0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
και εγω παντα κανω την αγορα του εισητηριου μεσω ιντερνετ και πιστωτικης και ποτε δεν μου ζητηθηκε κατι.προφανως εχει να κανει με αυστηρους κανονισμους της εν λογω εταιριας η απλα υπαρχουν υπαλληλοι που διαβαζουν και εκτελουν ακριβως τον νομο.καλο θα ηταν παντως να εχουμε παντα την πιστωτικη πανω μας και οσο για την ληξη της καρτας να δεν κανω λαθος ο αριθμος παραμενει ο ιδιος εκτος απο τον τριψηφιο στο πισω μερος της καρτας οποτε και ληγμανη να ειναι αν ζητηθει τοτε μπορει να γινει ελεγχος των στοιχειων με το διαβατηριο.δεν νομιζω οτι κανεις κοιταει αν εχει ληξη η οχι.
Πάντως η συγκεκριμένη εταιρία θεωρεί ότι πρέπει να γίνει η διαδικασία ταυτοπροσωπίας εκ των προτέρων.Αλλιώς απαντήσανε οτι ίσως έχεις πρόβλημα στο τσεκ-ιν στην επιστροφή.Η απάντηση σου ακούγεται πιο λογική.Θα ενημερώσω ... ...... ....
Ανοίγω εδώ το θέμα , αν και προφανώς αφορά και άλλες αεροπορικές εταιρίες.Γνωστός μου αγόρασε μέσω διαδικτύου αεροπορικό εισιτήριο ΑΤΗ-ΒΚΚ-ΑΤΗ με πιστωτική κάρτα.Αναχώρηση Νοέμβριος και επιστροφή Μάρτιος.Η Κατάρ είναι από τις εταιρίες που κατα το τσεκ-ιν απαιτούν επίδειξη της πιστωτικής κάρτας ,από τον κάτοχο της, με την οποία έγινε η αγορά του εισιτηρίου αλλιώς αρνούνται την επιβίβαση.Το πρόβλημα που δημιουργήθηκε είναι το εξής.Η κάρτα λήγει τον 1/12 δηλαδή τέλη Γενάρη.Σε επικοινωνία με την εταιρία δεν τους είχε ξανατύχει αναλογη περίπτωση και του είπαν πως θα επικοινωνήσουν με τα κεντρικά και θα του απαντήσουν.Η λογική λέει οτι εφόσον έγινε η κάρτα δεκτή απο το συστημα και αγοραστηκε το εισιτηριο δεν θα έπρεπε να υπάρχει προβλημα.Στο τσεκ ιν του Βενιζέλος θα ήταν εύκολο διότι η κάρτα θα ηταν σε ισχυ ενώ στο Σουβαρναμπουμ θα έδειχνε την ληγμένη κάρτα.Να σημειώσω ότι η αλλαγή της κάρτας απο την τράπεζα γινεται 15 μέρες πριν την λήξη της , άρα θα ήταν στη Ταϊλάνδη και άρα επικίνδυνη η αποστολή της νέας κάρτας με ταχυδρομείο.Σήμερα η εταιρία επικοινώνησε και ζήτησε είτε παρουσία του πελάτη στα γραφεια της Αθήνας με την κάρτα του (έλεγχος ταυτοπροσωπίας) είτε αποστολή ταχυδρομικώς υπευθηνης δηλωσης Ν,105 οτι είναι κατοχος της κάρτας με γνησιο της υπογραφης,φωτοτυπία της καρτας και φωτοτυπία ταυτότητας θεωρημένη απο ΚΕΠ.Με αυτόν τον τρόπο θα εκδώσει ένα πιστοποιητικό ότι έγινε στα γραφεια της Αθηνας έλεγχος ταυτοπροσωπίας και δεν θα υπάρξει πρόβλημα.
Απλά η κράτηση έγινε με την προηγούμενη χρεωστική μου κάρτα η οποία έχει λήξει και δεν την έχω πλέον έχω καινούρια. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση ;
Αυτό που λέτε για επίδειξη πιστωτικής ισχύει και για την χρεωστική;
Μεσω expedia το αγορασα. Στον ηλ. λογαριασμο μου δειχνει οτι εχουν πληρωθει κανονικα