Μια και επανήλθε μετα από καιρό το θεματάκι αυτό και έπειτα από την εμπειρία που απέκτησα ως κάτοικος πλέον εδώ ένα έχω να δήλώσω. Η Singha είναι η μπύρα του τουρίστα. Δεν υπάρχει Ταϊλανδός η expat που πίνει τη συγκεκριμένη μπύρα μια που θεωρείται γενικά αρκετά άψητη σε σχέση με τις υπόλοιπες... Τη μερίδα του λέοντος εδώ κατέχει η Chang και η Leo. Αν θέλουμε επίσης να μιλήσουμε για φτηνή και προσιτή οικονομικά μπύρα πάμε στην Archa. Προσωπική μου γνώμη δοκιμάστε όπου βρείτε Lao Beer είσαγεται από το Λάος και είναι εξαιρετική. Αν θέλουμε να μιλήσουμε για μια από τις πιο γευστικές μπύρες της Ταϊλανδικής αγοράς είναι αναμφισβήτητα η San Miguel Pale Pilsen. Δοκιμάστε τη και θα με θυμηθείτε!
Δεν ειμαι ειδικός στις μπύρες μιας και εδω και χρόνια δεν πίνω παρά ελάχιστα.Ειχα όμως την ευκαιρία να γνωρίσω αρκετούς brewmasters - λόγω μιας δουλειάς που κάνω ανα περιόδους- και πρέπει να πω πως κανείς δεν είχε τη Chang στην ελάχιστη υπόληψη. Σε μερικούς άρεσε η Singha, αλλά απο την περιοχή είχαν σε μεγάλη εκτίμηση τις εξης τρείς : Lao, Tiger ( απο Σινγκαπούρη, κυρίως την draft) και Asahi (dry γιαπωνέζικη που κι¨εγω προσωπικά προτιμω)
Δεν ξέρω βέβαια τι βαρύτητα και αξία εχει η γνώμη των ειδικών ...π.χ. η Heineken απαξιώνεται απ όλους σχεδόν τους επαγγελματίες μπυρογνώστες και ζυθοποιούς , συνεχίζει όμως να αρέσει και να πουλάει παντού, σ όλο τον κόσμο.
Επισης για να μην ξεχάσω ....η Σινγκα πουλαέι σταθερά περισσότερο απ την Τσάνγκ σύμφωνα με τις στατιστικές τα τρία τελευταία χρόνια..δεν μπορώ τώρα να βρώ ακριβώς πόσο...παρα το οτι η δεύτερη είναι φθηνότερη και ρίχνει πολλά λεφτά στη διαφήμιση. Η δε Bownroad σαρώνει γενικώς
ΠΑΡΑΘΈΤΩ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΤΟΥ 2010
■Boon Rawd Brewery Co Ltd was the leading player in beer with a total volume share of 61%, thanks principally to the sales of Leo in the economy beer segment. The company provided a variety of products in a wide price range from premium to economy beer, including Corona Extra, Miller Genuine Draft, Miller Lite, Asahi Super Dry, Singha and Leo. While the leading player enjoyed rising sales and growing share, the opposite was true of the number two and three players, which suffered from a drop in sales for their flagship brands. Number two Thai Beverage Plc saw its share slip to 28% in 2010. It offered products under the brands Federbräu, Chang and Archa. Thai Asia Pacific Brewery Co Ltd ranked third with a share down to 4% with the brands Heineken, Tiger and Cheers.
Οπότε το οτι κανείς Ται δεν πίνει Σίνγκα...φιλε bestathens...δεν ισχύει...Μερικές φορές μυστηριωδώς η πραγματικότητα διαφέρει της προσωπικής μας εμπειριας, όσο κι αν αυτή φαίνεται καλά τεκμηριωμένη.