται λόγος για ριζική αναδιάρθρωση της λειτουργίας των Tripsta και airtickets. Και εξαπολύεται επίθεση σε εκείνους που είχαν λαμβάνειν. Οι δυο εταιρίες κάνουν λόγο για «αναίτια, πρωτοφανώς άδικη επιθετική και καταχρηστική συμπεριφορά», η οποία «αποστράγγισε αιφνίδια τα ταμειακά τους διαθέσιμα».

Αναφέρουν δε ότι είχε γίνει συμφωνία με την ΙΑΤΑ για μια πολύ ευνοϊκή ρύθμιση αποπληρωμής των υποχρεώσεών τους. Οι εταιρίες «φωτογραφίζουν» συγκεκριμένους συνεργάτες τους, που «προσδοκώντας σε πρόσκαιρα οφέλη», υπονόμευσαν τη συμφωνία.

«Με απαράδεκτο τρόπο έπληξαν την επιβίωση των δύο εταιρειών. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουν ένα τόσο ασφυκτικό πρόβλημα ρευστότητας, που κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργίας τους», αναφέρει η ανακοίνωση. Στην οποία προαναγγέλλεται και προσφυγή στη δικαιοσύνη «με όλα τα νομικά και δικαστικά μέσα».
Η ανακοίνωση της Tripsta και της airtickets

H Tripsta και η airtickets® ανακοινώνουν ότι τις προσεχείς ημέρες είναι υποχρεωμένες να προβούν σε ριζική αναδιάρθρωση της λειτουργίας τους και να αναστείλουν προσωρινά την έκδοση μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.

Παρά τις διαρκείς προσπάθειες των εταιρειών να αντεπεξέλθουν στην αναίτια και άδικη συμπεριφορά συνεργατών τους και συγκεκριμένα πολυεθνικών εταιρειών διαχείρισης συστημάτων κρατήσεων και διανομής εισιτηρίων, δυστυχώς η πρωτοφανώς άδικη, επιθετική και καταχρηστική συμπεριφορά απέναντί τους, αποστράγγισε αιφνίδια τα ταμειακά τους διαθέσιμα.

Το επιχειρηματικό πλάνο που εφαρμόστηκε, η περικοπή των δαπανών και η εξισορρόπηση των προβλημάτων ρευστότητας των εταιρειών οι οποίες έχουν μηδενικό τραπεζικό δανεισμό, είχαν ήδη αρχίσει να αποδίδουν θετικά αποτελέσματα και δημιούργησαν βάσιμες προοπτικές για την επιχειρηματική ανάκαμψή τους. Επιπλέον, η καινοτόμος συμφωνία που πέτυχαν οι εταιρείες με την ΙΑΤΑ – που εκπροσωπεί 290 αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο – και η πολύ ευνοϊκή ρύθμιση αποπληρωμής των υποχρεώσεών τους, ενίσχυσε ακόμη περισσότερο τη θετική έκβαση του εγχειρήματος.

Δυστυχώς, όμως, συγκεκριμένοι συνεργάτες, προσδοκώντας σε πρόσκαιρα οφέλη, αντί να σταθούν αρωγοί, υπονόμευσαν οποιοδήποτε σχεδιασμό και με απαράδεκτο τρόπο έπληξαν την επιβίωση των δύο εταιρειών. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουν ένα τόσο ασφυκτικό πρόβλημα ρευστότητας, που κατέστησε αδύνατη τη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργίας τους.

Είναι αυτονόητο ότι η Tripsta και η airtickets® στρέφονται εναντίον τους με όλα τα νομικά και δικαστικά μέσα και ευελπιστούν στη δικαίωσή τους από την ανεξάρτητη Δικαιοσύνη. Ωστόσο, η δικαστική διαδικασία είναι χρονοβόρος. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες, αφού εξάντλησαν κάθε δυνατή εναλλακτική λύση, οδηγήθηκαν στη δύσκολη απόφαση της αναδιάρθρωσης και της προς το παρόν αναστολής έκδοσης μελλοντικών αεροπορικών εισιτηρίων.

Πρώτο μέλημα των εταιρειών υπήρξε η πλήρης εξασφάλιση των δεδουλευμένων και όλων των νόμιμων αποζημιώσεων προς τους εργαζομένους τους και η εξόφληση όλων των υποχρεώσεών τους προς το Δημόσιο και τους ασφαλιστικούς οργανισμούς.

H Tripsta και η airtickets® ήταν και είναι οι μεγαλύτερες ελληνικές εταιρείες του κλάδου και οι μοναδικές που ανταγωνίστηκαν ευθέως τους πολυεθνικούς ανταγωνιστές τους, οι οποίοι άλλωστε θα είναι και οι μόνοι ωφελημένοι από τη σημερινή εξέλιξη.

Οι ιστότοποι των εταιρειών λειτουργούν και θα λειτουργούν κανονικά. Τα εκδοθέντα εισιτήρια και οι κρατήσεις όλων των πελατών συνεχίζουν να είναι σε πλήρη ισχύ.

Οι εργαζόμενοι και η διοίκηση των δύο εταιρειών, με σεβασμό προς τους πελάτες τους και προς την ιστορία τους, θα εργαστούν με αξιοπρέπεια και ευσυνειδησία και με μοναδικό μέλημα την εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Για κάθε εξέλιξη οι εταιρείες θα παράσχουν άμεση ενημέρωση προς όλους.
"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry

Αποσυνδεδεμένος android

  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7/Server 2008 R2 Windows 7/Server 2008 R2
  • Browser:
  • Chrome 67.0.3396.99 Chrome 67.0.3396.99
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #965 στις: Ιουνίου 29, 2018, 19:42:56 μμ »
Μια ερώτηση. Στον όμιλό της ανήκε και η TravelPlanet, η οποία πλέον μόνο ακτοπλοϊκά εισιτήρια έχει στον ιστότοπό της;

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 60.0 Firefox 60.0
    • Thailand
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #966 στις: Ιουνίου 30, 2018, 19:37:38 μμ »
Μια ερώτηση. Στον όμιλό της ανήκε και η TravelPlanet, η οποία πλέον μόνο ακτοπλοϊκά εισιτήρια έχει στον ιστότοπό της;

ναι

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 60.0 Firefox 60.0
    • Thailand
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #967 στις: Ιουλίου 11, 2018, 16:32:53 μμ »
 Μουδιασμένη είναι η αεροπορική και τουριστική αγορά μετά το δεύτερο μεγάλο λουκέτο στον κλάδο της μεταπώλησης των αεροπορικών εισιτήριων. Το πρώτο «κανόνι» ήταν πριν μερικά χρόνια από την Airfasttickets του Νίκου Κοκλώνη και τώρα ήρθε η σειρά της Tripsta (Travelplanet24, Airtickets, Tripsta.com) συμφερόντων των Γερμανών Φίλιππου Μπρίνκμαν και Κρίστοφ Κάιμ. Βέβαια, οι δύο περιπτώσεις είναι τελείως διαφορετικές, όσον αφορά στη ζημιά και στη ευθύνη.

Το οικονομικό αδιέξοδο της Tripsta οφείλεται στις συνεχείς προσφορές τιμών προς τους επιβάτες κοντά ή και κάτω του κόστους αγοράς των αεροπορικών εισιτηρίων, γεγονός που εξώθησε την εταιρεία στη συνεχή χρηματοδότηση για να εξασφαλίζει χρήματα ώστε να κλείνει προηγούμενα οικονομικά χρέη. Με απλά λόγια, «μπάλωνε» τα προηγούμενα χρέη, με συνεχή δανεισμό και αυτό γιατί πούλαγε σε πολλές περιπτώσεις, ακόμα χαμηλότερα και από τις ίδιες τις αεροπορικές εταιρείες!

Ποιος όμως έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για αυτό το «φέσι» και πώς έφτασε να χρωστάει τόσα πολλά η airtickets; Η ανεπάρκεια των αρχών της IATA; Ήδη από το 2015 οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της εταιρείας αυξάνονταν από 20 εκατομμύρια στα 40 εκατομμύρια και ακολούθως έφτασαν τα 50 στα τέλη του 2016 και ξεπέρασαν τα 72 φέτος, όπως αναφέρουν κύκλοι στην αεροπορική αγορά. Και εκτός από την IATA, οι αεροπορικές εταιρείες έχουν ευθύνη; Και γιατί, δεν γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος όταν «μυρίζει το ψάρι»; Γιατί δεν ζητήθηκε μια τραπεζική εγγυητική στον Φίλιππο Μπρίνκμαν αμέσως μετά την αλλαγή του καθεστώτος της εταιρείας του, πριν από μερικά χρόνια όταν εξαγόρασε η travelplanet24 την Airtickets;

Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να αλλάξει το νομικό πλαίσιο από την IATA, όπως για παράδειγμα τα χρονικά όρια της πίστωσης -το λεγόμενο BSP να μην είναι μηνιαίο ή δεκαπενθήμερο όπως είναι τώρα, αλλά καθημερινό ή εβδομαδιαίο, για να μην διογκώνονται τα χρέη και φτάνουν σε δυσθεώρητα ύψη.

Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς πάντως, το σύστημα θα αλλάξει άρδην, καθώς θα υπάρξει ένα νέο πρόγραμμα, το ISS, το οποίο θα περιλαμβάνει τρεις κατηγορίες για τα γραφεία: Στην πρώτη περίπτωση, δεν θα υπάρχει καθόλου πίστωση και το γραφείο θα πληρώνει cash, στη δεύτερη περίπτωση θα υπάρχει μια μικρή εγγυητική και στην τρίτη κατηγορία θα υπάρχει μεγάλη εγγυητική.

Σημειώνεται πάντως ότι στην περίπτωση της airtickets, οι επιβάτες που έχουν προμηθευτεί εισιτήρια από τη συγκεκριμένη εταιρεία, εξυπηρετήθηκαν και εξυπηρετούνται κανονικά, τη στιγμή που οι απλήρωτες υποχρεώσεις βαραίνουν τους πιστωτές -τις αεροπορικές εταιρείες δηλαδή- και όχι τους πελάτες. Η Aegean Airlines πάντως ανακοίνωσε σχετικά ότι η συνολική έκθεσή της εκτιμάται σήμερα σε ποσό που δεν ξεπερνά τις 400 χιλιάδες ευρώ, ενώ άλλες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Emirates, είχαν ήδη λάβει τα μέτρα τους και δεν ζημιώθηκαν καθόλου.

Όσο καλές και να είναι οι προθέσεις πάντως, μιας εταιρείας, το σίγουρο είναι ότι το ελληνικό επιχειρείν, ειδικά στο κομμάτι του τουρισμού που είναι πολλά υποσχόμενο, αμαυρώνεται με τέτοιες περιπτώσεις χρεoκοπίας, κάτι που ενδεχομένως να οδηγεί στην απομάκρυνση από τη χώρα μας ή στο «πάγωμα» περαιτέρω επενδύσεων από αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα, οι οποίες είναι λογικό να φοβούνται και να μην εμπιστεύονται την ελληνική αγορά, λόγω του κινδύνου να χάσουν χρήματα.

airnews

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 61.0 Firefox 61.0
    • Thailand
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #968 στις: Αυγούστου 01, 2018, 19:39:00 μμ »
85 άνθρωποι τραυματίστηκαν την Τρίτη, ορισμένοι σοβαρά, όταν επιβατικό αεροσκάφος Embraer 190 της εταιρείας Aeroméxico συνετρίβη λίγο μετά την απογείωσή του από την πόλη Ντουράνγκο, την πρωτεύουσα της ομώνυμης Πολιτείας, πάντως, σύμφωνα με τις αρχές, δεν έχουν αναφερθεί νεκροί.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο του πολιτειακού υπουργείου Υγείας, δύο από τους τραυματίες βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση. Η εταιρεία που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο στη Ντουράνγκο, η Grupo Aeroportuario Centro Norte, επικαλούμενη τις πρώτες πληροφορίες, απέδωσε το ατύχημα στις κακές καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν την ώρα που απογειώθηκε το επιβατικό αεροσκάφος.


Σημειώνεται πως στην πτήση προς την πρωτεύουσα του Μεξικού επέβαιναν 97 επιβάτες και 4 μέλη πληρώματος, ανέφερε ο μεξικανός ομοσπονδιακός υπουργός Μεταφορών Χεράρδο Λουίς Εσπάρσα. Το αεροπλάνο έκανε αναγκαστική προσγείωση και συνετρίβη μετά την απογείωσή του στις 16:00 τοπική ώρα (μεσάνυχτα ώρα Ελλάδας).

Αποσυνδεδεμένος thailandgr

  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 8504
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 61.0 Firefox 61.0
    • Ταυλανδη - χωρα παραδεισος
Η Ryanair βάζει τέλος στη δωρεάν χειραποσκευή βάρους 10 κιλών
« Απάντηση #969 στις: Αυγούστου 25, 2018, 12:14:22 μμ »
Η αεροπορική εταιρία Ryanair βάζει τέλος στη δωρεάν μεταφορά μίας χειραποσκευής βάρους 10 κιλών ανά επιβάτη.
Όπως μεταδίδει το Reuters, η πρακτική αυτή θα λάβει τέλος τον Νοέμβριο.
Σύμφωνα με τον νέο κανονισμό, θα επιτρέπεται στους επιβάτες να έχουν μαζί τους στην καμπίνα του αεροσκάφους μία «μικρή προσωπική τσάντα», την οποία θα τοποθετούν κάτω από το μπροστινό τους κάθισμα.
Εάν κάποιος επιβάτης επιθυμεί να έχει και μία χειραποσκευή μεσαίου μεγέθους, βάρους έως 10 κιλά, θα χρειάζεται στο εξής να πληρώσει.
Ειδικότερα, το κόστος θα κυμαίνεται μεταξύ 6 έως 8 ευρώ, αν θέλει να μεταφέρει τη χειραποσκευή στην καμπίνα και να την τοποθετήσει στον χώρο αποθήκευσης πάνω από τα καθίσματα.
Εναλλακτικά, το κόστος θα είναι 8 έως 10 ευρώ, προκειμένου η συγκεκριμένη αποσκευή να παραδοθεί και να μεταφερθεί στον χώρο φύλαξης αποσκευών του αεροσκάφους.
Η Ryanair αναφέρει ότι προχωρά σε αυτή την αλλαγή επειδή παρατηρούνταν καθυστερήσεις στις πτήσεις, καθώς οι επιβάτες μετέφεραν πολλές χειραποσκευές.
Προσθέτει επίσης ότι δεν αναμένει να έχει επιπλέον έσοδα από αυτή τη νέα πρακτική καθώς με το νέο σύστημα η χρέωση για την αποσκευή βάρους έως 10 κιλών είναι χαμηλότερη από την τρέχουσα χρέωση για μία κανονική αποσκευή.
Τέλος, αναφέρει ότι αυξάνει τον επιτρεπόμενο μέγεθος για όλα τα είδη αποσκευών.
Με πληροφορίες από Reuters
"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 65.0 Firefox 65.0
    • Thailand
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #970 στις: Μαρτίου 14, 2019, 11:25:14 πμ »
Μετά το πρόσφατο αεροπορικό δυστύχημα όλη η Ευρώπη - και φυσικά και η Ελλάδα - αποφάσισε να αναστείλει τη χρήση των Boeing 737 Max 8.

Αναστέλλονται και στην Ελλάδα οι πτήσεις των Boeing 737 Max, μετά από απόφαση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA) και στον απόηχο της συντριβής του αεροσκάφους των Αιθιοπικών Αερογραμμών κοντά στην πρωτεύουσα της Αιθιοπίας, Αντίς Αμπέμπα, την Κυριακή, τέσσερις μήνες μετά από παρόμοιο δυστύχημα στο ίδιο μοντέλο αεροσκάφους της Lion Air στην Ινδονησία.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, Κωνσταντίνος Λιντζεράκος, από χθες το απόγευμα δόθηκε εντολή σε όλα τα αεροδρόμια για απαγόρευση πτήσεων των συγκεκριμένων αεροσκαφών στον ελληνικό εναέριο χώρο.

Τα αεροσκάφη Boeing 737 Max 8 παραμένουν καθηλωμένα στην Ευρώπη, αλλά και σε πολλές άλλες χώρες του πλανήτη.

Οι χώρες που απαγορεύουν τις πτήσεις στον εναέριο χώρο τους:

Στην Ευρώπη:

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA) αποφάσισε να κλείσει τον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο στα Boeing 737 MAX 8 και 9 αρχής γενομένης από τις 21:00 το βράδυ της Τρίτης (ώρα Ελλάδας), που θα πετούσαν προς, από και εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είτε ανήκουν σε ευρωπαϊκές εταιρείες ή προέρχονται από τρίτες χώρες, ανακοίνωσε σχετικά στον ιστότοπό του.

Νωρίτερα, η Γερμανία απαγόρευσε στα 737 MAX 8 και 9 και η Πολωνία τα 737 MAX 8 να πετούν στον εναέριο χώρο τους, ενώ η Γαλλία, η Βρετανία, η Ιταλία, η Αυστρία, η Ιρλανδία και η Ολλανδία απέκλεισαν όλα τα 737 MAX.

Η ρωσική αεροπορική εταιρεία S7 ανακοίνωσε ότι θα καθηλώσει στο έδαφός της τα αεροσκάφη Boeing 737 Max 8 αρχής γενομένης από αύριο μετά τη συντριβή του αεροσκάφους της Ethiopian Airlines.

Σε άλλες περιοχές του κόσμου:

Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας της Αυστραλίας και της Σιγκαπούρης απαγόρευσαν σήμερα όλα τα Boeing 737 MAX να πετούν στον εναέριο χώρο τους.

Η Μαλαισία έκανε το ίδιο με τα Boeing 737 MAX 8.

Η Κίνα ανέστειλε τις πτήσεις των Boeing 737 Max 8 έως οι αμερικανικές αρχές και η εταιρεία Boeing διαβεβαιώσουν ότι «έλαβαν μέτρα για να εγγυηθούν με αποτελεσματικότητα την ασφάλεια των πτήσεων».

Συνολικά 76 Boeing της οικογένειας 737 MAX παραδόθηκαν σε καμιά δεκαριά αεροπορικές εταιρείες της Κίνας.

Η Ινδονησία, η εταιρεία της οποίας Lion Air έχασε ένα Boeing 737 MAX 8 στις 29 Οκτωβρίου του 2018 με 189 επιβαίνοντες, αποφάσισε χθες να ακινητοποιήσει τον στόλο της των 11 Boeing 737 MAX 8.

Άλλες χώρες:

Η Τουρκία ανέστειλε τις πτήσεις των αεροσκαφών Boeing 737 Max 8 και 9 ως «προληπτικό μέτρο», γνωστοποίησαν σήμερα αξιωματούχοι.

Το Ομάν ανέστειλε τις πτήσεις των 5 Boeing 737 MAX του εθνικού αερομεταφορέα Oman Air, η Νότια Κορέα ζήτησε να ακινητοποιηθούν τα δύο αεροσκάφη της εταιρείας χαμηλού κόστους Eastar Jet εν αναμονή των αποτελεσμάτων επιθεώρησης τους και η Μογγολία καθήλωσε στο έδαφος το μοναδικό 737 MAX 8 του εθνικού αερομεταφορέα Mongolian Airlines.

Η Ινδία ανακοίνωσε σήμερα ότι καθηλώνει στο έδαφος τον στόλο της των Boeing 737 MAX.

H υπηρεσία πολιτικής προστασίας του Λιβάνου ανακοίνωσε ότι απαγόρευσε σε όλα τα αεροσκάφη Boeing 737 MAX να προσγειώνονται στο διεθνές αεροδρόμιο της Βηρυτού και να πετούν στον λιβανέζικο εναέριο χώρο, όπως μετέδωσε το κρατικό πρακτορείο NNA.

H Ταϊλάνδη ανακοίνωσε σήμερα ότι αναστέλει τη χρήση των Boeing 737 MAX 9 εξαιτίας ανησυχιών για την ασφάλειά τους.

H υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της Αιγύπτου ανακοίνωσε ότι απαγορεύει την προσγείωση και την απογείωση των Boeing 737 MAX στα αεροδρόμια της χώρας.

Επιπλέον, η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων απαγόρευσε τις πτήσεις όλων των μοντέλων Boeing 737 MAX στον εναέριο χώρο των ΗΑΕ, μετέδωσε σήμερα το πρακτορείο ειδήσεων των Εμιράτων (WAM).

Η Flydubai είναι η μοναδική αεροπορική εταιρεία στα ΗΑΕ που χρησιμοποιεί αεροσκάφη MAX 8 και MAX 9.

Στο Κουβέιτ, η Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας απαγόρευσε τις πτήσεις των μοντέλων αεροσκαφών BOEING 737 MAX 8, μεταδίδει το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων της χώρας KUNA.

-Οι εταιρείες που ακινητοποιούν τα αεροσκάφη τους ή αναστέλλουν τις παραγγελίες τους

Η Ethiopian Airlines, μετά το δυστύχημα της Κυριακής, καθήλωσε στο έδαφος τα 4 Boeing 737 MAX.

Η εταιρεία Tuifly (Γερμανία και Βρετανία, 15 αεροσκάφη), η εταιρεία Gol (Βραζιλία, 7), η Aeromexico (Μεξικό, 6), η LOT (Πολωνία, 5), η Aerolineas Argentinas (Αργεντινή, 5), η Icelandair (Ισλανδία, 3), η Comair (Νότια Αφρική, 1) και η Cayman Airways ακινητοποιούν τα Boeing 737 MAX 8.

Η Norwegian Air Shuttle (Νορβηγία, 18 αεροσκάφη) και η Turkish Airlines (Τουρκία, 12 αεροσκάφη) ανακοίνωσαν ότι καθηλώνουν στο έδαφος τα Boeing 737 MAX.

https://www.insider.gr/eidiseis/kosmos/108587/oli-i-eyropi-akinitopoiei-ta-boeing-737-max-8-meta-dystyhima-oli-i-lista

Αποσυνδεδεμένος thailandgr

  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 8504
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 66.0 Firefox 66.0
    • Ταυλανδη - χωρα παραδεισος


Ταλαιπωρία και ουρές έρχονται από τη Δευτέρα 8 Απριλίου για τους επιβάτες στα μεγάλα αεροδρόμια της Ελλάδος με προορισμό σε χώρες εκτός Σένγκεν.
Κι αυτό γιατί από τη Δευτέρα τίθεται σε εφαρμογή ο Ευρωπαϊκός Κανονισμός Ευρωπαϊκός Κανονισμός 458/2017 και αλλάζει η διαδικασία ελέγχου των στοιχείων των επιβατών.

Πλέον θα είναι υποχρεωτική για τους αστυνομικούς που διενεργούν τους ελέγχους στα αεροδρόμια η πληκτρολόγηση των στοιχείων των επιβατών πτήσεων εκτός Σένγκεν, τόσο στις αναχωρήσεις όσο και στις αφίξεις.
Αυτό γίνεται για τη διασταύρωση στοιχείων ταυτοτήτων με χρήση βάσεων δεδομένων.

Ομως, οι σημαντικές ελλείψεις στον αριθμό των αστυνομικών αναμένεται να δημιουργήσουν ατελείωτες ουρές επιβατών στους χώρους αφίξεων και αναχωρήσεων των ελληνικών αεροδρομίων.
Η πρώτη απόπειρα εφαρμογής του Ευρωπαϊκού Κανονισμού είχε πραγματοποιηθεί πριν ακριβώς δύο χρόνια αλλά σταμάτησε μετά από 48 ώρες καθότι οι επιβάτες σχημάτιζαν τεράστιες ουρές.

Σε ανακοίνωση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών αναφέρεται πως λόγω του ενδεχόμενου αυξημένου χρόνου αναμονής στο διαβατηριακό έλεγχο, παρακαλούνται οι επιβάτες που ταξιδεύουν σε χώρες που δεν είναι μέλη της Συνθήκης Σένγκεν να προσέρχονται έγκαιρα στα σημεία ελέγχου της Ελληνικής Αστυνομίας, ώστε να έχουν τον απαραίτητο χρόνο στη διάθεσή τους για να φτάσουν στην Πύλη Αναχώρησης της πτήσης τους και να χρησιμοποιούν διαβατήριο και όχι αστυνομική ταυτότητα, προς επιτάχυνση των διαδικασιών ελέγχου.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Ελεύθερος Τύπος, στο τμήμα Ασφαλείας του αεροδρομίου «Μακεδονία» υπηρετούν σήμερα 50 άτομα, τα οποία εκτελούν πέντε βάρδιες των δέκα ατόμων.
Με τα νέα δεδομένα, θα πρέπει η κάθε βάρδια να ενισχυθεί με τουλάχιστον τέσσερα άτομα.
Αρα, απαιτούνται επιπλέον 20 άτομα, ώστε να υπάρχουν πέντε βάρδιες των 14 ατόμων.
Και αυτό με την επιφύλαξη ότι κανένα από αυτά δεν θα απασχολείται με άλλες υπηρεσιακές δουλειές, αλλά καθαρά και μόνο με τον έλεγχο των διαβατηρίων.

«Πριν από μερικές εβδομάδες η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης εξέδωσε διαταγή ενίσχυσης του τμήματος Ασφαλείας του αεροδρομίου με… αποσπάσεις συναδέλφων.
Ετσι κι αλλιώς δεν είναι περίοδος μεταθέσεων, αν και γνώριζαν ότι από την 7η Απριλίου θα αλλάξουν τα δεδομένα στα αεροδρόμια και θα αυξηθεί η δουλειά.
Δυστυχώς, δεν υπήρξε ενδιαφέρον από τους συναδέλφους να αποσπαστούν στο αεροδρόμιο και εκτιμώ ότι από Κυριακή θα γεμίζουν ασφυκτικά οι αίθουσες αναχωρήσεων και αφίξεων του “Μακεδονία”», είπε στον  ο πρόεδρος της Ενωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης, Θεόδωρος Τσαϊρίδης.
Πρόσθεσε ότι έχει στείλει έγγραφο στο Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. με το οποίο ζητά ένα ποσοστό των δόκιμων αστυνομικών να υπηρετήσουν στο «Μακεδονία» για να «ανακουφίσουν» την κατάσταση.
«Και αν μας τους διαθέσουν, θα είναι από τον Ιούνιο.
Τουλάχιστον τότε θα μπορούν να κάνουν τις πεζές περιπολίες, ώστε οι έμπειροι συνάδελφοι να ασχολούνται με τους ελέγχους διαβατηρίων», είπε.

Ομως, η κατάσταση στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» δεν θα είναι… πιεστική μόνο για τις εκτός Σένγκεν πτήσεις.
«Στις εντός Σένγκεν πτήσεις δεν αλλάζει κάτι σε ό,τι αφορά την ταυτοποίηση των επιβατών στις αναχωρήσεις και τις αφίξεις.
Ομως, από την 1η Απριλίου έχουν αυξηθεί τα μέτρα για τις πτήσεις με προορισμό αρκετές ευρωπαϊκές χώρες όπως Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Βέλγιο, Ολλανδία κ.λπ.
Πλέον, στις πύλες εξόδου, δηλαδή λίγο πριν αρχίσει η επιβίβαση στο αεροσκάφος, υπάρχει αστυνομικός ο οποίος ελέγχει διεξοδικά αν τα έγγραφα των επιβατών είναι πλαστά.
Και αυτό γίνεται στο πλαίσιο ελέγχου της μετάβασης προσφύγων και μεταναστών σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες με τη χρήση πλαστών εγγράφων.
Να σημειωθεί ότι πέρυσι έγιναν στο”Μακεδονία” περισσότερες από 1.400 συλλήψεις επιβατών με πλαστά έγγραφα», υπογράμμισε ο κ. Τσαϊρίδης.

Τέλος, σημειώνεται ότι εκτός από την χώρα μας, μέλη της Συνθήκης Σένγκεν είναι και οι χώρες:
Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Εσθονία, Ισλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Λιχτενστάιν, Λουξεμβούργο, Μάλτα, Νορβηγία, Ολλανδία, Ουγγαρία, Πολωνία, Πορτογαλία, Σλοβακία, Σλοβενία, Σουηδία και Τσεχία.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 07, 2019, 17:10:29 μμ από thailandgr »
"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry

Αποσυνδεδεμένος thailandgr

  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 8504
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 74.0 Firefox 74.0
    • Ταυλανδη - χωρα παραδεισος
Σταματούν όλες οι πτήσεις από και προς την Ελλάδα ???
« Απάντηση #972 στις: Μαρτίου 19, 2020, 14:05:16 μμ »
Υπό εξέταση η αναστολή των πτήσεων από και προς την Ελλάδα



Το ύστατο μέτρο για τις μεταφορές λόγω κορονοϊού εξετάζει η κυβέρνηση. Το θέμα της αναστολής όλων των πτήσεων από και προς την Ελλάδα έχει συζητηθεί αλλά τελική απόφαση δεν έχει ληφθεί. Από πότε θα τεθεί σε ισχύ.
Εισηγήσεις για κλείσιμο των αεροδρομίων και αναστολή των πτήσεων από και προς την Ελλάδα υπάρχουν στο γραφείο του πρωθυπουργού σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr.
Ακόμα δεν έχει ληφθεί η τελική απόφαση αλλά αν τελικά γίνουν δεκτές οι εισηγήσεις αυτές, τότε το μέτρο αυτό θα ισχύσει από την Κυριακή το βράδυ και θα εξαιρούνται μόνο κάποιες πτήσεις cargo.
Οι παρενέργειες από αυτό το μέτρο θα είναι μεγάλες καθώς πολλοί Έλληνες είναι εγκλωβισμένοι σε χώρες του εξωτερικού και εκτός ΕΕ και θα είναι αδύνατον να επιστρέψουν στην Ελλάδα.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι στο θέμα αυτό δεν θα κάνει αναφορά το απόγευμα στη νέα δήλωση που θα κάνει ο πρωθυπουργός, Κυριάκος ακατανόμαστος .

« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 19, 2020, 14:07:59 μμ από thailandgr »
"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry

Αποσυνδεδεμένος thailandgr

  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 8504
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 74.0 Firefox 74.0
    • Ταυλανδη - χωρα παραδεισος
Κλείνουν τα αεροδρόμια για πτήσεις από και προς εξωτερικό
« Απάντηση #973 στις: Μαρτίου 23, 2020, 10:40:29 πμ »
Στις επόμενες 48 ώρες αναμένεται να κλείσουν τα αεροδρόμια για πτήσεις από και προς το εξωτερικό.

Πρόκειται για το ύστατο μέτρο της κυβέρνησης, προκειμένου να περιορίσει την εξάπλωση του κορωνοϊού, όπως τόνισε στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο πολιτικός συντάκτης Γιάννης Χρηστάκος.

Ωστόσο, θα πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί ο επαναπατρισμός των Ελλήνων του εξωτερικού, κάτι που αναμένεται να γίνει μέσα στις επόμενες δύο ημέρες.

"Δικό σου είναι αυτό που δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς εσένα"
The Little Prince - Antoine de Saint-Exupéry

Αποσυνδεδεμένος Oytopikos

  • ************
  • Γενικός συντονιστής
  • *****
  • Μηνύματα: 11003
  • Φύλο: Άντρας
  • สมน้ำหน้า
  • OS:
  • Windows 10 Windows 10
  • Browser:
  • Firefox 74.0 Firefox 74.0
    • Thailand
Απ: Nέα από αερομεταφορές
« Απάντηση #974 στις: Μαρτίου 23, 2020, 12:21:20 μμ »
Πλήρης καθήλωση των αεροπορικών εταιρειών

Η υφιστάμενη πανδημία δοκιμάζει τις αντοχές των εταιρειών του κλάδου, καθώς το μεγαλύτερο μέρος του στόλου τους παραμένει ανενεργό εξαιτίας των απαγορεύσεων που έχουν αποφασισθεί.



Μία πτήση, τέσσερα άτομα πλήρωμα και ισάριθμοι επιβάτες. Αλλη πτήση, τέσσερα άτομα πλήρωμα και επτά επιβάτες. Οσο περνούσαν οι μέρες, όμως, στις λιγοστές πτήσεις που εκτελούνταν γινόταν το αδιαχώρητο, καθώς στους επιβάτες είχε πλέον καταστεί σαφές ότι η ευκολία στην αεροπορική μετακίνηση δεν θα διατηρούνταν για πολύ.

Αυτή η μεικτή εικόνα επικρατούσε στις πτήσεις τις τελευταίες ημέρες πριν από την πλήρη αναστολή κάθε πτητικής δραστηριότητας από και προς το εξωτερικό. Οι επιβατικές αεροπορικές μεταφορές περιορίστηκαν στις απολύτως απαραίτητες, με τις όποιες κρατήσεις είχαν γίνει με σκοπό την αναψυχή να έχουν ακυρωθεί, ενώ δεν ήταν λίγα και τα επαγγελματικά αεροπορικά ταξίδια που δεν πραγματοποιήθηκαν υπό τον φόβο της εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Η πλειονότητα των επιβατών κρατάει ανοιχτά τα εισιτήριά της, ενώ ειδικά τις πρώτες ημέρες αρκετοί ήταν εκείνοι που φοβήθηκαν ότι έχουν χάσει τα χρήματά τους. Στη συνέχεια, όμως, επεκτάθηκαν οι διευκολύνσεις των αεροπορικών εταιρειών, οι οποίες παρέχουν η μία μετά την άλλη αυξημένη ευελιξία στη διατήρηση των εισιτηρίων με ανοιχτή ημερομηνία.

Ωστόσο, πολλοί άλλαξαν γνώμη και τροποποίησαν αρχικώς την ημερομηνία ταξιδιού και στη συνέχεια απλώς ακύρωσαν το ταξίδι τους, όσο εντεινόταν η κρισιμότητα της κατάστασης και επεκτείνονταν τα περιοριστικά μέτρα. Τα τηλεφωνικά κέντρα που εξυπηρετούν τις αεροπορικές εταιρείες έχουν πάρει φωτιά, ενώ η δυνατότητα που παρέχει η Aegean για ακύρωση και επαναπρογραμματισμό ταξιδιού μέσω Διαδικτύου έχει οδηγήσει την πλειονότητα των ταξιδιωτών σε ένα εκτενές «σερφάρισμα» στην ηλεκτρονική πύλη της εταιρείας.

Πολλές είναι μάλιστα οι εταιρείες που ζητούν μέσω των ιστοσελίδων τους από τους επιβάτες να μην καλούν στα τηλεφωνικά κέντρα, τα οποία είναι υπερφορτωμένα, και να απευθύνουν γραπτώς τα ερωτήματά τους.

Η αναστάτωση που επικρατεί στις αεροπορικές εταιρείες διεθνώς είναι πρωτοφανής και δεν προσομοιάζει σε τίποτα με τη σχετικά πρόσφατη αντίστοιχη κρίση που υπέστη ο κλάδος από τον SARS το 2003, η οποία είχε κοστίσει 10 δισ. δολάρια στον κλάδο, με τους μεγάλους πληγέντες να είναι κυρίως οι εταιρείες Ασίας και Ειρηνικού.

Η υφιστάμενη πανδημία φαίνεται ότι πλήττει το σύνολο της υφηλίου, με τις αεροπορικές εταιρείες να δοκιμάζονται μέχρις εσχάτων. Ανεξάρτητα από το μέγεθός τους, είτε πρόκειται για μεγάλες, είτε για μικρότερες, περιφερειακές, ευρωπαϊκές, είτε για αμερικανικές, το αίτημα για κρατική ενίσχυση έχει ήδη αρχίσει να αρθρώνεται.

Στην πρόσφατη ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της, μάλιστα, η Aegean δεν παρέλειψε να κάνει σαφή αναφορά στη βεβαιότητα που διατηρεί ότι θα ληφθούν μέτρα ενίσχυσης του κλάδου τόσο σε εθνικό όσο και σε κοινοτικό επίπεδο.

Σε εξαιρετικά δύσκολη κατάσταση βρίσκεται το σύνολο της αεροπορικής αγοράς, με τις εταιρείες, πριν από την αναστολή όλων των πτήσεων από και προς τη χώρα, να έχουν περιορίσει το πτητικό έργο τους από 50% έως 90% κατά περίπτωση. Η ρευστότητα της κατάστασης άλλαζε τα δεδομένα καθημερινά, με τη μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της χώρας να κάνει λόγο για μείωση των προγραμματισμένων τακτικών πτήσεων στο 50% στην αρχή της περασμένης εβδομάδας, η οποία επρόκειτο να περιοριστεί στο 20% και σταδιακά να φτάσει στο 10%.

«Μαξιλάρι» για την Aegean, η οποία έκλεισε μια αρκετά επιτυχημένη χρονιά (2019), είναι η ρευστότητά της στο τέλος του έτους, που ήταν 516 εκατ. ευρώ, και στα 500 εκατ. ευρώ περίπου στις αρχές Μαρτίου, όπως σημείωσε κατά την τηλεδιάσκεψη των μετόχων της Aegean ο πρόεδρός της Ευτύχιος Βασιλάκης.

Ο σταδιακός περιορισμός του προγράμματος της εταιρείας συνεπάγεται δραματική μείωση εσόδων. Είναι ενδεικτικό ότι περίπου το 73% του κόστους της εταιρείας σχετίζεται με τις πτήσεις και τους πελάτες (λειτουργικό κόστος). Τα πάγια έξοδα της εταιρείας θα διατηρηθούν στα 32-34 εκατ. ευρώ, ανεξάρτητα από την πτητική δραστηριότητά της.

«Πρώτο κριτήριο για να εκτιμήσει κανείς τη δυνατότητα της εταιρείας μας να ανταποκριθεί σε αυτή την κρίση είναι το επίπεδο ρευστότητας, που ανέρχεται σε περίπου 38% των ετήσιων εσόδων μας και, συγκρίνοντας αυτό με τα 32-34 εκατ. του κόστους, στη συνθήκη που δεν πετάμε καθόλου (ο στόλος μας δηλαδή καθηλωθεί), αυτό είναι το ποσό που θα χάσουμε εάν δεν υπάρξει καμία άλλη πρωτοβουλία και δεν ληφθεί κανένα επιπλέον μέτρο στήριξης», εξήγησε ο κ. Βασιλάκης.

Εκκληση της ΙΑΤΑ

Η Διεθνής Ενωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ), από την πλευρά της, εκτίμησε ότι οι αεροπορικές εταιρείες χρειάζονται έκτακτη βοήθεια ύψους έως 200 δισ. δολαρίων (185 δισ. ευρώ). Αυτή η βοήθεια θα μπορούσε να λάβει τη μορφή μιας «άμεσης οικονομικής βοήθειας» στις εταιρείες που μεταφέρουν επιβάτες και εμπορεύματα.

Στόχος είναι να αντισταθμίσει τα μειωμένα έσοδα και τη ρευστότητα, αλλά εξίσου και με τη μορφή δανείων και εγγυήσεων από τις κυβερνήσεις και τις κεντρικές τράπεζες ή με μειώσεις φόρων και εισφορών κοινωνικής ασφάλισης, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΙΑΤΑ.

Ορατός πλέον ο κίνδυνος πτωχεύσεων

Σε πλήρη ανατροπή των πτητικών τους προγραμμάτων έχουν προχωρήσει φυσικά οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες λόγω του κορωνοϊού, με πολλές από αυτές να κινδυνεύουν ακόμα και με λουκέτο. Η Cyprus αναστέλλει τη λειτουργία της ουσιαστικά ακυρώνοντας το σύνολο του πτητικού της προγράμματος έως τις 30 Απριλίου. Ειδικότερα, η κυπριακή αεροπορική εταιρεία προέβη σε ακύρωση όλων ανεξαιρέτως των πτήσεων που ήταν προγραμματισμένες από τις 17 Μαρτίου μέχρι και τις 30 Απριλίου. Ευελιξία στις ακυρώσεις προσφέρει και η Sky Express, ενώ η Ellinair αναστέλλει από τις 31 Μαρτίου το σύνολο των πτήσεων εσωτερικού.

Σε αλλαγή και επανέκδοση των κρατήσεων χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για όλα τα εισιτήρια που εκδίδονται έως και 31 Μαρτίου 2020 προχωρεί η Emirates. Η αεροπορική εταιρεία Ryanair προχώρησε επίσης σε αναστολή από τις 24 Μαρτίου σχεδόν όλων των πτήσεών της. Ο ιρλανδικός αερομεταφορέας εξηγεί ότι θα διατηρήσει μόλις έναν πολύ μικρό αριθμό πτήσεων που θα πραγματοποιούνται μεταξύ της Βρετανίας και της Ιρλανδίας.

Η Austrian Airlines προχώρησε σε ακύρωση όλων των πτήσεων έως και τις 28 Μαρτίου 2020. Οι επιβάτες που διαθέτουν εισιτήρια με την εταιρεία γι’ αυτή την περίοδο θα λάβουν, όπου αυτό είναι εφικτό, εισιτήρια με άλλες αεροπορικές εταιρείες. Η τελευταία πτήση με αριθμό OS 066 της Austrian Airlines προσγειώθηκε στη Βιέννη από το Σικάγο στις 08.20 την περασμένη Πέμπτη.

Η Lufthansa ακυρώνει περίπου 23.000 πτήσεις μεταξύ 29 Μαρτίου και 24 Απριλίου λόγω του κορωνοϊού, ωστόσο σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας αναμένονται πρόσθετες ακυρώσεις. Η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Γερμανίας είχε ήδη ανακοινώσει ότι σχεδιάζει εργασία με μειωμένο ωράριο και ότι  ο αριθμός των πτήσεων θα μειωθεί κατά 50% τις επόμενες εβδομάδες, ανάλογα με την περαιτέρω εξέλιξη της ζήτησης.

«Πρέπει να αντιμετωπίσουμε αυτήν την εξαιρετική κατάσταση με δραστικά και μερικές φορές επώδυνα μέτρα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa Κάρστεν Σπορ.

Το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας θα παραιτηθεί από το 20% του βασικού του μισθού φέτος. Περίπου 700 από τα 763 αεροσκάφη του στόλου βρίσκονται προσωρινά στο έδαφος.  «Οσο περισσότερο διαρκεί αυτή η κρίση τόσο πιο πιθανό γίνεται ότι το μέλλον των αερομεταφορών δεν μπορεί να εξασφαλιστεί χωρίς κρατική βοήθεια», δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας. 

https://www.kathimerini.gr/1070401/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/plhrhs-ka8hlwsh-twn-aeroporikwn-etaireiwn