0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χρήσιμα : * Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (τηλ. 210-89 16000) * ΕΚΠΟΙΖΩ , τηλ. 210 3304444 , φαξ 210 3300591, e-mail: info@ekpizo.gr * Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (ΥΠΑΝ), τηλ. 1520, φαξ 210-3842642, e-mail: info@efpolis.gr
Παιδια...να πω και εγω κατι.............Εχουν αλλαξει τις ωρες πτησης στο εισητηριο που "εκλεισα"!!!!!και δεν με βολευουν καθολου!!!!!!Μπορω να ακυρωσω το εισητηριο???Ειναι στην πιο φτηνη κατηγορια(Economy promo)..Βεβαια οι οροι της Economy promo λενε οτι δεν μπορεις να ακυρωσεις η να παρεις πισω χρηματα...."Economy Promo Changes and refunds not permitted or restrictions apply Earn Frequent flyer miles: 25% of the distance flown 30kg baggage allowance"Ναι αλλα αλλαξαν αυτοι τις ωρες(δεν ειναι ευθυνη δικια μου)................εγω θελω να πεταξω με τις ωρες που ειχα "κλεισει" και ΠΛΗΡΩΣΕΙ το αρχικο εισητηριο!!!!!!!Τι μπορω να κανω????γινεται τιποτα?
Tα νεα απ το προβλημα που εχει ο φιλος με το εισητηριο..............Τηλεφωνοτας στα γραφεια της Gulf Air στην Αθηνα και αναφεροντας το προβλημα αυτο μου ειπανε οτι δεν ειναι και σιγουρο οτι θα ειναι αυτες οι καινουργιες ωρες!!!!Μπορει να ξαναλλαξουν!!!αυτη την Παρασκευη θα ειναι γινει το Τελικο "ξεκαθαρισμα"!!!!Εοισης οταν τους ειπα γιατι οταν ο φιλος "εκελισε" το εισητηριο(το "εκλεισε" 20-11-2010)δεν αναφεροταν πουθενα οτι "ενδεχεται να αλλαξουν οι ημερομηνιες πτησης",μου ειπανε οτι "δεν ειχε βγει ακομα το καλοκαιρινο "πλανο" της εταιρειας και γι'αυτο δεν ηταν γραμμενο κατι!!!!"και εμενα τι με νοιαζει,κυριοι της Gulf?Δεν πηρΑτε τα λεφτα ντανγκα-ντανγκα την ωρα που γινοταν η κρατηση??(εγινε μεσω του Site της Gulf)Kαι οταν τελικα ρωτησα,τι διαδικασιες χρειαζεται να ακυρωθει και να παρω τα χρηματα πισω,μου ειπανε οτι πρεπει να στειλω με φαξ η εμαιλ μια Υπευθυνη Δηλωση(την παλια του Νομου 105) με το αιτημα μου............να μου στειλουν πισω μια φορμα ακυρωσης.......και να ξαναστειλω αυτη την φορμα ακυρωσης συμπληρωμενη!!!!Αλλο παλι και τουτο!!!!Οσο για τα λεφτα.....εκει μου τα "μσουσαν"........μπορει να σας κρατησουν μονο 70 ευρω,μπορει100,μπορει 200,μπορει και ολο το ποσο!!!!Αντε βγαλε ακρη!!!!!!Μου φαινεται δεν ξερουν που πανε τα 4 εκει στην Gulf...........Eiμαι πολυ τσαντισμενος!!!και ο φιλος μου(μαλλον θα το ακυρωσει..μπορει και σημερα!!0Ας κανουν κανα αστειο να του κρατησουν ολα τα λεφτα(του εισητηριου) και τα λεμε!!!!ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ,ΠΑΙΔΙΑ...........ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ GULF!!!!!Ειχαμε συνεχομενα περιστατικα "κακης εξυπηρετησης!!!!!
Φτανουμε στις 30-12 στο Μπαχρειν στις 19:30 περιπου και μπενουμε στην σειρα για το τσεκ ιν για να παρουμε την πτηση για Μπανγκοκ. Με το που εφτασε η σειρα μας (ειμασταν οι τελευταιοι 4 ατομα) μας λεει ο υπαλληλος οτι το αεροπλανο ειναι φουλαρισμενο ζηταμε συγνωμη θα προσπαθησουμε να σας στηλουμε μεσω Αμπου Νταμπι. Μετα απο λιγο μας ενημερωσαν οτι και αυτη η πτηση ειναι φουλ και θα μας φιλοξενισουνε σε ξενοδοχειο. Επομενη πτηση 1-1-2011 02:20 τα μεσανυκτα μετα την πρωτοχρονια. Οπως ηταν φυσικο μετα απο αυτο το τι εγινε στο τσεκ ιν δεν περιγραφεται. Αφου ξεμπλεκσαμε με την αστυνομια αεροδρομιου ξαναπαμε στο τσεκ ιν για να ρωτησουμε για τα πραματα μας που τα ειχαμε στηλει απευθειας απο Αθηνα στην Μπανγκοκ.Τουλαχηστον να βρησκαμε τις βαλιτσες στην Μπανγκοκ. Αφου μας διαβεβαιβεωσαν οτι θα κρατησουνε τις βαλιτσες στην Μπανγκοκ μετα απο δικη μας πιεση να ενημερωθει η εταιρια στην Μπανγκοκ για της βαλιτσες, ξαφνικα ανακαλυπτουν οτι οι βαλιτσες βρισκοντε Μπαχρειν. Δηλαδη θα πηγεναμε Μπανγκοκ και οι βαλιτσες θα μενανε Μπαχρειν. Τελικα περνουμε και τα πραματα μας απο τον κιλιομενο διαδρομο που εχε και αλλες βαλιτσες απο αφιξη πτησης απο Βιρρυτο, οι οποιες ειχαν απο ενα καρτελακι πανω που εγραφε οτι δεν χωρουσανε στο αεροπλανο.Ανακεφαλεονοντας ητανε να πεταξουμε για Μπανγκοκ 30-12 20:40 και πεταξαμε 1-1 2:20 (μετα απο 30 ωρες) κανοντας πρωτοχρονια στο αεροδρομιο.Ιδη εχουμε κινισει διαδηκασιες αποζημιωσης.
Σηριαλ με Gulf Air συνεχεια.Μετα την επιστροφη μας στην Ελλαδα και σε τηλ. επικοινωνιες που ειχαμε με τα γραφεια της Gulf στην Αθηνα, μας ζητησανε να τους στειλουμε με e-mail μια επιστολη εξηγωντας το προβλημα που μας προεκειψε και αυτοι θα την προωθουσανε στο Μπαχρειν ζητωντας μας συγνωμη και λεγοντας μας οτι εχουμε απολυτο δικιο.Η επιστολη που στηλαμε ηταν η εξης:"Στις 30 Δεκεμβριου 2010 ειχαμε πτηση με την αεροπορικη εταιρεια Gulf Air απο Αθηνα για την Μπανγκοκ με ενδιαμεση σταση στο Μπαχρειν. Κατα την διαρκεια της εκδοσης καρτων επιβιβασης στο αεροδρομιο της Αθηνας, μας δωθηκαν απο μια καρτα επιβιβασης για την πτηση Αθηνα - Μπαχρειν, και οχι απο δυο, Αθηνα - Μπαχρειν, Μπαχρειν - Μπανγκοκ, οπως γινοτανε και σε προηγουμενες πτησεις μας κατα το παρελθον με την ιδια εταιρεια. Η αφιξη στο Μπαχρειν εγινε χωρις προβληματα.Στο αεροδρομιο του Μπαχρειν οι αρμοδιοι υπαλληλοι αρνηθηκαν να μας δωσουν τις εν λογω καρτες και ακολουθως μας αρνηθηκαν την επιβιβαση στο αεροπλανο.Στις εξηγησεις που ζητησαμε γιατι συμβαινει αυτο, μας απαντησανε σε αδιαφορο υφος οτι το αεροπλανο ητανε γεματο και θα προσπαθουσανε να μας προωθησουν στην Μπανγκοκ μεσω Αμπου Νταμπι. Στη συνεχεια αφου ουτε αυτο κατεστη δυνατο μας ενημερωσαν οτι θα πεταξουμε για την Μπανγκοκ την 1 Ιανουαριου 2011 και ωρα 02:20 δηλαδη 30 ωρες αργοτερα απο την προγραμματισμενη μας πτηση.Φιλοξενηθηκαμε σε ξενοδοχειο του Μπαχρειν, κατι ομως που καθολου δεν επιθυμουσαμε διοτι ειχαμε πληρωσει αεροπορικα εισητηρια με την εν λογω εταιρεια για να ταξιδεψουμε καθορισμενες ημερομηνιες και ωρες (λογω και του ιδιαιτερου των ημερων, Πρωτοχρονια). Η αναμονη μας αυτη μας δημιουργησε προβληματα στον προγραμματισμο του ταξιδιου μας (κρατησεις ξενοδοχειων, ρεβεγιον) αναγκαζοντας μας να κανουμε Πρωτοχρονια στο αεροδρομιο του Μπαχρειν."Σημερα ηρθε απαντηση απο την Gulf οτι μας αποζιμιωνει με 150 δολαρια τον καθενα.Επισης μας ζητανε να συμπληρωσουμε καποιες ετησεις πρωτα.Δεν ξερω τους κανονισμους αποζημιωσης γι' αυτες τις περιπτωσεις, αλλα κατι δεν μ'αρεσει στην απαντηση της Gulf. Λεω να το ψαξω καλυτερα το θεμα (τηλ. IATTA κτλ.)Αν καποιος γνωριζει τη ισχυει σε αυτες τις περιπτωσεις ας δωσει τα φωτα του.
Βάλτο μια και στα αγγλικά , Κωστή