Αποστολέας Θέμα: A.T.M. & Μπλοκάρισμα Κάρτας  (Αναγνώστηκε 8744 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dstergio

  • ***
  • Μηνύματα: 280
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Linux (Ubuntu) Linux (Ubuntu)
  • Browser:
  • Firefox 3.6.13 Firefox 3.6.13
A.T.M. & Μπλοκάρισμα Κάρτας
« στις: Σεπτεμβρίου 11, 2011, 11:19:41 πμ »
Το γράφω αυτό όχι αποκλειστικά ως οδηγία απεμπλοκής κάρτας από a.t.m. (ούτως ή αλλιώς το τραπεζικό σύστημα λειτουργεί ίδια σε όλο το κόσμο οπότε και οι διαδικασίες αυτονόητες) αλλά και για να επισημάνω πως μπορείς να χαραμίσεις από μια έως τρεις μέρες αν είσαι απρόσεκτος και τα θεωρείς όλα δεδομένα.

Βγαίνω λοιπόν από ένα μαγαζί  κατά τις 3 το πρωί και λέω κάτσε να βγάλω και κανα φράγκο απο a.t.m. γιατί ξεμένω.
 Στο πρώτο a.t.m. που βρίσκω, βάζω τη κάρτα, τη καταπίνει το μηχάνημα (χλαπ-χλουπ) και μετά τίποτα.
Ήταν χαλασμένο. Μπαίνω μέσα στο 7-11  που ήταν καρφωμένο το a.t.m. και λέω στην υπάλληλο οτι μου έχει φάει τη κάρτα. Πάρε το τηλ. Ανάγκης 1572 μου λέει, και έτσι πράττω.
Μου απαντάνε οτι πρέπει να ξαναπάρω στις 9 το πρωί γιατί εκείνη τη στιγμή δε μπορούσε να γίνει τίποτα.

Συνειδητοποιώ ότι ξημερώνει Παρασκευή, έπεται Σαββατοκύριακο, Δευτέρα χαράματα ταξιδεύω πίσω για Ελλάδα, και οτι κινδυνεύω τις τρεις τελευταίες μου μέρες να τη βγάλω στο δωμάτιο τρώγοντας ρύζι σε συσκευασία των 50 Baht απο το Τέσκο.

Γαρίδα το μάτι όλο τα βράδυ και στις 9 το πρωί πάω κατευθείαν σε κεντρικό υποκατάστημα της Αγιουτάγια. Προς απογοήτευσή, μου λένε οτι δε μπορούν να κάνουν κάτι και ότι θα πρέπει να πάρω το 1572 !

Γυρνάω στο δωμάτιο και παίρνω τηλ. πολύ συγκεντρωμένος για να μπορέσω να συνεννοηθώ (Loom = Room π.χ.)
Πολλές οι πληροφορίες που ζητούσαν, τι έγραφε το μηχάνημα στην οθόνη, χρώμα κάρτας, ονόματα spelling, αριθμό διαβατηρίου κ.τ.λ. Τελικά μου ζητάνε να πάω ξανά στο σημείο να βρω το serial number από το a.t.m.  και να ξαναπάρω πίσω τηλ. να τους το δώσω για να μπορέσουν να εντοπίσουν το μηχάνημα και να μου στείλουν τη κάρτα στο δωμάτιο ή σε κάποιο τραπεζικό υποκατάστημα, τη Δευτέρα.

Παίρνω το μηχανάκι και ξεκινάω για να βρω το serial απο το a.t.m. που ήταν σε άλλη περιοχή. Ήταν και μακριά...
Φτάνω. ψάχνω το μηχάνημα πάνω-κάτω,μπροστά-πίσω πουθενά το serial. Ρωτάω την υπάλληλο από το 7-11 αν ήξερε το serial και αυτή με προτρέπει σε κάποιο υποκατάστημα της Αγιουτάγια. Ψάχνοντας βρίσκω ένα change της κίτρινης τράπεζας να ρωτήσω αλλά είχε διάλειμμα για μια ώρα. Έχει περάσει η μισή μέρα και εγώ προσπαθώ να βρω το serial ακόμη. Οπότε ξεκινάω πάλι για πίσω, να πάω σε κεντρικό της Αγιουτάγια στη περιοχή που έμενα να δω τι θα γίνει, σκεπτόμενος παράλληλα ότι δε προλαβαίνω και καλό θα ήταν να πάρω τηλ. Ελλάδα να ακυρώσω τη κάρτα καλού κακού και μετά να περάσω από το Τεσκο.
Ξαφνικά βλέπω τράπεζα Αγιουτάγια στον κεντρικό δρόμο, όχι πολύ μακρυά από το αδηφάγο a.t.m. Σταματάω μπαίνω μέσα με στέλνουν σε τύπισσα που μιλάει καλά αγγλικά και τελικά μου λέει τη Δευτέρα να πάω να τη πάρω τη κάρτα από εκεί.
Τις εξηγώ οτι δε προλαβαίνω και χρειάζομαι τη κάρτα άμεσα οπότε με βάζει να τις περιγράψω που ακριβώς είναι το μηχάνημα. Αν και διακρίνω την ανησυχία τους για τη τοποθεσία που περιγράφω μου λέει σε δύο ώρες να πάω να τη πάρω από την ίδια... Απερίγραπτη χαρά.
Πάω απέναντι από το εν'λόγω 7-11 κάθομαι σε ένα καφέ, και περιμένω ήρεμος πια, παρατηρώντας σα ραντάρ πότε θα έρθει ο τεχνικός να βγάλει τη κάρτα.
Παρατηρώ πρώτα ότι το 7-11 δεν είναι 7-11 άλλα Family Mart. Άντε πάλι πίσω. Διορθώνω στην υπάλληλο και με μαλώνει παιχνιδιάρικα, όχι άδικα. Ξανά πίσω στο Family Mart και μετά από κανα ½ -ωρο βλέπω το τεχνικό, βγάζει τη κάρτα, μου τη δείχνει για επιβεβαίωση και μου λέει να πάω να τη πάρω από τη τράπεζα.
(Μπαίνω πρώτα στο Family Mart και γεμίζω μια σακούλα με παγωτά για τα κορίτσια στη τράπεζα που με εξυπηρέτησαν)

Η τυπική διαδικασία σε τέτοια περίπτωση είναι να πάρεις το τηλ. ανάγκης και αφού τους δώσεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία, στη στέλνουν εκεί που μένεις ή  ζητάς να τη στείλουν σε κάποιο υποκατάστημα να τη πάρεις εσύ. Εναλλακτικά πας στο πιο κοντινό κατάστημα που βρίσκεται το a.t.m.. και παρακαλάς. Δε ξέρω τί πολιτική ακολουθούν άλλες τράπεζες, φαντάζομαι παραπλήσια.

Συμπεράσματα για αποφυγή ταλαιπωρίας:
Προτιμάμε να σηκώνουμε λεφτά απο a.t.m. πρωινές ώρες λειτουργίας τραπεζικών καταστημάτων σε μηχανήματα που είναι κουμπωμένα σε τράπεζες και σε σημεία κοντά στο τόπο διαμονής μας, ούτως ώστε σε περίπτωση που προκύψει πρόβλημα να μπορεί να είναι άμεση η εξυπηρέτηση μας.
Σε άλλη περίπτωση σημειώνουμε το serial number του a.t.m. για να μπορεί να εντοπιστεί εύκολα, ή
απλά πριν βάλουμε τη κάρτα ρίχνουμε και καμιά ματιά να σιγουρευτούμε οτι λειτουργεί.



Αποσυνδεδεμένος P-Yai

  • ***
  • Μηνύματα: 206
  • Φύλο: Άντρας
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Chrome 13.0.782.220 Chrome 13.0.782.220
Απ: A.T.M. & Μπλοκάρισμα Κάρτας
« Απάντηση #1 στις: Σεπτεμβρίου 11, 2011, 11:54:31 πμ »
Μου συνεβει κ εμενα πριν κανα μηνα.Η τραπεζα μου ειναι η κασικορν.Ηταν 12 το βραδυ Σαββατου κ πηρα τηλ την 24ωρη υπηρεσια καρτων της εν λογο τραπεζας.Τους ειπα να την ακυρωσουν για να ειμαι σιγουρος(βεβαια δεν ειχα θεμα οτι θα εφευγα για να βιαζομαι) κ μετα πηγα κ εβγαλα καινουργια στο ιδιο υποκαταστημα πληρωνοντας το αντιτιμο για την νεα καρτα.

Για την ακυρωση της καρτας απο το τηλ, με ρωτησαν ονοματεπωνυμο,αριθμ. διαβατηριου,αριθ. λογαριασμου(δεν τον ειχα μαζι μου) κ με ρωτησαν σε ποιο υποκαταστημα ειχα εκδοσει την καρτα κ ποια ημερομηνια.
sabai sabai