0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
- Απαγορεύεται η αποστολή μηνυμάτων που περιέχουν προσβλητικό περιεχόμενο, θίγοντας και προκαλώντας τους υπόλοιπους χρήστες.Κάθε γνώμη -όσο ακραία και αν είναι- έχει δικαίωμα να ακουστεί, μπορεί όμως να εκφραστεί με πολλούς αποδεκτούς τρόπους και σίγουρα όχι μόνο με χρήση προσβλητικών λέξεων ή φράσεων.-Να είστε φιλικοί με τους άλλους. Βοηθήστε όσο μπορείτε και μην βρίζετε. Αλλιώς θα υποστείτε απαγόρευση της εισόδου σας στο forum. Αν γυρίσετε χρησιμοποιώντας άλλο όνομα χρήστη θα διαγραφείτε χωρίς προειδοποίηση.
Σιγουρα η αρνητικη αξιολογιση δεν ειναι κατι το θετικο για εμας.Θα απαντησω ανοικτα μιας και βρισκομαστε σε ενα ανοικτο φορουμ και οχισε εναν χωρο ανακοινωσεων.Ναι δεν εχει ασανσερ. Το προβλημα εχει καταγραφει και αντιμετωπιζεται οπως θα ενημερωσω παρακατω.Εχει φασαρια. Εδω και 3 εβδομαδες εχει αρχισει το φεστιβαλ του Μπανζαν Μαρκετ και τα Σαββατοκυριακασταματα στις 2 το πρωι. Σχολιο δεκτο.Αντιμετωπιση πελατη χαλια. Εδω θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω. Πιστευω οτι συνεβει το ακρως αντιθετοτουλαχιστον απο το Ελληνικο προσωπικο και μαλιστα με πολλες δωρεαν υπηρεσιες.Οσον αφορα τον τροπο σκεπψης του Ταιλανδικου προσωπικου γνωριζεις οτι ο τροπος σκεψης και η κουλτορα δαφερουν απο τα Ευρωπαικα δεδομενα.Οχι καθαρα δωματια. Κατα τη διαρκεια της διαμονης σου δεν εξεφρασες παραπανο για κατι τετοιο.Μακρια απο Bangla. 400 μετρα προσωπικα δεν θεωρω οτι ειναι μακρια.Με απολυτη ψυχραιμια και χωρις κορονες θα ηθελα να εκφρασω τα εξης.Διακρινω στο μηνυμα σου μια επιθετικοτητα που ξεπερνα τα ορια της αρνητικης κριτικης.Οσον αφορα τα λογικα διαπιστωμενα παραπονα οπως γνωριζεις ως πελατης που διεμεινε και που θελει ακρα ησυχιακαι ασανσερ προχωρουμε σε συμφωνια με τριτο ξενδοχειο ειδικα για αυτη την κατηγορια των πελατων η οποιαθα ανακοινωθει αυριο.Τελος θα ηθελα να μου επιτρεψετε να κανω ενα γενικοτερο σχολιο.Σιγουρα υπαρχουν και πελατες που δεν μενουν ικανοποιημενοι.Η απορια μου ειναι γιατι δεν εκφραζουν τα παραπονα τους κατα την διαρκεια της διαμονης τουςη εστω γιατι πρεπει να εκφραζουν τα παραπονα τους με αυτο τον τροπο και οχι με απλη αρνητικη κριτικηδημοσια.Κωστα λυπαμαι πραγματικα για το υφος του μηνυματος σου.Οπως και να εχει ειναι ομως καλοδεχουμενο εστω και ετσι μιας και ως πελατης δεν εμεινες ευχαριστημενος.